Fijne wenkbrauwproducten voor blondines!

??????????

Ik was al heel lang op zoek naar wenkbrauwproducten voor blondines.. Op dat moment kon ik in de drogisterij niet iets vinden, want ik wilde nog geen geld uitgeven voor duurdere producten. Met de tijd heb ik wél fijne producten gevonden! Dus als je moeite hebt met wenkbrauwen omdat je blondine bent, lees dan snel verder!

Het eerste product dat ik kocht was een potlood van de HEMA. Dat was eigenlijk een hartstikke goed potlood. Maar op een gegeven moment vond ik de kleur een beetje ‘groenig’ lijken op mijn wenkbrauwen. Ik weet niet, het was het toch net niet. Toen ben weer terug naar de Kruidvat gegaan en de budgetmerken hadden inmiddels hun assortiment vernieuwd. Daar haalde ik de toppers uit!

??????????

Het eerste product is dit doosje van Catrice. Dit is een heel setje inclusief wenkbrauwpoeder (2x), pincet en een wenkbrauwkwastje. Dit is dus een leuk kitje als je net begint met wenkbrauwen. Wel is de pincet niet zo heel fijn.. Maar als je af en toe een paar haartjes weg wilt hebben is het prima.

 

??????????

De kleuren! Zoals je ziet gebruik ik de bovenste erg vaak. Als je erg donkerblond bent kan je de onderste kleur ook gebruiken. Ik ben echt een persoon die alles laat vallen, vandaar dat de onderste kleur een beetje kapot is, haha. Ook is het bij mij zo dat aan de kant waar veel wenkbrauwhaar zit (het dichtstbijzijnde van je neus) de kleur beter pakt. Soms dan komt die lichte kleur gewoon niet op het gedeelte waar weinig haar zit. Dan pak ik een beetje van de onderste kleur om dat op te vullen. Echt maar een héél klein beetje zodat je geen kleurverschil ziet.

 

??????????

Mijn wenkbrauw met het kitje van Catrice. Zoals je ziet is het erg natuurlijk en prima voor de blondines! De kleur heeft een beetje een grijzige ondertoon en dat is perfect voor als je blond haar hebt. Niet opvallend, gewon rustig!

 

??????????

Het tweede product dat ik nog niet zo lang geleden heb ontdekt is dit potlood van Essence. Dit is in de kleur 04 blonde. Ik moet nog wel goed opletten met potloden dat ik geen lelijke strepen krijg door mijn wenkbrauwen. Wat dat betreft vind ik poeder weer fijner, omdat je daar een wat zachter effect mee krijgt. Gelukkig kan je het effect met het potlood wel wat vervagen met het borsteltje dat aan de dop zit. Wat ik weer fijner vind aan het potlood is dat je de plekjes die slecht pakken op de huid beter op kunt vullen. Potlood pakt nou eenmaal beter dan poeder.

 

??????????

Met het potlood van Essence. Zoals je ziet is de tint wat anders dan de poeder. Dit is echt mijn ‘haarkleur’, maar dat maakt het ook weer wat opvallender. Ik krijg met dit potlood mijn wenkbrauw wel iets scherper, maar het effect van de poeder is weer wat zachter. Ik wissel graag af tussen deze twee producten! Het is maar waar ik zin in heb die dag :).

Het Catrice kitje kost: 3,99 euro.

Het Essence potlood kost: 1,79 euro.

Super budget dus! Aanraders voor de blondines :).

Wat gebruik jij voor je wenkbrauwen?

XXX,

Kim

11 thoughts on “Fijne wenkbrauwproducten voor blondines!

  1. Ik vind de poeder van Catrice je het mooiste staan! Zelf teken ik mijn wenkbrauwen eigenlijk nooit bij omdat ik al best donkere, volle wenkbrauwen van mezelf heb 🙂
    Liefs,
    Iris x

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat!

