Beautyproducten mee op vakantie: Oostenrijk

??????????

Wieeh, ik ga op vakantie! Ik ga heerlijk een week skiën in Oostenrijk. Een hele leuke bezigheid wat ik al zo’n 8 jaar doe. Op vakantie gaan betekent natuurlijk ook beautyproducten meenemen! Jullie konden al zien wat ik meeneem als ik een nachtje ergens anders slaap, klik hier voor dat artikel, maar nu ga ik natuurlijk langer weg.. Wel een week!

Ik laat alle beauty- en verzorgingsproducten zien in dit artikel. Ik maak er geen over kleding, aangezien het bijna alleen maar uit skikleding bestaat, gehe. Wel moet ik natuurlijk mijn gezicht verzorgen en als ik uit eten ga wil ik me ook een beetje opmaken!

 

??????????

Dit zijn alle gezichtsproducten die mee gaan. Overdag, tijdens het skiën, doe ik eigenlijk niet zoveel make-up op. Daarom neem ik geen foundation mee, maar BB cream. Dit vind ik fijn als ik bijvoorbeeld een keer naar winkels ga of uit eten ga. Echt foundation vind ik niet nodig. Dan vul ik dit aan met een concealer en poeder! Om mijn gezicht wat meer kleur te geven neem ik een blush en bronzer mee. Dit doe ik om af te wisselen. Ik gebruik de bronzer en blush in dit geval apart, omdat deze bronzer een shimmer heeft. Dat is niet mooi voor het shapen en daarom gebruik ik deze als ‘blush’.

Producten:

Garnier BB cream  in Light

Catrice camouflage cream in 010 Ivory

Catrice poeder in  Welcome To Las Vegas

2b blush in 01

Essence sunclub bronzer in 01 Ibiza sun

 

??????????

Voor de ogen en lippen! Ik neem mijn oogschaduwbasis mee en één oogschaduwdoosje. Hiermee kan ik dan alle kanten op. Al zou ik een basislook willen hebben tijdens het skiën kan dat met dit palet. Ook kan het iets heftiger voor andere activiteiten! Om het af te maken neem ik eyeliner en mascara mee. Voor de wenkbrauwen neem ik een potlood mee. Niet mijn kitje van Catrice, want deze is heel ‘slap’ en kan makkelijk breken onderweg.. Zo’n potlood is lekker handig in gebruik.

Nog iets totaal anders wat ik meeneem is een lash serum. Dit breng ik elke avond aan op mijn wimperrand in de hoop dat mijn wimpers gaan groeien! Deze ben ik al zo’n 2 maanden aan het uittesten en hier komt over ongeveer een maand een review over.

Voor de lippen neem ik alleen een lekkere lipbalsem mee. Deze van Rosebud voedt heerlijk <3. Door de kou worden mijn lippen erg droog en heb ik dus meer baad bij een balsem dan bij een lipstick!

Producten:

Rosebud Salve

Oriflame hyperstretch serum

Essence wenkbrauwpotlood in 04 blonde

Essence I love Stage oogschaduwbasis

MUA palet in Undressed

Essence liquid ink eyeliner

Kiko luxurious lashes mascara

 

??????????

De kwasten. Ik neem alleen mee wat ik écht nodig heb. Dat is dus een poederkwast, een blushkwast en twee oogschaduwkwasten. Dit is wat ik echt nodig heb en mijn BB cream breng ik dan gewoon aan met mijn handen. Ik neem twee oogschaduw kwasten mee zodat ik met de één oogschaduw op het oog aan kan brengen en met de ander mooi kan blenden.

Alle kwasten komen uit de bamboo set van Zoeva.de!

 

??????????

De verzorging! Ik neem een olie oogreiniger mee, omdat dit lekker goed reinigt. Mijn ogen zijn hierna wel wat vettig, maar dat spoel ik daarna af met water. Voor het gezicht neem ik een facewash mee. Geen gedoe met watjes, én lotion, én tonic.. gewoon een simpele gel! Om dan uiteindelijk mijn gezicht te verzorgen neem ik een crème mee.

Producten:

Kruidvat oliereiniger

Dr. van der Hoog purity face wash

Biodermal P-C-L-E crème

 

??????????

Dan moeten we natuurlijk ook lekker ruiken! Ik neem een deo mee van Fa en een parfum. Dit is Midnight Heat van Beyoncé. Deze is lekker klein en dus handig voor mee op reis! Waarschijnlijk heb ik aan het eind van de vakantie veel herinneringen die opkomen als ik deze dan ruik.. Dat heb ik altijd met parfum!

Dit zijn alle producten die ik meeneem! Ook neem ik nog shampoo mee, lenzenvloeistof.. dat soort dingen. Maar dit zijn meer standaard producten (ik gebruik altijd weer een andere shampoo).. Het is niet veel wat ik meeneem, maar dit is ook meer een sportvakantie en niet de ik-ga-naar-allemaal-bezienswaardigheden-dus-ik-wil-er-mooi-uitzien-vakantie, haha!

Nog een belangrijke vraag.. Mij lijkt het ontzettend leuk om te vloggen tijdens mijn vakantie. Ik vind het namelijk altijd superleuk om vlogs bij andere bloggers te zien! Ik maak dan één vlog van de hele week.. 1 keer per dag is niet nodig, omdat ik (bijna) elke dag hetzelfde doe.. Ik laat jullie dan daar de drogisterij zien.. het landschap.. appartement.. wieeh! Maar ik weet dus niet of daar vraag naar is.

Dus, zouden jullie het leuk vinden als ik ga vloggen tijdens mijn vakantie? 

XXX,

Kim

15 thoughts on “Beautyproducten mee op vakantie: Oostenrijk

  1. Ooohh dat palette van MUA vind ik erg mooi! 🙂 Dat vloggen lijkt mij op zich wel leuk, maar ik vind altijd dat het de keuze van de blogger zelf moet zijn; je laat dna toch een stuk meer privé zien en je familie wil misschien ook niet op film? In ieder geval alvast heel veel plezier in Oostenrijk! 🙂

    • Mijn ouders hebben er eigenlijk geen moeite mee.. Ze filmen zelf ook altijd vakanties! Ik weet niet.. misschien doe ik iets, en anders in de zomer!

  2. Heel leuk om te zien wat je allemaal meeneemt! Ik wil zelf ook nog steeds heel graag MUA palette hebben. Heel veel plezier op je vakantie!

  3. Haha best veel beautyspulletjes nog, voor een wintersport! Leuk dat je je toch mooi wilt maken. Ik neem daar bijna helemaal geen moeite voor als ik weet dat ik een dag van allerlei pistes af ga racen 😛 Fijne wintersport! X, Bianca

  4. Vandaag bijvoorbeeld, had ik ook helemaal geen make-up op.. Mij doet dat op zo’n moment ook vrij weinig :). Voor een avondje uiteten vind ik het wel leuk! X

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat!

