Plog: 1 februari

eeeg

Ploggen. Ik heb het inmiddels al veel voorbij zien komen. Het begon bij Cynthia. Ze deelde foto’s van de dingen die ze op één dag had gemaakt. Ik vond dit zo leuk om te zien dat ik het ook eens probeer! Normaal gesproken komen de foto’s één dag erna online. Gister kon ik dit artikel niet maken, dus komt het artikel twee dagen na de dag van de foto’s. Afgelopen zaterdag ging ik naar Den Haag voor een open dag van de Hogeschool en ik ging die avond ook nog uit eten!

Ik maakte dit ‘dagverslagje’ met mijn iPod. De foto’s zijn dus niet topkwaliteit.

 egoedmorg

Goodmorning! Om half 10 werd ik wakker. 🙂

efjslfsf

Als eerste: comments checken! Vind ik altijd erg leuk om te lezen <3.

ersflksfd

Daarna maakte ik foto’s voor een nieuw artikel…

ejfksdfklsdj

Face of the day! Simpele make-up met wat bronzy oogschaduw. Ik deed mijn haar simpel in een knotje. Die middag zou ik mijn haar wassen!

ejfkdsjlf

Outfit! een blauwe broek met een simpel shirtje en een donkerblauwe blazer!

efxsfsdf

Nog even mijn uitnodiging uitprinten. Dit was voor de hogeschool van Den Haag. Kijken voor de opleiding verpleegkunde ^^.

eselfie

Nog even een dubbelcheck in de grote spiegel die bij mij in de poort hangt..

eeerwg

Treintje naar Den Haag!

eeeg

En de hogeschool van Den Haag. Wat is het groot joh! Wel hangt er een hele gezellige sfeer.

elol

Onderweg naar huis even gestopt bij La Place op Leiden Centraal voor een lekker broodje panini. Dit is met tonijnsalade.. Hmmm <3!

esl

Thuis was het tijd om te douchen. Ik gebruikte een lekker zeepje van lush. Dit is North Pole.

eeffs

Haren wassen met een shampoo en conditioner van de Action die lekker naar kokos ruikt!

eseflie

Na het douchen mijn make-up wat aangepast. Ik ging namelijk naar de verjaardag van mijn vriendje! Ik had mijn ogen iets meer smokey gemaakt en eyeliner toegevoegd.

erebed

Haren fohnen.

erstss

Uiteindelijke look! Mijn haar had ik een beetje gestijld nog.

eetrg

Ik ging die dag voor dit parfum. Mango van Lady Rebel.. Zóóó lekker!

ersfsgh

Ik ging die avond uiteten bij: De Gouden Wok, een chinees wokrestaurant, in Boskoop. Bij de ingang kon je visjes zien tijdens het wachten ^^.

egektee

Omdat het nieuwe jaar in China op 1 februari wordt gevierd was er een mini optreden in het restaurant. De kop die je ziet was voor een leeuwenpak bedoeld.

eerste

Hmm, lekker eten! Champignons <3.

Eenmaal thuis ben ik eigenlijk vrijwel meteen gaan slapen.. Dit was mijn dagje! Ik weet nog niet of ik dit soort artikelen vaker ga maken.

Vinden jullie dit soort artikelen leuk? Let me know!

XXX,

Kim

16 thoughts on “Plog: 1 februari

  1. Super leuk dat je naar de open dag bent geweest voor Verpleegkunde! Wat is je eerste indruk?
    Ik studeer Verpleegkunde en ik blog regelmatig over mijn ervaringen als bijna-zuster 😉 misschien leuk voor je om te lezen! (kopje Nursing)

    X, Bianca

    • Ik wil sowieso verpleegkunde gaan studeren! Ik weet alleen nog niet aan welke school. Het wordt of Leiden of Den Haag! Ligt eraan waar ik word toegelaten (het wordt een lotingsopleiding).. Verpleegkunde vind ik geweldig! En wat leuk, ik ga op je blog kijken!
      X

  2. Pingback: Fototutorial: make-up look plog 1 februari | Het Beauty Archief

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat!

