On its way #3

??????????

Yes! Ik heb weer wat besteld! En wat ben ik enthousiast.. wieeh! Ik wilde iets al zó erg lang en ik heb het eindelijk besteld.. Als een cadeautje voor mezelf dat ik hard heb gewerkt voor mijn tentamenweek. Ook krijg ik iets opgestuurd om uit te testen voor mijn blog. Mijn eerste samenwerking. Oeeh!

 

10409292-1307449765-70245

Ik heb de Nars Albatross highlighter besteld! Als je mijn blog al langer volgt weet je dat dit al lang op mijn wishlist staat. Ik ben zó benieuwd hiernaar! Ik ben gek op de Soft and Gentle highlighter van MAC, maar ik heb gewoon de pan geraakt.. terwijl het zo’n product is waarvan iedereen zegt ‘je maakt dat nooit op’. Nou, wel dus! Ik gebruik hem al zo’n twee á drie jaar bijna elke dag.. dan komt dat moment er wel natuurlijk.

Albatross schijnt heel erg natuurlijk en glowy te zijn.. Ik wil hem ook proberen en eindelijk kan dat bijna! Natuurlijk ga ik er een review over schrijven. Dit kan ik jullie niet ontlaten :D. Ik heb deze besteld op http://www.hqhair.com en kostte met de 10% die je nu krijgt op elke bestelling ongeveer 24,00 euro. Voor een geweldige highlighter heb ik dit er wel voor over. Als het goed is is het binnen een weekje binnen, dus dat is ook niet lang.

 

Flip-In-Extensions-3

Bron: beautyaddicts.nl

Als tweede krijg ik binnenkort als het goed is extensions binnen. Deze heb ik niet besteld, maar mag ik uitproberen voor mijn blog. Leuk leuk! Ik wilde altijd al lang haar, maar helaas ben ik niet gezegend met een snelle haargroei. Ik hoop ook dat de kleur goed past bij mijn haar! Ik ga als ik het binnen is lekker spelen met de krultang en stijltang als de extensions in mijn haar zitten.. Ik ga nog niet verklappen van welke website de extensions komen, ik ga er een uitgebreide review over schrijven!

Is er ook voor jullie iets onderweg?

XXX,

Kim

13 thoughts on “On its way #3

  1. Albatross lijkt me echt super mooi! Gelijk heb je dat je die jezelf cadeau doet! ^^
    Gaaf dat je je eerste samenwerking binnen hebt! Ben benieuwd naar je artikel over die extensions 🙂

  2. Wat leuk zeg, een eerste samenwerking. Ben benieuwd wat je van de producten vindt. Op dit moment zijn er alleen nog maar studieboeken naar mij onderweg. Oh ja, en een slowjuicer (die heb ik vanmorgen besteld).

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat!

