Review: Oriflame producten + introductie!

??????????Zoals jullie gisteren in mijn haul hebben kunnen zien heb ik een aantal producten van Oriflame gekregen. Oriflame is een Zweeds merk, wat moeilijker verkrijgbaar en wat specialer! Ik heb ze sinds ik ze heb getest en vandaag laat ik mijn mening horen over deze producten.

??????????

Het eerste product dat ik heb is deze Multi-Purpose Cream. Hij bevat Amandel olie en multi-vitaminen. De verpakking ziet er ook nog eens leuk uit door alle kerstige opdrukjes!  Deze pot bevat 150 milliliter.  Dat is niet heel veel, maar ook niet heel weinig.

??????????

Zo ziet de crème eruit. Ik vind dat het tussen een bodybutter en bodylotion inzit qua substantie. Het is niet zó vloeibaar als een lotion, maar ook zeker niet zo boterig als een bodybutter. Qua werking vind ik het wel zeker een bodylotion. De crème trekt snel in en hydrateert redelijk. Mijn huid wordt er verzorgt van, maar mijn benen hebben in de winter toch wat dikkers nodig. De geur is wel heel lekker! Een amandelgeur komt je tegemoet als je ruikt. Ook fijn: de geur blijft nog redelijk hangen als je het hebt opgesmeerd.

De Multi-Purpose cream kost normaal 14,00 euro, maar is nu afgeprijsd naar 6,99.

??????????

Het lippaletje komt in een mooi, zwart en strak doosje. Ik hield mijn hart vast om dit te gaan testen. Ik heb niet zulke goede ervaringen met lipkleuren die in dit soort doosjes zitten. Zou deze wel goed zijn?

??????????

Zo zien de kleuren eruit. De bovenste en onderste kleur van links hebben een shimmer erin. Een soort metallic glitter. Dat vind ik niet zo mooi in lipkleuren, daarom zijn deze niet mijn favoriet. Het palet bevat wel andere mooie, warme kleuren. Heel mooi voor in de winter! Het is zeker geen palet wat favoriet zou zijn in de zomer. Ook zit er een kwastje bij. Fijn voor onderweg als je je lipkleur gaat bijwerken. Thuis zou ik het aanbrengen met een wat groter lipkwastje.

??????????

Swatchesss! Ik ben onder de indruk! Ik vind de kleuren mooi en ze zijn goed gepigmenteerd. De kleuren gaan telkens van links naar rechts. De derde kleur van boven vanaf links gezien is dus de eerste kleur uit de tweede rij van het palet. Je ziet bij de eerste kleur die metallic glans terug. Bij de één na laatste op mijn hand ( de onderste van links in het palet) zie je de glans wat minder terug. Yes!

??????????

Mijn lippen zonder iets erop.

??????????

Mijn favoriet! Een subtiel kleurtje is ditDit is de eerste kleur uit de tweede rij.

??????????

En de rode kleur ter vergelijking. De laatste kleur uit het palet. Wauw! Ik ben gek op rood!

Een mooie lipgloss-achtige glans. En de pigmentatie is goed! De kleuren blijven ook nog eens goed zitten. Een klein beetje eten en drinken overleven ze wel. Hoe meer je eet en drinkt hoe meer de glans eraf gaat. Maar de kleur zie je nog wel als een waas zitten. Als je een hele maaltijd eet is ook die kleur wel we.

Ik ben heel blij met dit palet!

Dit lippalet kost 23,00 euro.

??????????

Door naar de mascara! Dit is de Extendalash mascara uit de Very Me collectie. Bij mij is het altijd nog maar de vraag of een mascara fijn is ja of nee. Ik heb hele korte, gladde en blonde wimpers. Een ‘mwah’ mascara voor anderen is dus echt een slecht product voor mij. Ik heb echt een goede nodig om een mooi effect te krijgen.

??????????

Het borsteltje. Een lange en smalle borstel. Heel prettig. Zo knoei ik niet zo snel op mijn ooglid. Ook kan ik goed in mijn binnenste en buitenste ooghoek komen omdat de punt zo dun is! Een like.

 

??????????

Mijn oog met de mascara (en oogschaduw dat zo komt). Mijn wimpers zijn goed gescheiden en goed zwart. In mijn binnenste ooghoek aan de bovenkant zie je nog wat blonde wimpers. Een kwestie van opletten is dat nog! Ik ben gewend om die wimpers niet mee te pakken, maar nu kan dat dus eigenlijk wel.. Ook staan mijn wimpers wat hoger! Een goede mascara dit 🙂

De Extendalash  mascara kost 8,00, maar is op het moment afgeprijsd naar 5,49!

??????????

Dan de oogschaduw die je net al een beetje kon zien. Deze komt ook uit de Very Me collectie. Dit is een Soft N’ Glam oogschaduw. Er zitten twee paarstinten in. Een lichte en een donkere. Ik vind het accent rechts met het blaadje heel mooi!

??????????

Nog een beter beeld van de kleuren.

??????????

Swatches! Mwah.. Dit zijn twee veegjes. De lichte kleur is wat beter gepigmenteerd dan de donkere. Ik had het eigenlijk andersom verwacht. De kwaliteit van de swatches zijn zeker niet MAC kwaliteit of zo’n goed merk. Ik denk dan dat we echt richting de budget merken gaan..

??????????

Oog met de oogschaduw op. Je kan er een prima basic look mee maken voor overdag. Maar wil je een knallende en opvallende look? Dan zou ik deze skippen.

De Very Me oogschaduw kost 8,00 euro.

??????????

Over dit product kan ik nog geen oordeel geven, maar dit is wel een introductie.  Dit is een serum wat belooft je wimpers langer te maken. Er zijn al ontzettend veel van dit soort producten. Van budget tot high-end. Ik geloof dat catrice ook al zo’n serum heeft. Ik geloof er eigenlijk niet zo in. Ik heb nog niemand erover gehoord dat het echt werkt. Ik ben dus heel erg benieuwd hiernaar!

Het serum kost 10,00 euro, maar is nu afgeprijsd naar 4,99. 

??????????

Nog een full-face met alle genoemde producten! Ik heb op mijn lippen de eerste kleur uit de tweede rij van het palet.

Mijn mening over de producten is dus verdeeld. De mascara vind ik heel fijn en het palet met de lipkleuren bevalt me ook heel goed! De body crème is leuk en goed (voor een bodylotion), maar de oogschaduw zou ik niet opnieuw kopen.

Oriflame kan je bestellen via http://www.nl.oriflame.com. Je moet je dan wel eerst aanmelden om te kunnen bestellen. Ook kan je Oriflame bestellen via een gastvrouw bij je in de buurt, wat mijn tante bijvoorbeeld is. Je kan dan via boekjes kijken en producten doorgeven die hij/zij dan voor je bestelt. Dat boekje komt elke maand uit en heeft héél veel korting altijd!

Heb jij een product van Oriflame?

XXX,

Kim

8 thoughts on “Review: Oriflame producten + introductie!

  1. Dat lippalette ziet er eigenlijk best mooi uit als ik het zo zie zeg! Ik heb een aantal producten en vind vooral de body splashes en parfums heerlijk! En oh, de mascara vind ik ook super fijn!

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat!

