On its way #1

DSCN0014 GOED

Ik bestel regelmatig iets op internet. Sinds ik paypal heb aangemaakt zoek ik ook vaak goedkope scores op eBay. Ik heb laatst niet zoveel besteld, maar wel iets wat ik graag wil laten zien. Op make-up gebied kan je aardig wat goedkope, goede dingen vinden. Als ik de producten binnen heb, ga ik ze ook testen en schrijf ik er een review over. Ben je benieuwd naar wat ik heb besteld op eBay? Lees dan verder!

concealer

Ik heb dit concealer palette besteld op eBay. Het palet bevat 15 kleuren. Dan denk je misschien: Maar je hebt toch maar één kleur die bij je huid past? Bij mij valt dat best mee. Ik weet niet hoe het komt, maar ik kan best wel veel kleuren dragen. Daarnaast ben ik in de winter echt lijkbleek en in de zomer redelijk bruin. Dan heb ik ook nog een ‘tussenkleur’ tussen deze twee seizoenen in. Dus ik kan al een aantal kleuren gebruiken! Waar ik de allerdonkerste concealerkleur voor wil gaan gebruiken? Shapen! De groene kleur kan je weer gebruiken voor rode plekjes. Ik denk dat ik me dus best kan vermaken met dit palet!

De verkoper heet: asunriseast en dit product heeft 99,8% positieve feedback. Daarom vertrouw ik deze verkoper met dit product. Tip dus: kijk altijd naar de feedback als je wilt bestellen op eBay!
Dit product kost 5,79 dollar en is omgerekend iets meer dan 4 euro. Voor zoveel kleuren vind ik dit echt geen geld. Maar dan moeten we ook nog gaan kijken naar de kwaliteit natuurlijk.

$T2eC16VHJGQFFh1eqDKiBSVRWpHlM!~~60_1

Als tweede en eigenlijk ook laatste heb ik deze neppe beauty blender besteld. Gewoon een make-up sponsje dus. De echte beautyblender is vrij prijzig en daarom wilde ik een goedkope variant proberen! Ik gebruik tot nu toe alleen nog maar kwasten of mijn handen voor het aanbrengen van foundation/bb cream en concealer. Ik heb al ontzettend veel gehoord over de spons-methode. Ik ben dus ontzettend benieuwd hiernaar!

Als ik dit product aanklik bij eBay wordt er gezegd dat dit product niet meer verkocht wordt (Ehm.. gaat er iets mis dan met mijn bestelling?). Ik kan me herinneren dat de positieve feedback in de 98% lag. Ook niet verkeerd. Meestal bestel ik niet meer onder de 98%. Ik kan dus niet meer de verkoper aanwijzen hiervoor, aangezien je hem niet meer kan bestellen. Maar er zijn echt dui-zen-den andere varianten te vinden. Zoek maar op: ‘beauty sponge’ en je komt ontzettend veel tegen! Ik heb voor deze 1.10 dollar betaald en dat is omgerekend zo’n 80 cent. Helemaal niks dus! Ik kon trouwens niet een kleur kiezen voor de spons. Ik benieuwd welke ik ga krijgen.

Het palet komt uit Hong Kong en de spons uit China, hierdoor duurt het ontzettend lang voordat je het binnen hebt! Ik wacht nu zo’n 3 weken en het is nog niet binnen. Gelukkig heb ik hierover contact met de verkopers en komt het als het goed is allemaal goed. Hou hier dus wel rekening mee als je wilt gaan bestellen! Vaak staat er ook nog een leveringsduur bij het product op de site.

Hebben jullie laatst nog iets besteld?

XXX
Kim
 

4 thoughts on “On its way #1

  1. Pingback: Review: neppe beautyblender van eBay. | Het Beauty Archief

  2. Pingback: Review: concealer palet van eBay | Het Beauty Archief

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat!

