How much is your face worth?

??????????

Ik gebruik dagelijks makeup. Niet alleen een mascara, nee, meerdere producten. Die producten kosten geld. Maar hoeveel kost ‘jouw gezicht’ dan eigenlijk voor iemand die jouw look na zou willen maken? In deze ‘tag’ ga ik dat vertellen! Ik heb het al op meerdere blogs voorbij zien komen.. en ik werd eigenlijk ook wel benieuwd.

Ik heb niet expres meer of minder gebruikt voor dit artikel. Dit is dus echt dagelijkse hoeveelheid!

Alle producten met de prijs:

Skin 79 BB cream – 20,49

Maybelline The Eraser concealer – 10,99

Catrice poeder – 3,59

Essence oogschaduwbasis – 2,49

Urban Decay Naked 2 – 36,00

Essence liquid ink eyeliner – 1,99

Kiko luxurious lashes mascara – 7,90

Catrice wenkbrauw setje – 3,99

Mac baked blush – 24,50

Mac blush (voor mij de bronzer) – 21,50

Mac Soft and Gentle highlighter – 28,00

————————————————-

Totale prijs: 161,44 

Pfoe, dat is toch aardig wat! Kan je nagaan hoeveel geld ik heb gestoken in makeup.. En dan is dit natuurlijk nog niet eens mijn hele collectie! Het ene product is wat duurder dan de ander, maar dat heeft ook zjin redenen dan. Ik vind een duurdere Aziatische bb cream veel fijner dan een bb cream uit de drogist. Maar de eyeliner kan dan wel weer goedkoop!

??????????

Makeup mag dan wel geld kosten, maar het is ook een hobby van mij. De één spaart ontzettend veel CD’s en ik ‘spaar’ makeup. Als ik thuis kom met een nieuwe oogschaduw is vaak de reactie van mijn moeder: ‘Zo, die kleur had je nog niet zeker?’ Maar zij weet natuurlijk niet dat er ontzettend veel kleuren groen, roze etcetera zijn. Wel shimmer, geen shimmer, een glans, of geen glans.. haha!

Heb jij dit wel eens uitgerekend?

XXX,

Kim

9 thoughts on “How much is your face worth?

  1. Wauw :), ik gebruik zelf niet zo heel veel makeup maar je hebt ook makeup dat echt bij jou past, (super mooi trouwens ^^) ik vind dat heel moeilijk bij mij omdat ik een getinte huid heb en dan weet ik niet welke kleuren wel en niet bij mij staan.

    • Dankjewel! Probeer misschien eens goudtinten. Ik vind dat persoonlijk erg mooi staan bij getinte huidjes. Als je feller wilt gaan kan je bijna elke felle kleur wel gebruiken. Bij getinte huiden valt dat eenmaal minder op dan bij een bleekscheet als ik!

      • Hmm ik heb een goudtint bronzer blush van essence maar die werkt helaas niet goed, of het kan ook aan mijn gebruikswijze liggen.
        Felle kleurtjes heb ik ook maar ik gebruik ze niet echt 😡

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat!

