Review: Pupa baked oogschaduws

swagg

Aah! Ik dacht dat ik mijn artikel om 7 uur ingepland had staan.. Maar nee, om 7 uur 2034?! haha! Nee, voor 2014 natuurlijk.. Sorry, daarom is het artikel wat later online gekomen!

Ik heb nog nooit eerder producten van Pupa gehad. Totdat ik als verlaat kerstcadeautje nog twee oogschaduws van dit merk kreeg! Ik was ontzettend benieuwd naar de kwaliteit ervan, want ik had er al meerdere blogs over horen praten. Ik heb ze getest!

??????????

Zo ziet de verpakking eruit van de oogschaduw. Het doet me denken aan een makeup merk dat ze bij de C1000 verkopen. Ik vind de verpakking niet heel erg mooi. Ik had liever iets straks gehad. Β Ze zijn ook nog eens heel groot, dus ze zijn wat minder praktisch voor op reis.

??????????

Maar het draait natuurlijk uiteindelijk om de kwaliteit van de oogschaduws zelf! De eerste kleur die ik kreeg was een bruine/bronze, nummer 401. Geen naam helaas. Ik heb al heel veel van dit soort kleuren, maar ik heb nooit genoeg bruine kleuren! Deze heeft ook een bronzy tint, net weer wat anders.

??????????

Toen kreeg ik dit pareltje. Een paarse kleur. Dit is nummer 301. Ik heb wel vaker van dit soort oogschaduws gehad, maar die waren niet goed gepigmenteerd. Daarom gebruikte ik alsnog niet dit soort kleuren. Ik was benieuwd hoe van deze kleur de pigmentatie zou zijn!

??????????

Kijk eens aan! Twee goed gepigmenteerde swatches. De bruine kleur heeft ook nog een mooie glans, daardoor lijkt hij wat gepigmenteerder. Maar de paarse, wauw! Ik heb nog weleens gehad dat ik een redelijke pigmentatie van zo’n kleur als deze kreeg op mijn hand, maar als ik hem dan eenmaal op mijn oog aanbracht met een kwast was het compleet weg. Maar als ik het zo zie is dit denk ik wel de beste die ik ooit heb gehad! En dan bedoel ik zo’n felle kleur als deze. Niet een dieppaarse, want dan is Sleek al de winnaar.

??????????

Mijn oog met de paarse kleur op mijn ooglid en de bruine kleur in mijn crease. Ik vind de kleuren nog steeds goed en heel mooi! De paarse kleur pakt goed en geeft een mooie pop of colour.

??????????

Prettyyyyy!

??????????

Een full-face met deze oogschaduws.

Ik ben razend enthousiast over deze oogschaduws! Ze zijn goed gepigmenteerd, ook de felle kleur waar je misschien over gaat twijfelen. Doordat het baked blushes zijn doe je er ook nog eens heel erg lang mee. Een topper!

Een Pupa baked oogschaduw kost ongeveer 10,00 euro en kan je bestellen op http://www.pupawinkel.nl of kopen bij de Margriet.

??????????

Heb jij iets van Pupa?

XXX,

Kim

17 thoughts on “Review: Pupa baked oogschaduws

  1. Pingback: FOTD: Dance Contest! | Het Beauty Archief

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat!

