On it’s way #2!

??????????

Alweer mijn tweede bestelling! Dit keer niet van eBay, maar wel iets waar ik razend enthousiast over ben! Ik vind het heerlijk om lekker te shoppen over het internet. Kleding liever niet, want ik heb veel moeite met kleding (ik ben lang en slank). Maar wel op beauty gebied! Ik ben al meteen van start gegaan met mijn beauty voornemens. Als je dat artikel hebt gelezen weet je misschien al wat het zou kunnen zijn..

9200000011433949

Wieeh, yes! Ik heb de essentials kit van Sensationail besteld! Hier zit de lamp niet bij. Ik heb al de LED lamp die Essence verkoopt. De lakjes van Essence voor gel nagellak vind ik niet fijn. Het wordt een soort ‘velletje’ die ik al binnen een dag eraf kan halen. Heel irritant..

De gel nagellak van Sensationail schijnt wel super te zijn! Ik hoop zó zó erg dat dit mijn nagels verbetert.. Mijn nagels zijn slap en kort. Ze scheuren snel en ook gaat de bovenkant snel splijten. Je nagels komen dus in een soort laagjes te zitten. Dit is ook niet goed voor je nagels!

Het volgende zit in deze kit:

Gel Cleanser

Gel Primer

Gel Base&Top Coat

Manicure stick

2 zijdige vijl

12 pluisvrije doekjes

Zoals je ziet zit hier dus geen nagellak bij speciaal voor gel nagels. Maar je kan elke nagellak gebruiken die je wilt. Misschien dat ik er nog wel een keer kleuren bij bestel, maar voor nu is dit goed. Ik kan alleen al een basis leggen met de base&top coat! Verder zit er alles bij wat je nodig hebt. De doekjes en cleanser om het plaklaagje weg te halen, een vijl.. helemaal completo.

Ik sta te popelen om dit te gebruiken! Ik hoop dat mijn nagels hier sterker van gaan worden (en gaan groeien!). Ik hoop dat Sensationail de belofte van ‘twee weken blijft het zitten’ nakomt. Ook op mijn nagels.

Ik heb deze kit besteld op bol.com voor 20,99. De verzendkosten zijn gratis, omdat de bestelling hoger is dan 20 euro.

De levertijd is 3-6 werkdagen. Prima! Ik hoop het deze week binnen te hebben. (Ik heb het afgelopen vrijdag besteld.) Ik vind bol.com een hele fijne webshop. Snelle levertijd en een goede leveringskwaliteit!

Heb jij ervaring met Sensationail?

XXX,

Kim

12 thoughts on “On it’s way #2!

  1. Ik ben heel benieuwd hoe het je gaat bevallen! 😀 Ik wil het ooit ook nog kopen, ik vind het echt een geweldige uitvinding en kan niet wachten om het zelf ook te gebruiken.

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat!

