Fototutorial: make-up look plog 1 februari

??????????

Bij mijn plog van 1 februari kreeg ik de vraag van een lezeres met of ik de look na wilde maken die ik droeg die dag. Natuurlijk! Verzoekjes van artikelen mogen altijd! Vandaag heb ik een fototutorial voor jullie met hoe ik de look maakte.

 

ejfksdfklsdj

Dit was de foto die ik postte, een gouden, bronzy look. Let’s begin!

 

??????????

Dit zijn alle produten. Ik laat niet zien hoe ik mijn basis aanbreng, want dat verschilt per persoon en doe je op je eigen manier. Dit zijn alle producten voor de rest van het gezicht. De ogen en de wangen. Geen lipproduct, want die droeg ik niet die dag!

 

??????????

We beginnen met de oogschaduwbasis van Essence. Superfijne budget oogschaduwbasis.

 

??????????

Deze smeer je over je hele ooglid en door je wenkbrauw heen. Zo blijft de oogschaduw en wenkbrauwpoeder straks goed zitten.

 

??????????

Dan pakken we het Naked 2 palet van Urban Decay. De aangegeven oogschaduws mengen we met elkaar en brengen we aan over het bewegend ooglid. Het zijn de kleuren Half Baked en Chopper.

 

??????????

Op het bewegend ooglid! Een mooie shimmery, bronzy kleur krijg je.

 

??????????

Vervolgens neem je de kleur Snakebite en die breng je aan in de crease. Ook ietsje hoger, zodat je de kleur goed ziet zitten.

 

??????????

Ik breng het hier aan met een blending kwast. Deze zit al in het palet. Ik neem aardig wat kleur, daar hou ik wel van!

 

??????????

Dan neem je Foxy en deze gebruik je voor onder het wenkbrauwbot.

 

??????????

Hiermee blend je de donkere oogschaduw goed en wordt het een mooi geheel!

 

??????????

Als laatste stap neem je Bootycall en deze breng je aan in het binnenste ooghoekje.

 

??????????

Je krijgt een open, frisse blik door deze kleur. Wieeh!

 

??????????

Dan is het tijd voor mascara! Ik gebruik de Luxurious Lashes mascara van Kiko.

 

??????????

Groot borsteltje! Breng een goed laagje aan op de wimpers.

 

??????????

Dan neem ik de bovenste kleur uit dit wenkbrauwkitje van Catrice voor natuurlijk de wenkbrauwen!

 

??????????

Als je dit hebt gedaan is de ooglook helemaal af :).

 

??????????

Op naar de blush! Ik gebruik Dame van MAC. Een supermooie, lichtroze kleur. ❤

 

??????????

Ik vind blush een prachtig product! Zo krijg je lieve, roze wangetjes.

 

??????????

En dan is je bronzy look af! Erg simpel, prima voor overdag. Je kan natuurlijk ook nog een lipproduct toevoegen, het is maar waar je zin in hebt. Op 1 februari liet ik het hierbij. Laat me weten of jullie dit gaan namaken! 😀

Vinden jullie fototutorials leuk?

XXX,

Kim

9 thoughts on “Fototutorial: make-up look plog 1 februari

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat!

