Review: Essence Love Letters jumbo stick

??????????

De lente komt er weer aan en dat betekend frisse kleuren voor de nieuwe collecties! Ook Essence gaat hier natuurlijk in mee. Ik kocht een dik pencil waarmee je je lippen mooi mee kan inkleuren uit de nieuwe tijdelijke collectie Love Letters. Dit was mijn eerste dikke lippotlood. Ik was erg benieuwd naar hoe dit zou gaan bevallen!

 

??????????

De kleur die ik kocht was 02 Dear Peach!. Een subtiel nudekleurtje. Ook is er een wat meer roze kleur, maar al deze varianten waren al gebruikt in de winkel en die kocht ik dus niet.. Pff, blijf gewoon van de producten af in de winkel. Gebruik de testers en niet de producten die worden verkocht..

 

??????????

Het product heeft een draaisysteem. Je hoeft dus niets te slijpen, vind ik erg handig! Je kan het product makkelijk naar boven draaien als de bovenkant opraakt. Ik vind het slijpen van dikke potloden (denk aan jumbo eye pencils) super onhandig om te slijpen.. Dit is ideaal. Op naar de swatch!

 

??????????

De swatch op mijn hand. Zeker niet slecht! Het is een mooie nude/peachy kleur en heeft een mooie glans. Mijn hand is echt wit-wit dus hier zie je de kleur heel erg goed. Ik verwacht dat de kleur minder goed te zien is op mijn lippen omdat lippen natuurlijk een rodere kleur hebben.

 

??????????

Mijn lippen zonder iets.

 

??????????

Mijn lippen met de jumbo stick. De kleur pakt inderdaad minder goed uit op de lippen vanwege de eigen rodere lipkleur. Toch ben ik niet ontevreden! Je krijgt een mooie glans en door de lichte pigmentatie is dit ontzettend mooi voor iedere dag! Kijk wel uit voor velletjes op de lippen, dit potlood accentueert ze namelijk een beetje.. Ook trekt de kleu ietwat in de lippen, maar niet zo erg dat ik me er aan stoor. Ik vind dit eigenlijk een prima product!

 

??????????

Een full-face met dit product!

Ik vind de kleur heel erg mooi subtiel! Deze zou nog wel eens standaard in mijn handtas terecht kunnen komen.. Scrub nog wel eventjes je lippen voordat je dit product aanbrengt. Over het algemeen, goed gedaan Essence!

De Essence Jumbo Stick kost 2,49 euro. Dat vind ik een prima prijs hiervoor!

De collectie Love Letters ligt van februari tot maart in de winkels! Essence is verkrijgbaar bij o.a. de Kruidvat en Trekpleister.

Wat vind jij van deze jumbo stick?

XXX,

Kim

7 thoughts on “Review: Essence Love Letters jumbo stick

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat!

