Volg mij nu op Bloglovin’!

naamloos

Ik ben al een tijdje aangemeld op Bloglovin om andere blogs in de gaten te houden, maar voor mijn eigen blog was er nog niks! Vanaf nu is die er wel en ik zou het leuk vinden als je me zou volgen op Bloglovin’. Om te beginnen moet ik deze link plakken: <a href=”http://www.bloglovin.com/blog/11533881/?claim=h5kk5jh555h”>Follow my blog with Bloglovin</a>

Mijn account: http://www.bloglovin.com/hetbeautyarchief

Bedankt voor het volgen!

XXX,

Kim

5 thoughts on “Volg mij nu op Bloglovin’!

    • Een website waar je je op kan aanmelden en vervolgens blogs kan gaan volgen (of zelf je blog toevoegen!). Je krijgt dan te zien wanneer de blogs een nieuw artikel hebben geplaatst. Zo hoef je niet ze telkens te checken op google, maar kan je de nieuwste artikels via bloglovin zien! ๐Ÿ™‚

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat!

