Mijn wishlist!

DSCN0383

Als beautyliefhebber heb je altijd wel iets wat je erbij wilt.. Ik ook! Genoeg zelfs. Dit zijn niet de goedkoopste producten dus kan ik het niet in één keer kopen. Daarom staan ze op mijn wishlist en vandaag wil ik die met jullie delen!

10409292-1307449765-70245 (1)

De Nars Albatross highlighter staat hoog op mijn wishlist. Ik hoor er zó veel vrouwen over! Iedereen is er razend enthousiast over en nu wil ik hem ook. Ik ben gek op mijn MAC Soft and Gentle highlighter maar geloof het of niet.. ik heb daarin de pan geraakt! Veel mensen zeggen altijd dat zo’n groot product niet opraakt, nou, bij mij wel dus! Ik wil dit product binnenkort kopen, ik wil hem echt héél graag! Ik geloof dat deze ongeveer 26,00 euro kost. Als deze net zo mooi is als iedereen zegt, heb ik dit er graag voor over.

mac-fix

Ik heb al een makeup fixer van Kiko, maar die vind ik niet heel bijzonder. Ik heb niet het idee dat mijn makeup heel veel langer blijft zitten en hij heeft niet de functie om je foundation en poeder ‘naturel’ te maken. Deze fix+ spray van MAC zou dat wel moeten doen! Deze kost geloof ik zo’n 17,50 euro en dat vind ik nog wel meevallen van alles wat op mijn wishlist staat. De volgende keer dat ik naar MAC ga neem ik deze mee :).

marc_jacobs_daisy_100_ml

Ik rook dit parfum voor het eerst op de boot naar Londen. Ik dacht: als ik geld overhoud koop ik deze op de boot terug naar huis. Ahum, na de Superdrug en de Victoria’s Secret had ik niet het bedrag meer over.. Dit pareltje kost namelijk ongeveer 45 euro. Ik wil deze kopen als ik slaag voor mijn eindexamen HAVO! Een stukje luxe die je jezelf kado doet. De kans dat ik slaag is groot. Ik sta gemiddeld een 7,1 voor alle vakken ongeveer. Maar je moet het nooit te hard roepen natuurlijk.

urban-decay-naked-palette-3

Sinds een tijdje is het Naked 3 palet uit van Urban Decay. Ik heb al Naked 2 en daar ben ik gek op. Ik gebruik dat palet iedere dag. In Naked 3 zit vooral roze tinten, omdat de vorige paletten die nog niet hadden. Ik ben gek op dit soort tinten! Naturel en felle kleuren met een roze tint. Hoe en waar ik dit ga kopen weet ik nog niet, aangezien de Sephora weg is uit Nederland. Ik denk dat het maar bestellen wordt net zoals de Albatross highlighter. Ik ben ontzettend benieuwd naar dit palet! Dit palet kost ongeveer 45,00 euro.

real-techniques-sams-picks-collection-review

Als laatste ben ik heel benieuwd naar de kwasten van Real Techniques. Deze kwasten schijnen geweldig te zijn en dan vooral de gezichtskwasten. Ik ben de laatste tijd heel veel bezig met mijn foundation/bb cream aanbrengen met speciale kwasten. Ook heb ik een beautyblender uitgeprobeert, maar ik blijf liever bij goede kwasten. Dupes van deze kwasten zijn te vinden op eBay, misschien ga ik daar ook eens naar kijken. Ik zag de echte Real Techniques toen ik in Londen was.. Stom dat ik ze niet mee heb genomen!

Het verschilt per kwast hoe duur ze zijn. De prijs ligt ongeveer tussen de 10,00 en 15,00 euro per kwast. Op eBay vind je de dupes voor ongeveer 3,00 á 4,00 euro per stuk!

Dit was mijn wishlist voor nu. Ik hoop dat ik langzaam aan een vinkje bij de producten mag zetten. Ik ben super excited over deze producten!

Wat staat op jouw wishlist?

XXX,

Kim

4 thoughts on “Mijn wishlist!

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat!

