Amerikaans snoep

??????????

Ik ben sinds een jaar echt verzot op Amerikaans snoep. Ik heb inmiddels al twee bestellingen gedaan op een webshop waar je dit kan bestellen. Nu zijn ook in de Jamin en een aantal Jumbo filialen deze foodies te koop! Vandaag deel ik deze obsessie..

Misschien heeft iemand je wel eens de vraag gesteld: voor wat voor eten mag iemand jou ’s nachts wakker maken? Ik wist het eigenlijk nooit zo goed.. Een grote schaal met aardbeien misschien.. Maar nu weet ik het! Voor Amerikaans snoep mag je mij wel wakker maken. Ik ben gek op Poptarts, Nerds en vooral de producten waar pindakaas in verwerkt zit.

??????????

Ik begin met deze candybar van Reese’s. Dit is eigenlijk een snicker, maar niet zomaar een snicker.. een snicker pet pindakaas in het midden! Ik vind dit zó lekker! Ik wou dat alle supermarkten dit standaard zouden verkopen. De cups van Reese’s met pindakaas vind ik ook erg lekker.. Reese’s staat wel bekend om het merk dat veel pindakaas gebruikt. Ik vind het heerlijk :).

 

??????????

Een mooie candybar, die wel erg vullend is door de pindakaas.. Maar oh zo lekker!

 

??????????

Het volgende wat ik op dit moment heb zijn Nerds van Wonka. Deze kan je af en toe hier en daar kopen in kleine verpakkingen. Ik heb ze wel eens bij de C1000 gezien. Dit is een extra grote verpakking met allemaal verschillende kleuren Nerds er in! Nerds zijn eigenlijk hele kleine zoet/zure bommetjes.. Best wel een ‘heftige’ smaak. Je moet er van houden.

 

?????????? Aan de bovenkant kan je het doosje openmaken. Wieeh, colorful! 

 

??????????

Dit zijn ze dan. Heerlijke zoete/zure Nerds. Als je deze hele hand vol in één keer eet dan wordt het allemaal wel heel zoet en zuur, dus ik zou kleine porties nemen. Geniet je er ook nog eens langer van! Als je heel druk wordt van kleurstoffen zou ik dit product wel overslaan, haha! Er zitten er namelijk veel in.

Naast deze producten hou ik ook van de M&M’s met pindakaas, de cups en nog meer pindakaas-artikelen. Ook vind ik de Poptarts erg lekker, vooral als je ze broodroostert! Dit alles is bij de Jamin te koop en in sommige Jumbo filialen. Ook kan je het bestellen op bijvoorbeeld USfoodz.nl. Dit is vaak wat goedkoper dan in de winkels.

Wat vind jij van Amerikaans snoep?

XXX,

Kim

15 thoughts on “Amerikaans snoep

  1. Bij ons in Den Bosch zit een snoep winkeltje waar ze verschillende Amerikaanse snoepjes verkopen. Ook heel veel Nerds in verschillende soorten, ik ben er ook helemaal gek op!

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat!

