Het beautybloggers vragenboekje!

??????????

Ik ga wat vragen beantwoorden die behoren tot de bloggersboekje tag!  Ik blog nog niet heel lang, maar misschien mag ik mezelf al stiekem een beautybloggertje noemen. Ik ga wat persoonlijke vragen beantwoorden en vragen op het gebied van bloggen. Denk maar aan een vragenboekje die je invult, zoals een vriendenboekje van vroeger! Dingen die ik leuk vind en wat ik wil bereiken later.. enzovoorts. Ik heb deze tag al vaker gezien en ik heb besloten hem ook te doen!

Naam: Kimberly, maar ik noem mezelf meestal Kim :).

Geboortedatum: 27 december 1996. Ik ben nu 17 jaar.

Broers/zussen: Ik heb één oudere zus van 21.

Lengte: Ik denk dat ik nu zo’n 1.82 ben. Best wel lang dus.

Klas: 5 havo doe ik nu! Mijn klas heet: h5f

Hobby’s: dansen, bloggen, lezen.. en is slapen ook een hobby?

Street_HH_Selectie_12_18_Ria_mrt_2009_31

Dance! Niet de studio waar ik dans trouwens!

Favoriet schoolvak: Biologie! Ik vind het menselijk lichaam heel interessant!

Favoriete schrijver: Goh, dat weet ik echt niet.. Stephanie Meyer misschien. Ik ben gek op de Twilight serie namelijk! Vroeger was het altijd Carry Slee, maar dat is nu niet meer zo.

Favoriete TV programma: Series zoals: dit is mijn lijf, genante lijven.. Superinteressant vind ik dat. Ook heb je eens in de zoveel tijd een programma waar je live met een operatie mee kan kijken. Als dat op TV is kijk ik dat altijd.  

Favoriete serie: Pfoe. Het was altijd GTST, maar rond die tijd train ik altijd of ben ik aan het werk.. dat is er dus een beetje uit. Dan is het denk ik Expeditie Robinson!

Favoriete film: Meet Joe black vind ik geweldig. Het is een vrij oude film, maar dat geeft een ontzettende mooie en romantische sfeer. Altijd moet ik huilen bij deze film, ook al loopt hij goed af haha! Daarnaast vind ik het eerste deel van The Hunger Games geweldig. Het tweede deel heb ik nog niet gezien.

Joe and Susan

Shot uit Meet Joe Black.

Favoriete eten: Vis! Ik ben gek op vis, vooral zalm. Van Nederlandse stamppotten ben ik niet weg, wel van buitenlands eten zoals sushi. Ook ben ik verzot op Amerikaans snoep!

Ik ben goed in: Leren denk ik. Ik kan best redelijk toetsen leren zonder dat ik er eeuwig mee bezig ben. 

Ik heb een hekel aan: Mensen die anderen niet accepteren zoals ze zijn, anderen belachelijk maken en roddelen. Bah.

Droomberoep: Dokter. Maar ik doe geen VWO helaas, al zou ik dat wel kunnen. Verpleegkunde is daarom nu echt mijn doel. Een baan met bloggen zou ik geweldig vinden, maar die kans is wel klein denk ik.

Wat zou je graag willen:  Nog veel reizen maken. Ik wil Afrika zien, Amerika zien en.. Japan! Ik wil nog heel veel cultuur proeven.

KLM-golf-reizen-e1355858588843

Favoriete blog: hmm. Ik denk toch beautygloss.nl Daar kom ik denk ik het meest op terug! Al heb ik heel veel favorieten, hoor. Sinds ik mijn blog heb heb ik ook meer blogs ontdekt dan alleen de grote blogs. Ik vind het zo leuk om meer mensen te leren kennen en hun blogs te lezen!

Favoriete blogonderwerp: beauty! haha :). Ook vind ik personal heel leuk, maar ik heb niet zóveel volgers en ben niet zo lang bezig dat ik denk dat dat niet heel interessant is om te lezen.. Daarom doe ik dat niet te vaak.

Wat zou je graag willen bereiken met je blog: Dat er een gezellige sfeer is tussen de bezoeksters die ik heb en dat ze plezier hebben met het lezen van mijn posts! Ook zou ik het leuk vinden om bijvoorbeeld mensen te ontmoeten op persevents. Maar dat duurt nog héél erg lang! Dit is niet mijn doel, maar ik zou het ontzettend tof vinden :).

Bloggersdroom: Ik denk dat iedere bloggersdroom wel is dat je bezoekersaantal groeit. Ik vind bloggen vanaf dag 1 al zo ontzettend leuk.. ik doe het omdat ik het leuk vind, niet om bekendheid te krijgen. Maar stiekem droom je er wel van natuurlijk!

Wat is je grote bloggerstip: Onderscheidt je van anderen, zorg dat mensen je onthouden. Tip: heb een logo! Zo kunnen mensen je herkennen als ze je logo ergens terug zien. Wees ook lekker jezelf, schrijf over dingen wat je zelf leuk vind!

Als je ook een blog hebt, neem de vragen dan zeker over!

XXX,

Kim

10 thoughts on “Het beautybloggers vragenboekje!

  1. Aah ik herken mezelf in jou. Biologie was ook mijn lievelingsvak en genante lijven is echt een te gek programma. Ik doe op dit moment geneeskunde, dus mijn droom is uitgekomen. Als je het echt wilt, kun je het! Maar tegenwoordig kun je ook super ver komen met verpleegkunde!

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat!

