Mijn rode lipsticks.

??????????

Ik ben gek op rode lippies. Ik draag het denk ik minstens één keer per week naar school. Ik vind het een chique kleur, het maakt je gezicht natuurlijk al heel anders. Ik schaam me er ook niet (meer) voor om met zo’n felle kleur over straat te gaan. Vandaag laat ik mijn rode lipkleuren zien!

 

??????????

Dit zijn de echte ‘sticks’ die ik heb. De middelste van Essence is zoals je ziet echt roodrood, de rechter van Catrice is iets donkerder en de linkerkleur van Rimmel is echt een dieprode kleur. Dit draag ik heel op speciale dagen zoals kers. Mooi chique, dieprood!

 

DSCN0753

Deze lipstick van Essence is de eerste die ik ooit kocht. Alle blogs raadde aan om naar bijvoorbeeld MAC te gaan om je goed te laten adviseren welke rood bij jou past. Maar ik als eigenwijze 15-jarige toen der tijd ging gewoon voor budget! Een vriendinnetje uit mijn klas droeg wel eens een rode kleur die naar paars neigde. Die mocht ik van haar op en ik kwam erachter dat dat mij absoluut niet stond. Toen lag deze een tijd later in de kortingsbak bij de Kruidvat. Hij was perfect rood. Geen roze ondertoon, of paars.. precies goed, dacht ik. Deze wilde ik proberen! Voor maximaal 2 euro, gok ik, kon ik hem niet laten liggen. Hij komt uit een Limited Edition genaamd: 50’s Girls Reloaded en de kleur is 01 Back To The 50’s.

 

DSCN0756

Mooi en goed rood. Ik ben gek op deze kleur! Hij is ook al het verst op van al mijn rode lipsticks.. mweh.

 

DSCN0757

De tweede kleur die ik kocht. Dit is: 080 My Red Card van Catrice. Deze is iets donkerder dan die van Essence. Maar nog steeds prachtig. Ik draag deze graag. Ook blijft deze nét iets beter zitten dan die van Essence.

 

??????????

Swatch! Het verschil is niet heel erg goed te zien met de vorige kleur. Toch is deze net ietsje donkerder!

 

DSCN0765

Dit is een kleur uit de Kate Moss lijn van Rimmel. Dit is nummer: 01. Deze kleur wijkt het verste af van al mijn rode lipsticks. Deze is wat dieper en donkerder rood. Dit is prachtig voor als ik voor een chique look ga. Ik draag deze net iets minder vaak, maar hij is prachtig.

 

DSCN0770

Iets donkerder zoals je ziet :). Love it!

 

DSCN0775

Dan deze kleur nog van Maybelline. Deze komt uit de Super Stay 24 hour lijn. Dit is de kleur: 510 Red Passion. Ik denk dat deze iedereen wel staat! Ik vind deze super. Je brengt de rode kleur aan en die laat je drogen. Dan voelen je lippen wat plakkerig en dan smeer je de balsem eroverheen. Je lippen zijn dan superzacht en glanzend! Ook blijft het goed zitten. Al vind ik dat sinds ik hem wat langer heb de kwaliteit afneemt. Ik heb het idee dat de kleur er sneller van af brokkelt..

 

DSCN0778

Door de balsem hebben je lippen een mooie glans. Deze vervaagt wel na enige tijd (zie het als een simpele lipgloss), dus als je deze hebt raad ik je aan om het product mee te nemen zodat je de balsem weer kunt bijwerken, tenzij je geen glans wilt natuurlijk :).

 

??????????

Met de Rimmel 01!

Dat waren al mijn rode lipsticks! Ik denk er nu aan dat er ook nog een mooie rode kleur zit in mijn Oriflame palet.. Hmm. Maar deze sticks grijp ik toch sneller, aangezien ik dit makkelijker vind dan met een kwastje werken. Ook al werkt dat preciezer.. Ik gebruik liever een lippotlood!

Draag jij vaak rode lipstick?

XXX,

Kim

17 thoughts on “Mijn rode lipsticks.

  1. Ik heb wel rode lipsticks alleen heb het idee dat ik er zo wit van wordt dus draag hem niet zo vaak, ik draag voornamelijk veel andere nude kleurtjes of zacht roze

  2. Wauw je hebt mooie volle lippen en rode lippenstift staat je supergoed! Ik heb ook een van Rimmel, het heeft een rode omhulsel en is nummer 107. Het is een donker kleur rood (bordeaux-achtig) maar ik vind het een hele mooie kleur! Misschien iets voor jou?

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat!

