Je beste kant.

??????????

Ik denk dat bijna iedereen wel van zichzelf vind dat hij/zij een beste kant heeft. Met welke kant van je gezicht sta je het liefst op de foto? Ook ik heb zo’n kant. En die kanten ga ik vandaag met jullie delen. Wat is mijn beste kant?

Voor mij is het absoluut mijn linkerkant (voor jullie rechts). Dit is de kant waar niet de lok van mijn haar zit. Ik heb het idee dat deze kant heel erg anders is. Voor anderen is het waarschijnlijk ‘precies hetzelfde’, maar ik zie toch echt wel de verschillen.

??????????

Dit is mijn linkerkant. Met deze kant ga ik het liefst op de foto! Dit kun je ook terugzien in vorige blogposts waar ik met mijn gezicht opsta. Ik sta altijd een beetje met mijn hoofd naar de zijkant, zodat mijn linkerkant te zien is. Mijn blik is open en fris aan deze kant, vind ik. Ik draai altijd mijn hoofd zo bij foto’s, haha! Dat is echt een soort automatisme geworden.

??????????

Dit is mijn rechterkant. Ik durf het bijna niet zo groot op internet te zetten, aangezien ik best onzeker ben over deze kant. Toch doe ik het.. it’s me! Om de één of andere reden vind ik mijn gezicht wat minder open lijken. Misschien komt het doordat ik twee moedervlekken aan deze kant heb zitten.. Terwijl dat gewoon hartstikke normaal is. Ook vind ik mijn neus anders uitkomen. Ik weet niet wat het is. Ik vind deze kant niet zo mooi. Alsof ik een totaal ander persoon ben ofzo.. haha!

Ik vraag me af, zien jullie echt verschil tussen mijn twee kanten? Ik zie het wel, maar misschien is dat voor jullie heel anders!

Hebben jullie ook een beste kant?

XXX,

Kim

22 thoughts on “Je beste kant.

  1. Ik vind de foto van je linkerkant mooier als de ander. Dat je linkerkant mooier is kan natuurlijk gewoon in je hoofd zitten en dat je het dan ook naar buiten uitstraalt.

  2. Ik vind dat je van zowel de linker als rechtkant mooi bent! 🙂 Natuurlijk zit er wel een klein verschil, maar het is niet alsof je ineens heel erg anders lijkt, de verschillen zijn meestal minimaal 😉

  3. beide kanten zijn prachtig hoor, maar wist je dat ALLE mensen aan één kant mooier zijn dat aan de andere? Moet je maar eens proberen door op een pasfoto één kant van je gezicht te bedekken. Je merkt dan dat één kant liever kijkt, terwijl de andere gewoon evil lijkt, hilarisch!

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat!

