Felle lipkleuren.

??????????

Nude lippen zijn hartstikke mooi en natuurlijk ook heel draagbaar! Als je iets gewaagder wilt gaan pak je misschien wel een fellere lipkleur erbij die dag. Ik doe dat ook wel eens! De ene dag leg ik de nadruk op de ogen en de andere dag op de lippen. Sinds een al wat langere tijd durf ook met een echt felle lipkleur de deur uit te gaan. Daardoor ben ik gaan kopen-kopen en heb ik een aantal verschillende felle lipkleuren in mijn stash zitten!

 

??????????

Dit zijn de meest felle lipkleuren die ik heb. Het zijn ook allemaal verschillende tinten! Het is een mix van lipstick en lipgloss. Jaja, tegenwoordig zijn ook al een aantal lipglossen zo goed gepigmenteerd en fel! Van links naar rechts: Revlon lipbutter in 075 Lollipop – Rimmel Kate Moss in  01 – Rimmel Apocalips in Stellar – MAC Viva Glam Nicki – Essence Vampires Love in 02.

 

??????????

De Revlon lipbutter! Dit was even wennen voor mij. Dit is een felle paars/roze kleur. Ook glanst deze heel erg en dat maakt een lipstick ook nét iets feller. Dit is trouwens niet echt een lipstick, maar een lipbutter. Gewoon een héél goed gepigmenteerde lipbalsem! Ik vind deze erg mooi en draag hem graag <3.

 

??????????

Dan hebben we natuurlijk de eeuwige rood. Dit blijft fel, maar toch classy en netjes. Eigenlijk pak ik dit te vaak en dus te weinig alle andere felle kleuren. Ik hou gewoon van rood, gehe! Deze rood is iets donkerder dan wat ik normaal draag en dat maakt deze ook net iets opvallender. Deze kleur is perfect voor een chique feestje of dinner. Maar ik draag dit natuurlijk ook gewoon naar school. ^^

 

??????????

Dit vind ik echt de perfecte zomerkleur. Hij zit tussen oranje en roze/rood in. Best een bijzondere kleur vind ik eigenlijk. Deze valt echt heel erg op. Ik vind dit echt prachtig als je een wat donkerdere huid hebt (van jezelf of door de zon in de zomer). Daarom draag ik deze graag in de zomer. Hij staat superfris, maar blijft heel fel!

 

??????????

Deze is heel lichtroze, Viva Glam Nicki van MAC. Doordat deze zo licht en knallend is valt deze heel erg op. Als ik in de winter héél bleek ben pak ik deze niet graag, want dan vind ik hem niet zo mooi staan bij mezelf. Wel weer als ik wederom bruiner ben in de zomer. Zo’n lieflijk roze kleurtje vind ik heel schattig en mooi staan!

 

??????????

De laatste, een soort lipstain van Essence uit een collectie van heel lang geleden. Dit is denk ik de meest gewaagde kleur die heb. Donkerpaars. Hier durf ik eigenlijk nog niet zo goed mee de deur uit.. Daar moet ik me maar gewoon overheen zetten denk ik, want ik vind het wel supergaaf! Ook blijft deze het beste zitten van alle producten die ik je zojuist heb laten zien. Dat komt doordat dit een lipstain is en die blijven over het algemeen heel goed zitten. Dit is prachtig voor in de herfst/winter!

Draag jij vaak felle lipkleuren?

XXX,

Kim

9 thoughts on “Felle lipkleuren.

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat!

