Mijn beautyproducten on the go voor één nacht!

??????????

Ik slaap regelmatig bij mijn vriend en soms ook nog wel eens ergens anders. Dan moet ik een aantal beautyproducten meenemen! Ik moet mijn gezicht reinigen en verzorgen natuurlijk. Ook neem ik nog make up mee. Wat precies? Lees dan verder!

??????????

Dit is het tasje waar alles in zit. Deze heb ik ooit eens een keer gekregen! Hier doe ik én mijn make up in én alle verzorgingsproducten. Zo ligt niet alles verspreid door mijn hele tas, maar heb ik alles netjes in éen tasje zitten. Ik probeer de producten ook altijd zo klein mogelijk te houden. Een klein parfumflacon, een kleine tube met crème, enzovoorts.

??????????

Als eerste neem ik mijn lenzenpotje mee waar ik van te voren al nieuw vloeistof in heb gedaan. Zo hoef ik niet een hele fles mee te nemen! Ik slaap toch maar één nacht ergens anders, dus ik hoef het maar één keer te vervangen en dat doe ik dus al voordat ik weg ga.

??????????

Om mijn gezicht te reinigen neem ik deze reiniger mee van Dr. van der Hoog. Deze ruikt echt precies naar zeep en droogt mijn huid een beetje uit.. Ik moet dus na het reinigen mijn huid goed verzorgen. Voor even is deze reiniger goed, maar ik wil wel binnenkort een andere! Ik gebruik deze reiniger in de avond en dan nog in de ochtend.

??????????

Om mijn huid te verzorgen gebruik ik de P-C-L-E crème van Biodermal. Sinds mijn parfumvrije dagcrème van Olaz op is gebruik ik deze. Ik wilde die van Olaz opnieuw kopen maar hij was door een actie uitverkocht! Ik vind de P-C-L-E crème op zich prima, alleen is hij vrij vet en dus niet geschikt voor in de ochtend. Ook betaal je ongeveer 11,00 euro voor maar 15 milliliter en dat vind ik voor een ‘prima’ dagcrème best veel. Ook moet deze crème rode plekjes minder doen maken en daar merk ik nog helemaal niks van. Sinds ik de crème van Olaz niet meer heb heb ik zelfs het idee dat mijn huid er slechter van geworden is.

??????????

Ook gaat er natuurlijk een deo en een parfum mee! De deo die ik meeneem is de Rexona longlasting protection deo. Deze zit standaard in mijn tas. Hij werkt op zich wel goed, maar ik vind dat de walm die ontstaat heel erg op je longen slaat. Ook al ga ik een paar meter meteen na het spuiten verderop staan, ik voel het echt in mijn longen zitten. Niet zo fijn! Daarnaast neem ik nog een tasverstuiver van de Kruidvat mee. Dit is nummer 15, orange blossom. Doordat deze altijd in mijn tas zit is de verpakking een beetje versleten, haha. Deze is lekker klein en is makkelijk voor dit soort gelegenheden :).

??????????

Op naar de make up! Het gezicht is gereinigd en verzorgd, dan is het daarna tijd om lekker een frisse look te maken! Ik moet eerlijk zeggen dat als ik bij mijn vriend ben en het niet meer wordt dan een luie zondag dat ik geen eens make up op doe. Maar we gaan ook nog wel eens ergens heen en dan gebruik ik het wel. Ik wil alles zo compact mogelijk houden. Zo min mogelijk kwasten en again, kleine producten.

??????????

Voor mijn gezicht neem ik de BB cream van Garnier mee. Deze is niet superdekkend en prima voor een normale dag. Deze smeer ik makkelijk uit met mijn handen en daarom neem ik geen kwast mee. Als concealer neem ik deze camouflage creme van Catrice mee. Deze is klein en is prima voor én onder de ogen én voor oneffenheden. Als poeder neem ik een simpele compact powder van Catrice mee. Hiervoor heb ik wel en kwast nodig, dus dat neem ik wel mee. De kwast komt uit de Bamboo kwastenset van Zoeva.de

??????????

Om een beetje kleur toe te voegen aan mijn gezicht neem ik natuurlijk blush mee! Normaal gesproken gebruik ik daarnaast ook nog een bronzer en highlighter, maar die stap sla ik op zo’n dag over. Voor de blush gebruik ik een cream blush van NYX. Dit is de kleur Natural. Hier heb ik ook geen kwast voor nodig! Ik breng deze aan na mijn BB cream en daarna poeder ik het geheel af.

??????????

Voor mijn ogen hou ik het heel simpel. Gewoon mascara, meer heb ik niet nodig. Lekker simpel, anders sta ik ook weer zo lang voor de spiegel :). Mijn wenkbrauwen vul ik nog wel in en daarvoor neem ik dit potlood mee van Essence. Geen kitje met kwast erbij, gewoon een simpel potlood! Er zit ook nog een borsteltje aan vast, dus je hoeft geen apart borsteltje mee te nemen. Handig!

Voor mijn lippen gebruik ik eigenlijk niks. Als ik lekker thuis zit hoef ik geen kleurtje op mijn lippen. Als ik een periode heb dat mijn lippen droog zijn neem ik wel een lekkere balsem mee!

??????????

Niet echt beauty, maar ik neem natuurlijk ook mijn tandenborstel en tandpasta mee! Ik krijg heel vaak testertjes van tandpasta mee bij bijvoorbeeld de Kruidvat. Perfect voor dit soort dagen!

Dat was alles wat ik meeneem als ik één nacht ergens anders slaap! Lekker simpel, niet te veel poespas. Als ik daarna nog naar iets belangrijks ga neem ik wel iets meer mee, zoals een oogschaduwkleur of een lipkleur. Maar dit is gewoon een standaart ‘setje’ voor mij.

Wat neem jij mee als je een nachtje weg bent?

XXX,

Kim

10 thoughts on “Mijn beautyproducten on the go voor één nacht!

  1. Leuk om te zien en veel herkenbare producten. Ik neem sowieso mijn Clarisonic en Purity cleanser. En wat betreft make up een BBcream, Blush, oogpotlood en mascara. Dan kom ik al een heel eind 🙂

  2. Dat tasje is leuk zeg, lekker shiny 😀 Mooie producten neem je mee! Als ik een nachtje wegga neem ik soms helemaal geen make-up mee en anders vaak alleen concealer, blush, wimperkruller, mascara en highlighter 😀 En natuurlijk mn gezichtsrountine.. Dan is het eigenlijk behoorlijk veel hihi!

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat!

