Sieraden die ik altijd draag.

PicMonkey Collage

Ik wissel vaak af wat betreft oorbellen en kettingen. Dan pak ik mijn oorbellen met kruisjes en dan weer mijn uilenoorbellen in combinatie met een uilenketting. Maar er zijn altijd een paar sieraden die ik standaard elke dag draag en nooit afdoe, tenzij het echt moet (optredens bijvoorbeeld i.v.m. licht). Ook vertel ik jullie bij 2 van de 3 het verhaaltje erachter!

DSCN0582

Dit is het sieraad die ik eigenlijk al het langst heb en draag. Het is een ring die ik ongeveer 3 jaar geleden heb gekregen van mijn tante. Nog een lange tijd daarvoor zat ik met haar boven in haar sieradendoosje te kijken. Ik vond het prachtig! Alles was echt zilver en ik als 13 (denk ik? ongeveer..) jarig meisje had dat allemaal nog niet.. Ik mocht toen een andere ring van haar hebben. Het was een riem die als het ware om je vinger gewikkeld zat. En ik was er zo blij mee! Mijn eerste, echte zilveren sieraad. Een jaar later raakte ik hem kwijt op vakantie in het zwembad. Ik ging nog zoeken, maar ik kon hem nergens meer vinden, wat ook logisch is. Ik vond het zo erg! Toen beloofde mijn tante dat ik voor mijn eerstvolgende verjaardag een nieuwe ring zou krijgen. Zo gezegd zo gedaan! Ik draag hem sindsdien elke dag en doe hem alleen af als ik ga zwemmen of als ik een optreden heb, waarbij je geen sieraden om mag hebben in verband met het reflecteren van het licht. Ik ben er nu extra voorzichtig mee, haha!

IMG_20130719_103240

Deze armband draag ik sinds afgelopen zomer. Ik heb dit armbandje van mijn vriendje gekregen voordat ik op vakantie ging. Zijn naam (Bryan) staat er in gegraveerd. Op de achterkant staat de datum dat we wat met elkaar kregen: 02-12-12. Zo’n bandje wilde ik heel erg graag, vooral omdat ik hem drie weken lang niet zou zien. We gingen apart van elkaar op vakantie, wat trouwens echt NIET leuk was.. Misschien zijn sommige tieners daar heel soepel in, maar voor mij was het echt even slikken! Ik kreeg hem ook voordat ik op vakantie ging en ik was er superblij mee! Zo was hij altijd en elke dag toch een beetje bij me. Na de vakantie heb ik hem een ook zijn bandje gegeven. Daar staat uiteraard Kimberly op en achterop de datum.. ahum, datum.. De verkeerde! We hadden dui-de-lijk de juiste datum opgeschreven, maar hij is verkeerd gegraveerd! Er staat namelijk 02-02-12! Ik weet niet of we het nog opnieuw kunnen laten doen.. ik heb de bon tenslotte nog…

DSCN0593

Het laatste item zijn twee zilveren knopjes die ik nog maar net draag. Ik heb deze gekregen van mijn lieve schoonouders voor mijn verjaardag afgelopen december. Het zijn vrij simpele knopjes, namelijk met een diamantje erin en dat is perfect voor elke dag! Ik heb twee gaatjes per oor trouwens en deze draag ik in de achterste. Ik was altijd aan het knoeien met knopjes in en uit doen elke dag. ‘Ik ga douchen.. oh, die knopjes moeten ook nog uit!’, zo ging het dan altijd. Lange oorbellen deed ik wel gewoon uit, maar de knopjes vergat ik gewoon! Deze draag ik nu elke dag en ik hoef ze nooit uit te doen, omdat ze van echt zilver zijn! (Behalve, again, met optredens dan). Soms wissel ik ze nog wel af als ik echt zin heb in andere grotere knopjes, maar deze draag ik standaard.

Dragen jullie bepaalde sieraden elke dag?

XXX,

Kim

11 thoughts on “Sieraden die ik altijd draag.

  1. Dat armbandje is echt leuk! Balen dat er op die van hem trouwens de verkeerde datum staat.. Zeker teruggaan ermee! Ik draag altijd een ketting met de naam van mijn vriend en de datum om mijn nek hihi

  2. Hele mooie sieraden! Ik vind het ook echt vreselijk om apart van mijn vriend op vakantie te gaan hoor.. Ik heb volgend jaar de keuze: 4 weken Amerika (en mijn vriend niet zien) of thuis blijven, nou ik zou het echt mijn god niet weten.. waariedereen het wél zou weten haha.
    Ik draag altijd een enkelbandje dat ik de vorige keer in Amerika heb gekocht haha!

    liefs,
    Femke

  3. Pingback: Full Look of the Day: diploma-uitreiking! | Het Beauty Archief

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat!

