Mijn sample bakje!

??????????

Ik heb een bakje waar heel erg veel samples in liggen. Samples van van alles. Van parfum, douchegel, foundation en ga zo nog maar even verder. Mij leek het leuk om een artikel te maken met wat er zoal inzit. Kijk mee naar de producten die ik dus kan testen!

??????????

Samples krijg je bij parfumeries of bij drogisterijen. Ik vind dit altijd erg leuk om te krijgen! Parfum testertjes zijn vaak van de wat duurdere merken. Zo kan ik heerlijk snuffelen aan de high end merken en ze nog opspuiten ook! Ook spaart mijn oma dit op voor mij en dan geeft ze het aan me, omdat ze weet dat ik er gek op ben. Lief!

??????????

Dit is een conditioner van Garnier die goed zou moeten verzorgen. Ik weet eigenlijk niet meer of deze ergens bij een product (haarverf?) zat, of dat dit echt een tester was die ik kreeg. In ieder geval is dit product in dit bakje belandt! Ik ben erg benieuwd hiernaar. Weet je wat.. ik ga hem vanavond al gebruiken!

??????????

Links zie je twee douchegels en rechts twee shampoos. Altijd leuk om te krijgen! Zo wissel je nog eens af met wat je gebruikt onder de douche. Als ik zo’n product écht fijn en/of lekker vind koop ik hem fullsize. Van die roodroze verpakking die je ziet word ik ook altijd zo vrolijk 🙂

??????????

Foundation samples! Ik denk dat ik dit het leukst vind om te krijgen. De twee Garnier BB creams heb ik al een keer gehad in dezelfde tint als de tester. Deze zijn fijn! Naar de drie duurdere foundations ben ik benieuwd. Alleen zijn bij mij de tinten vaak veel te donker.. Altijd maar weer een kwestie van proberen.

??????????

Dan heb ik nog samples die je in setjes krijgt. De twee voorste zijn voor het gezicht. Dit zijn dan meestal reinigers en verzorgers. Zo ook bij deze setjes! De Redken set is voor het haar met shampoo, conditioner en een verzorgend product. Ik pak dit eigenlijk te weinig, ik vergeet het. Nu ik dit artikel maak denk ik er aan en ga ik dit binnenkort weer lekker uitproberen!

??????????

Dan hebben we nog de tubetjes. Heel vaak zijn dit testers die ‘anti-rimpel’ zijn. Deze gooi ik eigenlijk weg, want daar heb ik simpelweg niks aan. De Olaz parfumvrije dagcrème die ik altijd gebruikte was ook tegen huidveroudering, maar die was goed getest door Jetske Ultee. Ze kwam eruit dat je deze crème prima kan gebruiken als je huidontstekinkjes heb. Maar van die testertjes weet ik het nooit, dus die gooi ik weg. De rode verpakking van Clarins is voor het lichaam. Ik ben benieuwd wat het doet! De rest zijn serums/crèmes voor het gezicht. Deze ga ik ook nog een keer uitproberen natuurlijk!

??????????

Dan heb ik nog wat aparte zakjes. Een boterige bodylotion van Palmer’s en een haarserum van L’Oreal. De Palmer’s bodylotion vind ik erg vettig, deze heb ik namelijk al een keer eerder gehad en geprobeerd. Als mijn huid écht kurkdroog is wil ik deze er nog wel bij pakken, maar voor nu niet. Naar haarserums ben ik altijd benieuwd! Ik zoek altijd wel een product dat mijn haar lekker verzorgd en laat glanzen :).

??????????

Parfumzakjes. Tja.. Ik weet nóóit hoe ik dit moet gebruiken! Als ik de verpakking open maak druipt de parfum er al uit. Moet je het gewoon op je vinger laten komen en dan in je nek ‘wrijven’ of ‘deppen’? Ik ben hier zo onhandig in dat ik dit eigenlijk nooit pak.. Als iemand een tip heeft, laat het me weten! De zakjes vind ik er overigens wel erg leuk uitzien. Ze zijn alle drie van Kenzo, een merk dat ik eigenlijk nog niet ken.

??????????

En de bekende parfumtestertjes! Ik heb er al een aantal opgespaard. Ik moet eigenlijk goed uitzoeken welke ik lekker vind en welke niet. Ik ben wel blij dat je tegenwoordig vaak verstuivertjes krijgt en niet flesjes waar een stokje inzit.. Zo onhandig! Eigenlijk heb ik in de ochtend zoveel keuze terwijl ik er weinig naar omkijk.. Dat moet ik echt vaker doen!

Ik hoop dat jullie het leuk vonden om een kijkje te nemen in dit bakje! Ik vind het hartstikke leuk, want als ik eens een ander product wil gebruiken kan ik genoeg kiezen (wel eenmalig/voor een paar keer dan natuurlijk!).

Hebben jullie ook veel samples?

XXX,

Kim

8 thoughts on “Mijn sample bakje!

  1. Leuk om te zien hoeveel sample je hebt! Ik vind die parfumtestertjes in een flesje altijd het leukst; die neem ik vaak mee als ik een weekendje wegga 🙂 Ik ga je trouwens volgen op Bloglovin’ 🙂

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat!

