Mijn Lush collectie.

??????????

Sinds de eerste dag dat ik mijn zeepjes kocht ben ik verslaafd. Ik werd gek op alle geurrijke producten van Lush. Ik de afgelopen 4 jaar dat ik bij Lush koop zijn er al aardig wat dingen opgegaan, maar ook heb ik nog wat producten liggen. Die deel ik vandaag met jullie!

 

??????????

Dit is 1/4e deel van een Tea Tree Toner tab. Dit doe je in een bak of gezichtsstomer met kokend water en je laat je hoofd erboven hangen. Zo stoom je je gezicht. In combinatie met zo’n tab krijgt je huid ook nog een heerlijke oppepper! Tea Tree werkt heel erg goed tegen pukkeltjes. Zo’n tab is best groot voor het kleine bakje waar water inzit in mijn gezichtsstomer, vandaar dat ik deze in vier stukjes heb gehakt.

 

??????????

Massage bar! Dit is inmiddels mijn tweede. Dit hartje die naar witte chocolade ruikt heet: Soft Coeur. Ik vind hem heerlijk. Als je warme handen hebt smelt dit hartje al snel tussen je handen. Het was dus even snelsnel een foto maken, haha! Ik vind dit lekker om voor mijn onderbenen te gebruiken, want die zijn vrij droog. Ook masseren ik en mijn vriend elkaar wel eens, dan is dit ook heel erg lekker!

 

??????????

Let The Good Times Roll. De gezichtsreiniger uit de afgelopen wintercollectie. Dit is eerlijk waar de lekkerste reiniger die ik óóit heb geroken! Deze ruikt naar warme koekjes, wauw! Hier zitten kleine korreltjes in die je gezicht ook een beetje scrubben, dus dit kan je beter niet elke dag gebruiken. Dit product laat ook een olie-achtig laagje achter op je huid. Niet vet, gewoon lekker. Ik hoef hierna nooit dagcrème te gebruiken. Ik kan er nog één keer mijn gezicht mee reinigen, aangezien hij bijna op is.. mweh.

 

??????????

De welbekende nagelriemcrème Lemony Flutter. Ook deze is bij mij bijna op. Hij begint al lichtelijk van kleur te veranderen dus ik moet hem ook echt op gaan maken! Deze crème ruikt heerlijk naar citroen. Nouja heerlijk, je houd ervan of je houd er niet van. Ik vind het wel erg lekker! Mijn nagelriemen worden er goed verzorgd van.

 

??????????

Dit zijn twee pakjes toothy tabs. Dit is een soort tandpasta in vaste vorm. Je bijt ze kapot tussen je tanden en je gaat poetsen! De Sparkle vind ik best vies, maar deze schijnt je tanden iets witter te maken dus ach, vooruit. Ik heb wel het idee dat hij mijn tanden iets witter maakt, maar zodra ik het niet meer gebruik vervaagt dat weer. Ultrablast ruikt iets meer naar normale tandpasta, maar dat is het ook weer net niet. Deze heb ik nog nooit gebruikt.

 

??????????

Tijd voor de zeepjes! Links zie je North Pole uit de kerstcollectie van 2012. Deze heb ik al veel gebruikt. Een hele lekkere geur die net als de massagebar een beetje naar witte chocolaatjes ruikt. Rechts zie je Miranda. Die heb ik nog niet gebruikt. Meestal wil ik een zeepje opmaken voordat ik een ander ga gebruiken. Ik vind deze geur echt heel erg lekker! Deze ruikt lekker fris en fruitig.

 

??????????

Links: Angel’s Delight. Één van de lekkerste geuren van Lush. Ik heb deze wederom nog niet gebruikt omdat ik eerst North Pole wil opmaken. Ik vind het ook zo zonde om deze te gebruiken, hij is zo lekker! Ook vind ik de zeep zelf erg mooi. Bovenaan zitten er ook grote glitters! Hij ruikt een beetje naar sinaasappeltjes, hmm.. Rechts zie je The Godmother soap. Heeerlijk! Deze ruikt lekker fris en fruitig net als Miranda. Ik ben echt gek op de zeepjes van Lush <3.

 

??????????

Dan als laatste, alweer voor de tweede keer gekocht: Honey I Washed The Kids! Dit is het állerbekendste zeepje van Lush en heel het jaar te koop. Deze ruikt heel warm naar honing. Ik vind hem zo lekker! Het enige vind ik dat je niks kan met het bovenste gedeelte, dat harde stukje. Daarmee kan je jezelf niet echt wassen. Dan heb ik liever voor die paar gram wat meer zeep, hihi.

 

??????????

En het allerlaatste product (deze staat niet op de intro-foto) een lipscrub. Dit is de Bubblegum lipscrub. Deze ruikt heerlijk naar zoete snoepjes. Ook ruikt hij heel erg naar Snow Fairy! Daar heb ik ook een flesje van gehad trouwens. Maar deze is natuurlijk al-lang op! (gekocht in de winter van 2012). Ook lekker dat je deze van je lippen af kan likken. Love it!

Zoals je wel merkt ben ik erg enthousiast over Lush. En: misschien ga ik er komende zomer werken! Ik ben dit jaar heel vroeg klaar met mijn examens en kan ik dus hier misschien gaan werken. In Den Haag hebben ze sowieso iemand nodig, maar ik wil naar de Lush in Utrecht, daar woon ik namelijk erg dichtbij. Ze kunnen geen beter iemand hebben die zelf al helemaal gek is op Lush natuurlijk! ❤

Wat heb jij allemaal van lush?

XXX,

Kim

13 thoughts on “Mijn Lush collectie.

  1. Hoi! Je hebt een super leuke blog met veel leuke artikels die we elke dag lezen. Daarom nomineert Vanilles je voor de Liebster Award die morgen (4 februari) online komt te staan. Dus kijk morgen op vanilles-x.blogspot.nl Jij staat er bij! Liefs, Vanilles

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat!

