Hoe ik mijn handen verzorg na werk.

??????????

Ik verdien mijn geld als vulploegmedewerkster bij de Albert Heijn. Daarnaast draai ik ook kassa, maar ik ben voornamelijk bezig met dozen uitpakken. Dit is echt killing voor mijn handen. Ze worden hartstikke droog. Ook mijn nagels gaan scheuren hierdoor, want zo sterk zijn ze niet. Ik verzorg ze dus lekker als ik klaar ben met werken!

??????????

Dit zijn mijn handen na het werk. Rood, vuil en ik heb velletjes. Normaal gesproken heb ik ook scheurtjes in mijn nagels maar door de gellak die ik voor het eerst heb gebruikt heb ik dat niet!

??????????

Ik begin met mijn handen wassen. Er zit hartstikke veel vuil aan dozen en dingen die je opruimt. Mijn handen voelen dan niet fris aan. Ik was ze dus lekker met een handzeep!

??????????

Vervolgens ga ik deze twee producten gebruiken. Een handcrème en een nagelriemcrème. Die voor mijn handen is van Nivea, de Repair & Care crème. Deze is lekker dik en verzorgt goed! De crème voor de nagelriemen is de welbekende Lemony Flutter. Deze is bijna op bij mij, aah!

??????????

Ik begin met de handcrème. Het voelt altijd zo heerlijk aan!

??????????

Smeren smeren..

??????????

Vervolgens breng ik de Lemony Flutter aan. Deze vet mijn nagelriemen lekker in en houdt ze soepel. Ik merk echt dat als ik dit gebruik mijn nagels beter groeien. In combinatie met de SensatioNail hoop ik dat de conditie van mijn nagels sterk verbeterd!

??????????

En nu zijn mijn handen en nagels heerlijk verzorgd! Vergelijk de eerste foto maar eens met deze. Ziet er veel beter uit! De droogte die eerst te zien was is weg. Ook voelen mijn handen anders aan. Lekker schoon, zacht en verzorgt. Het is altijd weer even lekker als ik dit gedaan heb :).

Heb jij een baantje wat jouw handen geen goed doet?

XXX,

Kim

8 thoughts on “Hoe ik mijn handen verzorg na werk.

  1. Zelf werk ik in de horeca en dat is ook echt funest voor m’n handen en nagels. Elke keer dat schoonmaken met chloor, blegh! Aan het eind is dan ook echt al m’n nagellak eraf en zijn m’n handen heel schraal. Mooie kleur nagellak heb je op overigens! 🙂

  2. Ik heb ook gewerkt in een supermarkt en ik waste als eerste na het werk ook altijd mijn handen, soms waren m’n handen helemaal zwart van de dozen haha. Ik gebruikte ook veel voor mijn handen, het liefste toen de body butters van TBS!

  3. Fijn om te weten! Ik draai zelf altijd kassa dus ik doe mijn handen niet heel veel ‘kwaad’, maar ik reinig ze wel altijd goed omdat mijn huid overgevoelig is (dus krijg snel irritaties van de bacteriën op het geld.. :-()
    xXx

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat!

