Back in Time: vorige blogs!

jg7-wk42-ballonnen-1

Dit is niet mijn eerste blog. Zo’n drie jaar geleden begon ik met bloggen. De kwaliteit was veel slechter en ik schreef anders (denk aan spelfouten, ahum). De blogs zelf bestaan niet meer, maar de foto’s heb ik nog wel! Vandaag laat ik jullie een kijkje nemen in de foto’s van mijn vorige blogs!

De eerste blog die ik had heette Beautyfabulous. Ik maakte foto’s met een super goedkope camera van de Aldi en bewerkte foto’s met Picasa. Ook maakte ik soms foto’s met de webcam.

Afbeelding 103-2

Een nagellak review! Mintgroen was toen der tijd helemaal in. Ik was gek op deze nagellak! De scherpte is ver te zoeken..

Afbeelding 102-1

Ik wilde een review schrijven over een zonnebrandcrème. Deze smeerde ik uit over mijn hand om de kleur/waas te laten zien. Ook hier is de achtergrond scherper, haha!

Afbeelding 099-1

Ook wilde ik een review schrijven over deze oude lipstick van Catrice. Deze heb ik nog steeds!

Afbeelding 005-1

Deze foto maakte ik met de webcam. Op zich geen onscherpe foto!

Waarom ik met deze blog ben gestopt, weet ik niet meer. Daarna begon het weer te kriebelen en eind 2012 begon ik mijn tweede blog: Maclovin. Ik geloof dat ik in de naam iets met lovin wilde. En Mac vond ik wel cool klinken. Het had niet zozeer iets te maken met het merk MAC!

1270689854_1920x1200_purple-vector-beauty-wallpaper[1]-1

Dit was mijn header. Ik vond hem op zich best mooi! Ik had het achtergrondplaatje ergens op google gevonden. Nu kan ik hem niet meer vinden trouwens! Ik zette er maclovin in en waar de blog over ging. Ik vond het leuk dat het meisje een luchtkusje gaf naar de naam. Op deze blog maakte ik foto’s met mijn iPod trouwens.

blog-2

Dit was ooit eens een tussenartikel. Ik nam een Liga en zag dit! Ik vond het zo grappig dat ik er een blogpost over maakte.

HUILIEUILIE.JPG-1

Uilenkettingen! Op dat moment was dat heel erg in. Ik vertelde waar ik ze vandaan had en waarom ik ze zo leuk vond.

lalalal.jpg(3).JPG-1

Mijn kwasten en hoe ik ze bewaarde!

lal.JPG-1

Face of the day!

8220c490347811e1a87612313804ec91_7-1

Boozyshop haul!

b32df1bc2eeb11e19896123138142014_7-1

Mijn ooglook voor kerst. Glitterr! Wat betreft eyeliner ben ik nooit veranderd. Ik draag het iedere dag al jaren!

blog-1Review over de MAC oogschaduw: Expensive Pink

foshoplogto.JPG-1

En als laatste nog een shoplog!

Ook gebruikte ik plaatjes van het internet. Voor mijn wishlist bijvoorbeeld. Ook heb ik wel eens een post gemaakt over mooie mannen, haha!

Ik was gestopt met deze blog omdat mijn computer crashte. Ik kon de laatste week echt niets meer op die computer. Ik deed uiteindelijk 2 uur over een afscheidspost. Ook wist ik dat de fotokwaliteit gewoon niet goed was. Dat hoeft ook niet meteen perfect te zijn, maar ik ben wel wat perfectionistisch. Ik wilde wel bloggen, maar dan wilde ik eerst een nieuwe computer en een nieuwe camera waar ik ook mee kon filmen.

En een jaar later.. heb ik een nieuwe computer en mijn eerste betere camera gekocht. En ik begon 1 dag voordat ik de camera zou kopen met bloggen! Mijn vriend ontworp mijn logo en header.. en voilá.. daar was Het Beauty Archief geboren! De kwaliteit van mijn foto’s is nog steeds niet optimaal, maar dat hoeft ook niet meteen. Naarmate de tijd wil ik wel een échte goede camera kopen! Ik hoop dat jullie het leuk vonden om op deze manier een kijkje te nemen in mijn oude foto’s!

Hebben jullie ook wel eens eerdere blogs gehad?

XXX,

Kim

7 thoughts on “Back in Time: vorige blogs!

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat!

