Minty greenish

??????????

Alweer een tijdje geleden dat ik een Face Of The Day maakte.. Tijd voor een nieuwe! Een paar dagen geleden had ik zin om mijn oogschaduw af te stemmen op mijn shirt. Sommige mensen vinden dat een no-go, ik vind het soms wel leuk. Ik droeg een minty shirt van de H&M en pakte een felle minty oogschaduw erbij die ik eigenlijk nooit gebruik.. Ik ging aan de slag!

Naast dat ik die dag een wat fellere oogschaduw gebruikte, besloot ik ook om weer eens een keer geen eyeliner te gebruiken. Bij mij lukt een súperdun lijntje nog niet goed, dus mijn eyeliner is altijd wat dikker. Hierdoor zie je de oogschaduw op het bewegend ooglid minder goed als je gewoon vooruit kijkt. Doordat ik geen eyeliner gebruikte kon je dat dus wel goed zien.

 

??????????

Misschien had ik een witte jumbo eyepencil kunnen gebruiken van NYX als onderbasis, dan zou de minty kleur veel feller uitpakken. Maar misschien is dit ook wel weer voldoende voor een gewone dagelijkse dag. Ik heb de minty kleur over het hele bewegend ooglid aangebracht en in mijn crease een donkerdere bruin. Altijd als ik felle kleuren gebruik doe ik dat in combinatie met bruintinten. Dat maakt het net iets dragelijker. Ook gebruikte ik nog een highlighter onder de wenkbrauw en in de binnenste ooghoek voor een frisse uitstraling! Ik sloeg de eyeliner over en maakte het af met mascara.

 

??????????

Op de wangen gebruikte ik een hele lichtroze blush. Niks knallends, anders wordt het allemaal wat te veel. Ook gebruikte ik geen bronzer en zelfs geen highlighter om het rustig te houden. Blush kon gewoon niet ontbreken.. mijn favoriete make-up product!

Op de lippen gebruikte ik een gewone lipbalsem. Met zo’n ooglook doe ik eigenlijk nooit een lipkleur op. Of soms dan een lichtbruine kleur, maar vandaag was het koud en rotweer, dus ik verzorgde mijn lippen lekker met een balsem.

Alle gebruikte producten.

Gezicht:

Skin 79 BB cream, de oranje.

Essence Match 2 Cover concealer

Catrice Welcome To Las Vegas poeder

MAC blush in Dame

Ogen

Essence I love Stage oogschaduwbasis

Pupa bruine oogschaduw in 401

Look by Bipa funky mambo minty oogschaduw in ES1810 (raar nummer?)

Naked 2 palet ‘Bootycall’ als highlight

Kiko luxurious lashes mascara

Catrice wenkbrauwkitje

Lippen

Rosebud Salve

 

??????????

Ik hoop dat jullie dit soort looks vinden! Laat het maar weten of jullie Face Of The Day’s vaker willen zien! Ik vind het af en toe wel leuk om te delen wat ik zoal draag. ❤

Felle of nude oogschaduw voor jou?

XXX,

Kim

8 thoughts on “Minty greenish

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat!

