Tag: My Life In 20 Questions!

Ik werd laatst getagged door lieve Kirsty voor de My Life In 20 Questions Tag, dankjewel <3! Vandaag ga ik 20 vragen beantwoorden waardoor jullie mij een beetje beter leren kennen. Ik vind het erg leuk om deze tag te doen! Veel plezier met lezen. ❤

Wat is je lievelingskleur? Het was altijd blauw. Mijn hele kamer is blauw, haha! Nu neig ik toch naar andere kleuren, maar er is niet één favoriet. Zalmkleur vind ik mooi.. en beige.. er zijn zoveel mooie kleuren ^^.

Wat is je favoriete nummer? Mijn meest favoriet allertijden is Let’s Just be van Miguel. Ik hou van ‘neger soul muziek’. Denk aan Trey Songz, Ne-Yo, enzovoorts. Op het moment luister ik heel veel andere liedjes ook, maar dit blijft mijn favoriet!

Wat is jouw droomcarrière? Verpleegkundige! Ik heb het hier al vaker over gehad op mijn blog. Eerst wilde ik altijd danseres worden, maar die droom laat ik varen. Er is hier erg weinig markt voor. Ook zou ik het supertof vinden om full-time te bloggen! Maar deze markt is nu zo klein dat ik daar niet van uit ga.

Waar zou je op jezelf willen wonen? Ergens aan het water in een rustige omgeving.. Een mooie plek met een mooie tuin <3. Dat hoeft niet meteen mijn eerste huisje te zijn, want beginnen met een appartementje ‘gewoon’ ergens vind ik al helemaal niet erg!

Wat is je favoriete manier om te reizen?. Manier in de zin van vliegtuig.. auto? Dan zou ik voor het vliegtuig gaan. Lekker snel bij je bestemming, haha! Als ik met mijn vriendje op vakantie zou gaan wat dichterbij zou ik het ook gezellig vinden om met de auto te gaan. Lekker samen weg met de auto, haha :). De bus vind ik helemaal niks, ook niet van die tienerreisjes. Dat duurt me echt te lang, haha.

Wat doe je in je vrije tijd? Ik leer heel veel omdat ik in 5 HAVO zit en dat examens betekend. Nog maar 2 maanden ofzo.. AAAH! Als ik de tijd ervoor heb lees ik ook heel graag. Maar door school kom ik daar bijna niet aan toe, door de úbersaaie boeken die ik voor school moet lezen.. Ook ben ik graag met mijn vriendje en vriendinnetjes! ❤

Wat zijn je favoriete kledingwinkels? H&M denk ik, daar shop ik het meest. Vero Moda vind ik ook erg leuk en als het even kan zit ik in Londen in de Forever21 :D.

Naar welk concert zou je graag gaan? Ik luister qua muziek naar heel veel verschillende personen. Ik heb niet één idool ofzo. Ik zou het dus echt niet weten..

Wat is je favoriete thee smaak? Ik ben niet zo’n theemens. Ik drink het niet zo vaak omdat ik het echt teveel naar water vind smaken, haha! Misschien moet ik een keer wat sterkere smaken proberen.. Maar als ik thee drink is het vaak rooibos.

Verzamel je iets? Telt make-up dan, haha? Ik verzamel niet iets zoals postzegels ofzo.. Maar ik koop wel vaak make-up zonder dat er iets op is gegaan, gehe.

Je slaapt niet zonder… Een lekker warm deken. Ook in de zomer, hoor! Ik kan niet slapen zonder deken!

Als je 1 miljoen euro zou krijgen, helemaal voor jou alleen, wat zou je er dan mee doen? Als ik dat allemaal voor mezelf krijg zou ik dat ook wat saai vinden.. Maar goed, ik zou een klein huisje kopen samen met mijn vriend denk ik! Ook ga ik er één keer lekker goed van shoppen denk ik, haha!

Wat is je favoriete make-up merk?  MAC. Ik heb erg fijne producten van dit merk die ik nergens anders kan vinden, zoals de prachtige blushes en highlighters <3. (Behalve NARS Albatross dan!)

Wat is je favoriete seizoen? Ik denk de lente! Je ziet dan de omgeving zo mooi opbloeien <3.

Slaap je met de deur open of dicht? Dicht. Mijn huis is best gehorig en ik kan al slecht slapen als er maar een beetje geluid in mijn kamer te horen is. Ik doe dus lekker mijn deur dicht, haha. Ik ben ook niet bang ofzo als mijn deur dicht is, ik vind het wel prima zo :).

Wat eet je het liefst? Pasta’s. Ik heb Nederlandse stamppotten echt gehad.. Telkens weer die aardappelen en snijboontjes.. Doe mij maar lekker macaroni en dat soort gerechten!

Waarom ben je begonnen met bloggen?: Het kriebelde al ontzettend lang bij me. Ik las al jarenlang andere blogs en ik wilde het ook! Mijn passie voor beauty met andere beauty liefhebbers delen.

Heb je een abonnement op een tijdschrift? Niet meer. Vroeger had ik een abonnement op de Tina, maar op een gegeven moment had ik daar de leeftijd niet meer voor. Daarna kocht ik elke maand de Girlz!. Ik had geen abonnement, maar ik kocht hem wel elke maand.

Wat deed je gisteravond om 12 uur? Toen lag ik heerlijk te slapen, want ik moest naar school de volgende dag.

Wat is je favoriete parfum? Fame van Lady Gaga. Ik vind deze echt heerlijk <3. En helaas ook al bijna op!

Misschien dat jullie me nu iets beter kennen! 🙂

XXX,

Kim

14 thoughts on “Tag: My Life In 20 Questions!

  1. Leuk dat je de tag hebt gedaan! 😀 Ik vind je antwoorden ook heel leuk om te lezen! Ik herken me er wel in dat je het gehad hebt met de stampotten; de enige stamppot die ik nog vrijwillig eet is hutspot, maar dat is puur omdat ik gek ben op wortel 🙂

  2. Hoi Kim !
    Ik zag dat je op bakingbeauty.nl ook genomineerd was voor een liebster award!
    Om je een duwtje in de rug te geven, heb ik je even gevolgd op bloglovin’.
    Ik ga zelf de award niet doen, omdat ik te weinig tijd heb ..
    Nog veel succes, en hopelijk mag ik je binnenkort ook eens verwelkomen op m’n blog!

    Groetjes,

    Laura
    Essential Honesty!

  3. Stamppotten zijn inderdaad overrated! Ik probeer steeds weer andere dingen te bedenken zodat ik maar geen stamppot hoef! Leuke post! Ik vind het ook knap dat je van de rest van de 1 miljoen na het kopen van dat huisje op gaat maken aan shoppen! hahaha

    • neeejoh niet alles, haha! Maar ik ga er één keer goed van shoppen dan! Normaal moet je (althans, ik) letten op wat je uitgeeft.. En dat dan gewoon één keer NIET. haha! Ik bedenk ook vaak andere dingen met eten ^^

      • Dat zou inderdaad ideaal zijn, zo’n half miljoentje om daaraan uit te geven. Ik ben laatst helemaal losgegaan en dat snoep dat ik heb gereviewd kostte me volgens mij 40 euro.. oeps.

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat!

