Genomineerd voor de Liebster award!

Liebster Award Logo

Ongeveer een week geleden werd ik genomineerd door Jessica én gisteren door Felicia voor de Liebster award, wieeh, dankjulliewel! Dit is een award die bloggers uitdelen aan andere bloggers die 200 volgers of minder hebben. Omdat ik twee keer genomineerd ben rond dezelfde tijd besloot ik om de vragen van beide meiden in één artikel te doen. Vandaag ga ik hun vragen beantwoorden én nieuwe vragen geven aan 9 andere bloggers!

De regels waar je je aan moet houden als je genomineerd bent:

  • Noem degene die jou heeft genomineerd.
  • Beantwoord de 11 vragen van degene die je genomineerd heeft.
  • Nomineer zelf 9 bloggers met 200 volgers of minder.
  • Stel deze bloggers 11 vragen.
  • Breng de genomineerde bloggers op de hoogte.

De vragen van Jessica met de antwoorden!

1. Stel je voor dat je de voor de rest van je leven nog maar 1 merk make-up mag gebruiken, welk merk kies je dan?: Hmm. Ik heb best veel verschillende merken.. Ik denk dat ik voor MAC zou gaan. Ze hebben prachtige gezichtsproducten (ook voor mijn bleke huid!) en de oogproducten vind ik ook geweldig. Mooie oogschaduwkleuren.. Oh en laten we de lipkleuren niet vergeten!

2. Wat weten de lezers nog niet van jou?: Eigenlijk nog heel erg veel niet.. Ik mis een voortand, laten we daar eens mee beginnen! Ik ben ooit gevallen en de wortel van mijn voortand brak. Als hier jaren later een slotje op zou komen zou de tand het niet ‘overleven’. Hij is er dus uit gehaald en alles is een plekje opgeschoven. Daarna is nog mijn zijtand (nu voortand) opgevuld met spul wat ze gebruiken voor neptanden.

3. Waarom ben je gestart met bloggen?: Ik ben al jarenlang gek op beautyproducten. Ik testte ze altijd voor mezelf, haha. Ik speelde graag met make-up en probeerde dingen uit. Met deze hobby ben ik op vele andere blogs terecht gekomen. Op een gegeven moment wilde ik dit ook! Lekker foto’s maken, ze bewerken, een artikel eromheen maken.. Mensen mijn mening laten horen. Ik wilde mijn passe overbrengen dus!

4. Weet je omgeving dat je blogt en hoe reageren ze er op?: Ja, veel mensen weten het. Mijn vriend was de eerste die wist dat ik ermee wilde beginnen. Hij heeft namelijk ook mijn logo en header ontworpen! Hij heeft me goed geholpen met de opbouw van mijn blog <3. Ook heb ik het mijn ouders, zus en dicht bijstaande familieleden verteld. Een meisje had mij ook gepromoot op twitter, aangezien ze veel volgers had en ik retweette dat. Een aantal mensen weten het dus. Ook staat het inmiddels op mijn facebook, dus iedereen zou het kunnen weten. En iedereen reageert er positief op! Iedereen vindt het leuk. Ik heb eigenlijk nog geen negatieve reacties gehad!

5. Draag je iedere dag make-up?: Bijna iedere dag. In het weekend vind ik het ook gewoon leuk om dingen uit te proberen. Soms op een zondag draag ik niks. Dan is het inmiddels al 2 uur in de middag en ga ik me niet meer opmaken, haha. Ook draag ik niet altijd make-up tijdens mijn toetsweken, zoals vorige week bijvoorbeeld :).

6. Wat is je gekste droom die je ooit hebt gehad?: Pfoe.. ik heb zo vaak rare dingen gedroomd! Dat ik superkrachten had die natuurlijk niet kunnen.. Of dat het helemaal niet goed gaat tussen mij en mijn vriendje. Dat wil je helemaal niet en dat is ook niet zo, dus waarom droom je dat dan! Het moment dat je wakker wordt is dan altijd even raar. Je twijfelt dan vaak of het nou waar is ja of nee.. Dan keert de slimmerd weer terug en weet je dat het natuurlijk niet waar is allemaal. Gelukkig maar!

7. Wie zou jouw prince charming zijn?: Alle Disney prinsen? haha! Ik vond best lang geleden Brad Pitt in zijn jongere jaren wel charming, gehe. Maar als we het even realistisch houden.. toch mijn vriendje hoor! Hartstikke leuke, lieve prins! ❤

8. Waar haal jij je inspiratie voor je nieuwe blog?: Vooral internet. Andere blogs, YouTube filmpjes (denk aan het artikel over Valeria Lukyanova) en dingen die ik om mij heen zie. Soms droom ik ook wel eens dingen waar ik een artikel over kan maken. Je dromen zijn een bom van fantasie, je kan er veel uit halen, haha :). Dan moet je ze wel nog onthouden natuurlijk!

9. Catrice of Essence?: Ik denk dat ik dan voor Essence ga. Daar zitten écht budgettoppers tussen zoals de wenkbrauwgel, het wenkbrauwpotlood en vooral de eyeliner. Catrice vind ik ook hartstikke goed, maar er zijn niet echt producten waar ik op terugkom. Nouja, behalve het wenkbrauwkitje dan.

10. Is er iets wat je helemaal niet leuk vind aan beauty?: Snel chippende nagellak, make-up die toch niet goed blijft zitten.. Ook, iets heel anders, dat mensen daarop beoordeelt worden. Mensen die heel vaak rode lipstick dragen kunnen ‘kakkerig’ gevonden worden. Nou, nee hoor!

11. Wat is je lievelingsfilm?: Meet Joe Black vind ik een geweldige film. Heerlijk oud romantisch. Ook ben ik gek op de Twilight serie en The Hunger Games.

De vragen van Felicia!

1. Wat is je favoriete beautymerk?: MAC! Mijn dagelijkse make-up bestaat uit heel veel merken, maar een aantal producten van MAC blijf ik gewoon bijna elke dag gebruiken. Lang niet alles is goed, maar de kleurkeuzes van oogschaduws, blushes en lipkleuren vind ik heel bijzonder bij MAC. Eens iets anders dan de drogisterijmerken.

2. Waarom ben je begonnen met bloggen?: Ik blogte altijd al een beetje.. in mijn hoofd, haha! Ik maakte hele tutorials voor spiegel en dacht als ik geshopt had (ik had nu echt een shoplog op kunnen nemen als ik een blog had..) op een gegeven moment ben ik het gewoon gaan doen! Ik hield altijd al van beauty. En ik geniet er nu elke dag weer van!

3. Wat zijn je ambities met je blog?: Ik vind het vooral belangrijk dat ik het leuk blijf vinden en dat de lezeressen dat ook doen! Ik zou het supertof vinden als ik steeds meer groei en wat meer bekendheid krijg, maar daar ga ik niet van uit. Er zijn zóveel blogjes tegenwoordig dat dat heel moeilijk wordt. Ik blijf voorlopig dromen en geniet met waar ik mee bezig ben!

4. Als je moest kiezen tussen New York en Australie. Wat wordt het?: New York lijkt me geweldig.. Die sfeer daar. Amerika, I wanna go to you! Maar ook ben ik gek op de cultuur van Australië. De natuur, de dieren (dolfijnen!). Jep, voor mij wordt het toch Australië!

5. Hoeveel uur per dag / per week ben je met je blog bezig?: Gemiddeld schrijf ik zo’n 1 artikel per dag. Soms iets meer, soms iets minder. De foto’s maken duurt vaak dan voor 1 artikel drie kwartier met het bewerken erbij. Dan moet ik nog schrijven. Ik denk dus dat ik zo’n anderhalf uur per dag bezig ben. Ook lees ik natuurlijk alle comments en soms reageer ik ook!

6. Wat is jouw verslaving op beauty / fashion gebied?: Ik denk het feit dat ik altijd aan het experimenteren ben. Ik probeer nieuwe looks, met kleding en make-up. Ik vind het heel leuk om nieuwe dingen te proberen! Ik raak gewoon nooit uitgekeken op (vooral) beauty <3.

7. Wat is je favoriete gerecht?: Omdat ik vegetariër ben vallen er voor mij al heel veel gerechten af. Wel eet ik vis trouwens. Een goed stuk gerookte zalm, dat wordt het dan voor mij. En nog een lekker sausje eroverheen.. heerlijk.

8. Welk beautyproduct wil je nog in je bezit krijgen, maar is wat duur?: Ik wil nog heel graag de Nars Albatross highlighter. Deze kost aardig wat, maar als deze echt zo mooi is als iedereen zegt wil ik het geld er best voor neerleggen! Binnen een paar maanden ga ik deze wel bestellen! 😀

9. Waar kan je echt niet zonder? Mag van alles zijn.: Familie en mijn vriendje. Ook kan ik niet zonder de standaard do’s in het leven. Wat moet je zonder school, werk en sport? Hele dagen thuis zitten, dat kan ik niet (tenzij het vakantie is natuurlijk!). De alledaagse dingen dus!

10. Als je 1000 euro aan een goed doel mocht weggeven. Aan wie zou je dit geven?: Ik zou mijn geld geven aan een doel dat kankeronderzoeken doet. Ik vind het heel belangrijk dat hier een goed medicijn voor komt. Chemo werkt soms, maar zeker niet altijd. Het moet niet meer als een virus worden die makkelijk bestreden kan worden. Ik zou het geld niet uitgeven aan een doel voor arme landen. Veel van het geld komt er toch niet terecht. Wél geef ik oude kleren en andere spullen aan een tante die eens in het jaar naar Afrika gaat!

Dat waren alle vragen!

Ik nomineer de volgende bloggers!:

Samanthahttp://www.fashionadvies.com, Femkehttp://www.jesuisfemke.wordpress.com, Elinehttp://www.makeitmagical.nl, Joséhttp://www.beautyisaparty.wordpress.com, Beehttp://www.youcancallme-bee.blogspot.be,  Lieke & Quinty – http://www.colourfizz.blogspot.nl, Marloeshttp://www.bypop.nl, Nanda & Sabrine, http://www.bloginfinitylifestyle.wordpress.com, Selmahttp://www.selmasbeauty.blogspot.de, en Nikita – www.confessionofabeautyguru.weebly.com

De vragen voor jullie:

1. Heb je een signature look en zo ja, wat is die dan?

2. Als je maar één product uit je hele make-up collectie mocht houden, welke zou dat zijn?

3. Wat is je grootste make-up blunder?

4. Wat is je grootste angst?

5. Wat is jouw doel voor het leven?

6. Hoeveel tijd besteed je aan bloggen/blogs lezen?

7. Wat vind je mooie namen om te geven aan eventuele kinderen later?

8. De nadruk met make-up leggen op de ogen, lippen of wangen?

9. Wat wil je nog heel graag hebben op beautygebied?

10. Wie is je favoriete Disney figuur?

11. Een paar producten van Chanel/dior etc, of héél veel van Essence, Catrice etc?

 Zo, dat waren de vragen! Ik ben benieuwd naar jullie antwoorden :D.

XXX,

Kim

16 thoughts on “Genomineerd voor de Liebster award!

  1. Gebeurde die tand toen niet op school ofzo? volgensmij wist ik dit namelijk wel.
    (je kent me wss niet maar om de een of andere reden heb ik jou wel altijd onthouden terwijl ik echt niet meer weet bij wie je in de klas zat of zo iets)

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat!

