De real life barbie: Valeria Lukyanova

1600991_418383031597971_556598821_n

Ken je dat, dat je op YouTube filmpjes aan het kijken bent en op een gegeven moment bij filmpjes terechtkomt waarvan je denkt ‘hoe kom ik hier eigenlijk?’. Dat had ik een paar dagen geleden. Ik zat korte documentaires te kijken over bijvoorbeeld het kleinste meisje ter wereld, enzovoorts. Toen kwam ik uit bij de ‘real life barbie’, een meisje dat net een poppetje is. Ik heb het over Valeria Lukyanova.

Op de bovenste ‘introductie’ foto zou je denken dat er niet zoveel anders is met deze jongedame. Toch heeft ze het één en ander aan zichzelf verandert, hoewel ze zelf alleen zegt dat ze een borstvergroting heeft laten doen, lees ik verder op internet dat ze een aantal ribben heeft weggehaald (!!) en vet uit haar bovenbenen weg heeft laten halen.. Hmm let’s take a look.

1538905_418928521543422_280399439_n

Ten eerste beweert ze dat ze van Venus komt en een soort godin is, vandaar dat ze zo’n gebaar maakt met haar handen. En dan.. haar benen! Zó dun! Ik vind dat er wel iets van vrouwelijk vet op de benen mag zitten, hoor.. Ook kan je hier al een beetje zien dat haar midden ongelofelijk dun is, in tegenstelling met wat daarboven zit.. Erg onnatuurlijk.

valeria_lukyanova_kumsalda_yururken_45371

Haar lichaam. Daar schrik ik wel een beetje van. Haar midden is echt extreem dun. De verhoudingen kloppen gewon niet, zoals ik net al zei.

266899-valeria-lukyanova-before-r-and-after-l-make-up

Valeria met en zonder make up. Zo zonder vind ik haar hartstikke mooi! Ze heeft een natuurlijke, maar pittige uitdrukking in haar gezicht. De manier waarop zij zich opmaakt vind ik overbodig.

266891-valeria-lukyanova-before-r-and-after-l-make-up

Nog een vergelijking.. Kijk rechts! Een prachtige vrouw, die niet de hoeveelheid make up nodig heeft wat links te zien is.

Valeria-Lukyanova

Dit is dan weer even iets heel anders. Echt een poppengezichtje. Ze draagt blauwe contactlenzen, want dat lijkt meer op een barbie. Wel heel creatief hoe ze haar ogen heeft opgemaakt trouwens :). Misschien wel leuk voor een (wel heeel bijzonder) feestje, maar niet om dagelijks door het leven te gaan..

Valeria-Lukyanova3

Ondanks dat hier haar ogen wel vrij nep lijken, vind ik dit nog wel een redelijk ‘natuurlijke’ foto. Mooi lang haar (extensions of niet.. weet ik niet) en een natuurlijk gezicht. Wel is het allemaal wel heel erg even door de vele make up.

Valeria-Lukyanova-23

De linker en rechterfoto vind ik nog kunnen. De verhoudingen van haar lichaam kloppen nog steeds niet, maar hier pakt het beter dan bij andere foto’s. Als ik niet zou weten dat zij het is, zou ik denken dat ze niks aan haar gezicht heeft laten doen.

320999-see-human-doll-valeria-lukyanova-win-a-beauty-pageant-in-2007-photos-a

Ook heeft Valeria een keer een modellenwedstrijd gewonnen. Ze werkt ook echt als model. Hier vind ik haar wel erg mooi! Vrij natuurlijke make up en geen barbie ‘grote ogen’ make up enzovoorts.

images

Dit was ze voordat alle veranderingen kwamen. Ze kijkt niet al te blij, maar ik weet zeker dat het een prima en mooie vrouw was zo! Ik heb meerdere before foto’s gezien en er was absoluut niks mis met haar. Ik vind sowieso dat er niet een grens is van.. nou, nu is er zóveel mis met je dat je maar allemaal veranderingen moet laten plaatsvinden. Oh no..

Als ik haar was, had ik hele andere dingen met mijn lichaam gedaan. Nouja, gewoon niets eigenlijk! Toch is dit haar keuze geweest en als zij hier blij mee is heb ik er ook vrede mee. Maar mijn vraag is,

Wat vinden jullie van haar verandering?

XXX,

Kim

13 thoughts on “De real life barbie: Valeria Lukyanova

  1. Ik vind haar er echt vreemd uitzien, maar niet per se op een veroordelende manier; als zij er graag zo uit wil zien is dat haar goed recht 😉 Zou er zelf alleen niet voor kiezen, maar misschien dat ze doordat ze al model was een vertekend beeld van schoonheid heeft gekregen.

  2. Ik vind het heel eng en vreemd, ze was zo mooi als ze was…haar borsten vergeleken taille zijn echt heeel erg uit verhouding! Ik vind het wel zielig voor haar, dat ze denkt dat dit haar een mooier/beter mens maakt..
    Leuk, origineel artikel, ik ben je gaan volgen 🙂
    liefs,
    Femke

  3. Ach ja, ik vind het gewoon heel sneu eigenlijk dat ze zich zo rot voelt in haar eigen lichaam en dat deze hele metamorfose nodig is om haar weer goed te voelen en zelfvertrouwen te krijgen..

  4. Iewl ja, hier had ik al wel eens wat over gelezen. Ik snap niet dat ze denkt dat ze er door die veranderingen mooier uitziet. En dan ook nog in combinatie met die extreme make-up… Jeetje, dit vind ik wel heel erg.

  5. woow!!!…… dit meisje is gwn een beetje eng hoor!! maar ik geef toe………… als ze niet al te veel make-up en dingetjes opheeft is ze best mooi alleen dan die taille……. NEE!!!!! meid wat heb je jezelf aangedaan……… hoe veel heeft dit grapje gekost xxx

  6. maar ze heeft het niet van een vreemde!!! haar : moeder,vader,zus,opa,oma zijn ook barbie en haar beste vriendin ook!!! xxx

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat!

