Review: NARS Albatross!

??????????

Eindelijk was daar de bezorger. Hij kwam met een klein doosje en ik hoopte op mijn pakketje. En het was hem inderdaad! De welbekende highlighter van NARS, Albatross, was binnen. Yes! Ik was meteen aan de slag gegaan met mijn camera en het product zelf.. Kijk mee naar mijn review!

 

??????????

Albatross komt in een matzwarte verpakking met NARS erop. De algemene verpakking van NARS. Dit is mijn eerste product van dit merk, wieeh! De verpakking was wel kleiner dan ik had verwacht, maar dat heb ik wel vaker, haha! Dat is gewoon een gevoel, want de hoeveelheid is gewoon een goed. De verpakking zat nog in een klein doosje die goed vastgeplakt zat aan de doos die je in je handen krijgt bij de bezorging. Hierdoor voorkom je dat het product kapot gaat. Pluspunt! We willen natuurlijk geen kapotte poeder binnen krijgen..

 

??????????

Als je de verpakking open doet zie dit. Er zit nog een velletje met NARS er op. Eigenlijk is deze wel overbodig. De naam Albatross staat er niet op en het heeft geen toevoeging voor het heel houden van de poeder. Voorzichtig haalde ik het velletje er af. Ik ben benieuwd naar de poeder!

 

??????????

Ik had erg veel moeite met een goede foto maken van de poeder. Dit is de beste en hier komt de kleur alsnog niet goed uit. De kleur is vrij wit, maar met een gele gloed erdoorheen. Ook de glans en glittertjes zijn lichtgoud! De poeder is nu nog zo mooi.. ik ben benieuwd hoe hij er over een half jaar eruit ziet.. ahum.

Hier zit trouwens 4,8 gram in en dat is prima. In vergelijking neem ik Soft and Gentle van MAC en hier zit 10 gram in. Bijna het dubbele van NARS. Soft and Gentle heb ik zo’n 2,5 jaar geleden gekocht en bijna iedere dag gebruikt. Ik heb hier de pan geraakt, maar hij is nog lang niet op.. Hier doe je super lang mee, dus met NARS ook wel. Het scheelt ook natuurlijk als je meedere highlighters hebt waar je mee afwisselt.

 

??????????

De swatch buiten in het licht. Je ziet de witte poeder hier goed en met gouden glittertjes erdoorheen. Supermooi! In de zon zie je echt het mooiste effect met zo’n highlighter. Daarom is het typisch een zomerproduct! Maar ach, ik ben een highlighter-liefhebber.. ik draag het iedere dag!

 

??????????

Op mijn wangen draag ik de Pet me blush van MAC met daarboven de Albatross highlighter. Ik heb hier een de flitsfunctie gebruikt, aangezien je zonder heel slecht de highlighter ziet. Je ziet een mooie gouden gloed onder mijn wenkbrauw en boven de blush!

 

??????????

??????????

Buiten in het zonlicht. De glans is heel natuurlijk. Geen grove glitters zitten er in. Ik vind het effect echt prachtig, vooral in de zomer! Je huid straalt en lijkt supergezond (als dat het niet is van zichzelf). Je krijgt een super glowy huid hiermee en daar hou ik wel van. Vaak breng ik ook nog een beetje aan op mijn neus, die glanst dan ook een beetje mee. Ik ben nu al verliefd op deze highlighter! ❤

Voor 4,8 gram (een normale, goede hoeveelheid) betaalde ik ongeveer 24,00 euro hiervoor op http://www.HQhair.com. Op dat moment was op alles 10% korting. De normale prijs voor Albatross is 26,89 euro. Ook zitten er geen verzendkosten bij! Het is even een investering, maar je doet er heel lang mee en het effect is echt prachtig!

Wat vind jij van Albatross?

XXX,

Kim

10 thoughts on “Review: NARS Albatross!

  1. Prachtige glans! Ik zou als frontfoto op je blog alleen niet het dichte doosje gebruiken, ik had hierdoor veel minder de neiging om op je artikel te klikken. Gebruik juist een prachtige foto van die ontzettend gave high lighter!

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat!

