Mijn favoriete parfum

??????????

Ik draag al een paar jaar elke dag parfum. ‘Vroeger’ droeg ik dit maar af en toe, zo lang ik maar deo ophad. Tegenwoordig vind ik mijn look niet compleet zonder een lekker parfum erbij. In de afgelopen jaren heb ik ook een aantal parfums opgespaard en in een wat grotere collectie kunnen geen favoriete ontbreken!

 

??????????

Fame van Lady Gaga is de eerste. Dit is niet de ‘nummer 1′ ofzo trouwens, het zijn gewoon mijn favorieten! Ik weet nog hoe geweldig ik de verpakking vond en ook nog steeds vind. De gouden klauwen om de flacon, prachtig. Ook was het even iets nieuws dat de vloeistof zwart is. Dit komt niet vlekkerig op je huid te zitten gelukkig. Ik heb deze alweer zo’n twee jaar en hij is al ontzettend veel gebruikt! Bijna op zelfs, mweh. Ik kocht deze als cadeautje voor mezelf omdat ik over was naar de volgende klas. Dat doe ik altijd, haha :). Hier zit 50 milliliter in, maar je kan verschillende flacons kopen met een andere hoeveelheid.

Het parfum begint heel erg fruitig, maar toch ook zwaar. Een soort donkere, zware fruitgeur. Daarna komen meer bloemige geuren naar boven. Eigenlijk zoals heel veel parfums! De geur is ‘warm’ en sensueel. Heel erg lekker! Ik droeg deze élke dag in de tijd dat ik mijn vriendje ontmoette en we aan het daten gingen. Deze geur doet me daar dus heel erg aan denken, haha!

 

??????????

Mango van Lady Rebel. Ik vind de verpakking best mooi! Simpel, maar wel strak. Ook is het wat aan de stoere kant. Geen schattige flacon voor de meisjes-meisjes. Ik heb deze kunnen scoren toen de Sephora weg ging. Ik kreeg een doos met dit parfum en de bijbehorende bodylotion voor ongeveer 25,00 euro. Whoa, score! Er zit ook best veel in. Wel 100 milliliter en dat is het dubbele van Fame!

Deze is ook fruitig aan het begin, maar lichter dan Fame.  Lekker fris en fruitig met wat zoetigheid erdoorheen. Ergens ruik ik ook mandarijntjes! Ontzettend lekker voor elke dag en ik draag deze ook bijna iedere dag! Echt een aanrader deze. Nouja, dat zijn ze allemaal eigenlijk. Het zijn niet voor niets mijn favorieten!

 

??????????

De laatste, maar zeker niet de minste.. Intimately Yours van Beckham. Ik kreeg deze een keer zomaar van vriendjelief. Ik ben er nog steeds heel erg blij mee <3! Ik vind dat de verpakking wel iets van luxe uitstraalt. Deze heeft, in tegenstelling tot de andere twee, een frisse uitstraling doordat er geen donkere kleuren in de flacon én in de vloeistof zitten. Ook is de flacon best klein en dus handig om mee te nemen in je tas! Ik gooi deze ook vaak in mijn tas als ik ergens anders slaap.

Ik vind de geur luxe. Ook iets wat mijn moeder zou dragen, maar niet op de oudbollige manier. De noot die ik het sterkst ruik is vanille. Ook deze geur is dus zoetig net als de andere twee, maar een totáál andere soort zoetig. Het is echt de vanille die je ruikt. Ook zit er lotus, oranjebloesem en muskus in! Ik vind deze echt ontzettend lekker. Maar zoals je op de foto kan zien is ook deze bijna op. Ik moet dus wel heel erg zuinig met deze gaan doen.

 

??????????

Dan waren dit mijn favorieten parfums! Ik ben echt gek op alle drie. Ik ben gek op wel meerdere parfums die ik heb, maar deze pak ik toch echt het meest. Ruik aan ze als je in de parfumerie bent, een snufje zijn ze sowieso wel waard! Ik ben de laatste jaren echt gek geworden op parfum. Van ééntje ben ik naar een hele collectie gegaan. Ik vind het heerlijk om af te wisselen!

Welk parfum draag jij het liefst?

XXX,

Kim

21 thoughts on “Mijn favoriete parfum

  1. Hm heerlijk parfum, ik vind dat het ook bij je identiteit hoort een parfum onderstreept wij jij bent… Ik ga mijn favorieten ook nog doen en dat is veranderd in de loop van de jaren, vroeger waren dat luchtjes als cool water van davidoff, Tommy girl van tommy hilfiger enzo maar nu zijn het wat kruidigere luchtjes zoals alien van thierry mugler, versace women van versace en love van chloe.

  2. Leuk! Fame van Lady Gaga vind ik ook erg lekker ruiken, de ander 2 ken ik nog niet. Op het moment ben ik fan van de geuren van Robert Cavalli Nero Assoluto en Exotica.

  3. Wat apart dat dat Lady Gaga parfum zwart gekleurd is! Vind dat echt leuk 🙂 is weer eens wat anders 🙂
    Denk dat ik ‘Intimately Yours’ ook erg lekker zou vinden 🙂

  4. Wat een mooie favorieten! Mijn favoriete parfum is Jimmy Choo van Jimmy Choo 🙂 Die is alleen bijna op en ik wil daarna eigenlijk wel heel graag Si van Armani hebben, heb daar nu een tester van waar ik gek op ben!

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat!

