Beauty voornemens voor 2014.

2014-de-gelukkige-cijfers-van-het-nieuwjaar-27583185

Het jaar is alweer bijna voorbij. Jeetje, wat is het snel gegaan dit jaar! Ik heb het gevoel dat het elk jaar weer sneller gaat.. Ik heb zoals heel veel mensen mijn voornemens voor het komende jaar. Ik rook niet, ik drink niet veel, ik heb goede cijfers op school.. daarvoor heb ik allemaal geen voornemens nodig. Maar op beauty gebied zou ik best wel wat kunnen aanpassen. Kijk mee naar mijn beauty voornemens voor 2014!

Vaker mijn kwasten wassen.

Ik denk dat deze wel vaak terugkomt. Vorig jaar had ik dit ook voorgenomen. En het is ook zeker beter gegaan. Maar ik wil toch wel echt op zijn minst één keer per twee weken mijn kwasten wassen. En zo lang duurt het ook niet eens! Ik ben er denk ik zo’n tien minuten tot een kwartier mee bezig.  Zo moeilijk is het niet, waarom gebeurt het dan niet? Een voornemen dus!

Beter mijn nagels onderhouden + vaker lakken.

Ik heb hele slappe nagels, waardoor ze snel ‘laagjes’ vormen die ik eraf kan trekken. Er komen ook snel scheurtjes in.. bah! Ik heb al de gel nails at home van Essence geprobeerd maar deze werkt niet voor mij. Om de één of andere reden wordt de lak bovenaan mijn nagel dikker. Het raakt aan het randje los, waardoor ik het er al snel af kan halen. Als een soort velletje. Ik zal dus iets anders moeten bedenken. Ik denk dat ik komend jaar de gel nagellak van sensation nails ga bestellen! De speciale lamp van Essence kan ik wel gebruiken in ieder geval. Ook moet ik net even wat vaker mijn lemony flutter van Lush gebruiken. Mooie nagels begint bij het verzorgen van de nagelriemen, waar ze tenslotte uit groeien. Het ligt hier maar bij mijn bureau.. Blijven smeren dus!

Als dit allemaal goed gaat kan ik weer mooi mijn nagels lakken! Want door dit beroerde zooitje bij mijn handen haak ik gewoon af.

Minder troep voor mijn gezicht kopen en gebruiken.

Ik kocht eerst altijd de dag- en nachtcrèmes met de mooiste verpakking die het meest belooft. Terwijl het vaak pure onzin is! Ik ben al sinds kort bezig echt op de ingrediënten te letten. Tot nu toe gaat dit wel goed. Ik gebruik op het moment de Olaz parfumvrije dagcrème. Deze is Jetske Ultee-proof! De vrouw die alles weet over goede en slechte ingrediënten voor de huid. Hier wil ik me echt aan houden het komende jaar. Ik zal dus altijd een back-up moeten hebben voor producten zodat ik in geldnood geen goedkope (vaak slechte) producten hoef te kopen.

Mijn handen goed reinigen voordat ik aan mijn makeup begin.

Ik denk stiekem dat heel veel mensen niet elke keer desinfecterende handgel gebruiken om hun handen bacterievrij te maken voordat ze makeup op doen. Dit moet eigenlijk wel, anders smeer je de bacteriën die op je handen zitten weer lekker op je gezicht! Ik reinig elke ochtend mijn handen wel met facewash (als je je gezicht reinigt, neem je ook je handen mee) maar soms doe ik dit ook niet. Bijvoorbeeld als ik in de avond mijn makeup bijwerk als ik nog ergens heen moet. Ik moet mijn handen dus even extra gaan reinigen!

2 thoughts on “Beauty voornemens voor 2014.

  1. Pingback: On it’s way #2! | Het Beauty Archief

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat!

