Kerst!

DSCN0062

Yess, vandaag is het kerst! De dagen van gezelligheid en warmte. Lekker samen zijn met je (schoon)familie onder het genot van lekker eten en cadeautjes! Ik heb met mijn nieuwe camera wat foto’s gemaakt van de kerstspulletjes die in mijn huis staan!

Mijn ouders zetten elk jaar een supergroot kerstdorp op!

??????????

??????????

??????????
Sorry voor de af en toe nog wat onscherpe beelden.. Ik ben nog aan het spelen met mijn nieuwe camera!

??????????

Het stadhuis van Gouda!

??????????

??????????

DSCN0059

En natuurlijk mag de kerstboom niet ontbreken!

Ik wens jullie een fijne kerst!
 

One thought on “Kerst!

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat!

