Stijl VS. Krullen

PicMonkey Collage

De laatste tijd ben ik erg bezig met het afwisselen van kapsels. Dan krul ik mijn haar, dan krul ik het weer anders.. Of ik stijl het. En er is natuurlijk veel meer, zoals ingewikkelde coupes. Omdat ‘even’ stijlen en ‘even’ krullen wat sneller is dan een heel kapsel in elkaar flanzen, wil ik daar even een artikel aan wijden. Wat draag ik vaker en wanneer dan.. En wat vinden jullie?!

 

DSCN1161

Mijn haar heeft slag van zichzelf en dat vind ik het meest vervelende wat je kan hebben, haha! Liever helemaal stijl of helemaal krullen, dan die rare slagen die er af en toe tussen zitten. Bij mijn pony zit er vaak een rare krul door het slapen bijvoorbeeld en die stijl ik dan. Soms stijl ik ook mijn hele haar voor een gladde, mooie coupe, zoals je hier ziet. Stijlen doe ik dus het meest, want het is lekker snel! Fijn voor (bijna) ieder dag. Tang erdoor heen halen en hup, gaan. Ook blijft stijl haar bij mij beter zitten dan krullen. Krullen zakken bij mij nou eenmaal sneller uit. Het ligt eraan wat voor haarstructuur je hebt. Bij mij blijft mijn haar dus bij een goede stijltang goed stijl.

Ik had eerst de carmen CR 3068, maar deze is echt flut. De warme platen sluiten niet goed op elkaar aan waardoor je haar er meer tussen ‘hangt’ dan dat het echt ‘geplet’ wordt door de platen. Hierdoor werd mijn haar moeilijk stijl en bleef het vooral heel slecht zitten. Met een beetje wind zat de krul er zo weer in.. Nu heb ik de Carmen CR 2190 en deze is superfijn! Hier sluiten de platen wel goed op elkaar aan en mijn af en toe wat moeilijke haren blijven goed stijl tot het moment dat mijn haar nat wordt. Yes!

 

??????????

Mijn haar met krullies! Op deze manier draag ik het het meest. Dit zakt wel iets uit naarmate de dag verstrijkt, maar dan krijg je een goede slag wat ook weer mooi is. Ik moet nog een goede methode zoeken voor mijn haar waardoor de krullen echt goed blijven zitten. Ik heb het ‘preppen’ ook al geprobeerd, maar dit werkt om de een of andere reden niet zo bij mij. Mijn haar zit er wel beter door, maar krullen blijven er niet heel erg veel langer van zitten. Ik vind krullen erg mooi, classy en ‘sexy’ staan, als ik dat zo mag zeggen. Omdat dit wel wat meer tijd in beslag neemt doe ik dit niet vaak voor een schooldag. Ik vind het leuk voor een feestje of de wat bijzondere dagen zoals kerst <3. Wel pak ik soms een paar grote plukken waarvan ik de onderkant krul voor de gewone dagen. Zo krijg je een mooie golf in het einde van je haar!

Ik zou nog wel een andere krultang willen hebben.. De krultang die ik heb is een krultang van Remington en deze heeft een kleine diameter. De precieze naam kan ik niet meer vinden.. De doos is weg en op google vindt ik hem ook niet duidelijk. Zo’n grote krultang zou ik ook nog wel willen! Daarmee kan je mooie, grote krullen mee maken waar je heel snel mee klaar bent.

Ik heb de laatste tijd echt dingen aan het uitproberen.. Eerst deed ik maar de standaard dingen en nu ben ik veel aan het experimenteren! Een mooie coupe kan al zoveel doen met je gezicht! Als ik nieuwe methodes, tips en trucs heb laat ik dat natuurlijk terugkomen in een artikel! ❤

Wat vinden jullie mooier, stijl of krullen?

XXX,

Kim

10 thoughts on “Stijl VS. Krullen

    • Mijn haarstructuur is door de jaren ook heel erg veranderd! En ik weet zeker dat je het heel mooi kan krijgen hoor :), ook al heb je een extra product nodig! En dankjewel <3'

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat!

