TAG: Get to know me!

foto bewerkt

Het allereerste artikel! Wieeh! En hoe kan je je eerste artikel beter beginnen dan een persoonlijk artikel?! Vandaag ga ik de ‘Get to know me tag’ doen, waardoor je me beter leert kennen. Ben je benieuwd? Lees dan verder!

Geboortejaar:
Ik ben geboren in 1996.

Hoe lang ben je?:
Ik ben ongeveer 1.80. Dat is dus best wel lang, zeker voor een meisje. Of ik er blij mee ben? Mehh..

Waar dacht je aan toen je vanochtend wakker werd?:
Het is nu zondag en vannacht bleef mijn vriend bij mij slapen. Ik zag hem nog slapend naast me toen ik wakker werd, dus ik dacht aan hem toen ik wakker werd!

Waar ben je op dit moment?

Achter mijn computer op mijn kamertje.

Single/relatie?:
Zoals ik al zei heb ik dus een relatie. Met Bryan, al iets langer dan een jaar.

Beschrijf jezelf kort, maar krachtig.:
Hmm, vaak wat stil, rustig, maar ik kan ook druk zijn!

Guy/girlcrush?:
Moeilijk deze.. Ik heb niet één bepaald persoon waar ik heel erg tegen op kijk.

Wat zou je op dit moment graag willen?:
Een grote schaal met aardbeien en suiker. Kan altijd..

aardbei 2

Wat is je doel in het leven?:
Mijn doel qua baan is om verpleegkundige te worden. Mensen helpen en ik wil zoveel ik kan en mag met medicijnen doen. Alle kwalificaties daarvoor halen die er maar zijn. Ook hoop ik heel lang samen te blijven met Bryan.

Waar ben je bang voor?:
Ik ben niet zo bang voor spinnen en al dat soort dingen. Wel ben ik bang om mijn doelen in het leven niet te halen. Ik ben een beetje faalangstig..

Heb je je rijbewijs?:
Nee. Nog niet. Ik zou al wel rijlessen mogen nemen, maar die neem ik nog niet. Ik heb vrij reizen met de trein (mijn vader werkt bij de NS) en overal waar ik heen moet is dus bereikbaar. De Albert Heijn waar ik werk is bijvoorbeeld ook 1 minuutje fietsen.

Nagellak of lippenstift?:
Mijn nagels zijn echt een drama. Ze zijn zo ontzettend kort en slap! Hierdoor haak ik altijd ontzettend af met nagels, hoewel ik nail-art ontzettend tof vind. Ik ga dus voor de lippenstift.

Wat is je favoriete seizoen van het jaar?:
Dan ga ik absoluut voor de zomer. Ik kan heel erg genieten van de sneeuw in de winter, maar ik erger me toch vaak genoeg aan de kou. In de zomer is het lekker weer en kan je super veel leuke dingen doen!

Wil je ooit trouwen?:
Ja, absoluut! Ik ben best traditioneel hiermee. Ik zou graag in een kerkje voor het altaar willen trouwen, niet omdat ik een geloof heb of iets, maar omdat ik er een heel speciaal gevoel bij krijg. Een prachtige witte jurk dragen.. een man naast je in pak waar je je leven mee wilt delen.. Die ervaring kan toch niet missen?

images

Ben je een healthy-freak?:
Eigenlijk wel. Ik hou van supergezond eten. Het probleem is, is dat ik thuis woon en door mijn ouders regelmatig ongezond voedsel in huis wordt gehaald. Hierdoor graaien mijn handen daar ook al snel naar. Maar al had ik de keuze, dan zou ik superveel fruit in huis halen en elke avond gezond koken! (Maar van een avondje pizza of patat ben ik niet vies hoor..)

Wat voor kleur haar en lengte heb je?:
De lengte van mijn haar is niet zo moeilijk. Een stukje over mijn schouders. De kleur? Dat is wat lastiger.. In de zomer ben ik heel erg blond in ieder geval. De rest van het jaar is het eigenlijk donkerblond. Ik heb op het moment de onderkant van mijn haar bruin geverfd, als een soort ‘dip-dye’. Ik ben dus bruin én blond!

Welke kleding/of make up item wil je op dit moment heel graag?:
Een onesie! Ik wil nog naar de Primark hiervoor! Heerlijk voor in de winter..

download groot

Heb je tattoos?:                                                                                                                                                 Nee. Ik ben ook niet van plan er ooit eentje te nemen. En ALS ik er eentje zou nemen, zou hij klein zijn en zou hij een speciale betekenis hebben.

Heb je piercings?:
Ik heb twee gaatjes per oor in mijn oren, al telt dat niet echt. Daarbij heb ik al zo’n 3 jaar een navelpiercing.

Draag je een bril?:
Soms draag ik een neppe Rayban van Ebay, haha. Maar een echte bril op sterkte heb ik niet. Wel heb ik al zo’n vijf jaar lenzen.

Wat is jouw perfecte pizza?:
Pizza tonijn! Altijd als ik een pizza bestel of koop zit er tonijn op.. Ik ben vegetariër, maar eet wel vis. De pizza’s met salami ofzo zouden dus sowieso al afvallen.

Favoriete eten/drinken?:
Mijn favoriete eten is toch wel sushi en vis. Pasta’s vind ik ook heel lekker! Ik ben gek op buitenlands eten. Veel liever dat dan een stamppot, hoor. Qua drinken vind ik eigenlijk alles lekker wat onder ‘sap’ valt. Dubbelfris, Taxi, doe maar!

Wat is je favoriete parfum?:
Als ik zou moeten kiezen voor een parfum die ik in mijn bezit heb is het op dit moment ‘Mango’ van Lady Rebel. Heerlijk zoetig!

Wat is het laatste wat je kocht?:
Ik geloof dat dat twee oliebollen waren met room erin en een aardbeitje erop! Heerlijk..

Wat deed je vanochtend om 08:00 uur?:
Toen lag ik nog fijn te slapen naast Bryan.

Favoriete ijsje?:
Ben & Jerry’s! Zeker weten. Ik koop het niet vaak aangezien het toch best duur is, maar als ik het heb geniet ik er elke hap van.

Ben je een hevige slaper, of sta je vroeg op?:

Ik kan heerlijk uitslapen, dus dan ga ik voor hevige slaper. Als ik naar school moet kan ik wel vroeg opstaan, maar als ik zelf de keuze heb wordt het altijd later dan gepland..

Wat zijn je plannen voor 2014?:
Slagen voor mijn eindexamen havo! En voor het eerst zonder mijn ouders op vakantie gaan. In plaats daarvan ga ik voor het eerst met mijn vriend op vakantie.

Met hoeveel kussens slaap jij?:
Er liggen twee op mijn tweepersoonsbed. Oh, en ik heb nog een supergrote haaienknuffel wat ik weleens als kussen gebruik..

Ben je een ochtend of aan avond persoon?:
Absoluut avond persoon. Ik ga liever ’s avonds lang door dan dat ik vroeg opsta. Ik schrijf dit ook om precies 23:41.

Ben je geordend of rommelig?:
Ik ben best wel geordend, al zeg ik het zelf. Mijn kamer kan nog wel eens rommelig zijn, maar dan ruim ik het wel graag op. Ook heb ik altijd planningen voor school, zodat ik niet achterloop. Best wel netjes dus!

Wat wil je op dit moment graag zien?:
Het tweede deel van de Hunger Games! Ik hoor er zoveel goeds over! Ik heb het eerste deel al gezien en gelezen. Het tweede boek krijg ik binnenkort, maar de film wil ik ook supergraag zien!
download (1)

Wat verwacht je in 10 jaar te hebben bereikt?:

Dan ben ik 27 jaar. Ik hoop dan werkzaam te zijn in het ziekenhuis als verpleegkundige, samen te wonen met mijn vriend en al een kindje te hebben. Ook hoop ik daarvoor nog wat mooie reizen gemaakt te hebben!

Wie mis je op dit moment?:
Op dit moment mis ik niet echt iemand. Al mag mijn vriend altijd wel bij mij zijn!

Wat is jouw favoriete lichaamsdeel van jezelf?:
Ik ben over veel dingen niet heel tevreden, maar dan ga ik toch voor mijn buik. Ik ben lang en vrij slank. Ook heb ik zo’n ‘inham’ aan de zijkanten van mijn buik, dat vind ik dan wel weer mooi.

Ben je verlegen?:
Eigenlijk best wel. Ik ben iemand die altijd eerst de kat uit de boom kijkt. Ik wacht vaak eerst af. Maar ik ben dan weer niet bang om iemand aan te spreken op straat of een medewerker in een winkel bijvoorbeeld.

Heb je een accent?:
Ik denk het niet, haha. Volgens mij spreek ik gewoon ABN. Ik woon ook in een gemiddeld dorpje in Zuid-Holland. Ik heb ook nog nooit op vakantie gehoord bijvoorbeeld dat ik een accent heb.

Zussen/broers, hoe oud?:
Ik heb maar één oudere zus, en zij is 21 jaar.

Hoe ziet jouw dagelijkse leven eruit?:
Ik ga 5 van de 7 dagen gewoon naar school. Dan maak ik lange dagen. Daarnaast ben ik of werkzaam bij de Albert Heijn, of sport ik in de dansstudio. Dan maak ik nog veel huiswerk en blog ik. Daarnaast spreek ik nog met vriendinnen af en met mijn vriend. Best wel druk dus!

Dat waren alle vragen! Ik hoop dat je me een beetje beter hebt leren kennen! 🙂

2 thoughts on “TAG: Get to know me!

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat!

