Review: Illamasqua lipgloss

??????????

Vandaag heb een review van een lipgloss van Illamasqua. Dit is mijn eerste product van dit merk! Ik kende het merk wel, maar ik vond het nooit zo bijzonder. Ik had geen idee wat ik ervan moest verwachten. Is dit kwaliteit, of niet?

??????????

We beginnen in ieder geval met een knalroze kleur! Ik ben gek op dit soort felle, roze kleuren. Al helemaal als de pigmentatie net zo goed is als de kleur die je ziet in de verpakking. Dan heb je superpretty, roze lippen. Ik hou ervan! Ik vind het alleen heel raar dat er geen naam op staat. Op de achterkant staat Colour: En dan is het blanco. Ik heb wat zitten googlen en ik denk dat dit de kleur ‘Divine’ is. Deze lipgloss komt uit de Glossybox, staat er daarom soms geen naam op?

De verpakking is wel lekker smal, dus je neemt het makkelijk mee in een kleine etui, of gewoon in je tas!

DSCN0382

Toen ik de lipgloss zag dacht ik dat het een stokje met een applicator zou hebben. Raar eigenlijk, want vanaf de buitenkant kan je dat nergens op baseren. Deze lipgloss heeft zo’n ‘tuutje’. Je knijpt in de tube en de lipgloss komt er uit. Ook is het ‘tuutje’ schuin afgesneden. Dat brengt fijn en makkelijk aan.

??????????

De swatch! Ik zeg: geslaagd! Wat een prachtige pigmentatie. Een mooie felle, fuchsia kleur. Niet transparant met een roze glitter, nee, gewoon een felle, roze lipgloss. Ik word altijd zo blij als ik dit zie :).

??????????

Mijn lippen zonder iets.

??????????

Mijn lippen met de lipgloss op. De lipgloss heeft en mooie glans en geen glitters. Hij is lekker roze! Toch is de kleur minder fel dan op mijn hand. Maar lippen hebben tenslotte al een rode tint en mijn hand is hartstikke wit. Maar alsnog vind ik de kleur heel mooi!

De lipgloss is wat plakkerig en blijft daarom goed zitten. De lipgloss blijft zo’n 2 uur zitten en dat vind ik best lang voor een lipgloss! Een maaltijdje overleeft de lipgloss wel. Ook zit er zit 7 milliliter in de lipgloss en dat is een prima hoeveelheid.

De verkrijgbaarheid is wel wat jammer van Illamasqua. Je kan het alleen bestellen op: http://www.illamasqua.com

De lipgloss kost £14.50 en dat is omgerekend zo’n 15,50 euro. Dat is best veel voor een lipgloss, maar ik vind de pigmentatie goed en hij blijft lang zitten!

Heb jij iets van Illamasqua?

XXX,

Kim

6 thoughts on “Review: Illamasqua lipgloss

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat!

