Disney vraagjes.

princess

Ik ben gek op Disney! Ik ben ook heel erg van mening dat Disney voor alle leeftijden is! Jong en oud, het kan altijd. Want ook ik kijk nog steeds graag de mooiste Disney films. Nu gaat ook een tag rond die te maken heeft met Disney! De Disney Tag.. wieeh, leukleuk!

De vragen.

Sneeuwwitje: Beschouw je jezelf als mooi?

Iedereen is mooi op zijn manier. Ik vind mezelf niet mooi, maar eigenlijk een beetje gewoontjes. Zoals ieder ander. In elk persoon zit iets moois! Op het gebied van uiterlijk ben ik niet zo tevreden.. Wat dat betreft zou ik mezelf nog wat beter moeten accepteren.

Doornroosje: Hoeveel uur slaap jij per nacht? 

Op een doordeweekse nacht slaap ik zo’n 8 uur per nacht. Het was een tijd iets minder en daar merkte ik ook heel veel van. Ik was erg moe en zat bijna slapend in de les. Toen besloot ik eerder naar mijn bed te gaan en nu gaat er hartstikke goed! In het weekend slaap ik meestal wat langer :).

Assepoester: Heb je een avondklok?

Hmm jawel.. Als ik moe ben ben ik ook echt moe en wil ik slapen! Al zegt mijn lichaam niet elke avond om dezelfde tijd ‘nu moet je naar bed’. Soms moet ik mezelf daar echt toe zetten..

Rapunzel: Houd je ervan om buiten te zijn?
Eigenlijk wel, maar ik doe het te weining. Ik zit vaker binnen omdat ik druk ben met school en andere dingen. Als ik wat meer tijd zou hebben zou ik graag af en toe een mooie wandeling maken buiten. Op een frisse winterdag of een warme zomerdag!

Roodkapje: Vertrouw je onbekenden snel?
Nee niet snel. Ik kijk altijd eerst de kat uit de boom ook, zeg maar. Hoe beter ik je ken hoe beter ik je ga vertrouwen natuurlijk!

De Wolf en de 7 geitjes: Ben je snel makkelijk voor de gek te houden?

Eigenlijk wel, haha! Ik geloof te snel alles. Ik moet zelf denk ik beter nadenken soms..

Belle en het Beest: Wat maakt een persoon mooi in jouw ogen?
De persoonlijkheid van die persoon. Hoe hij/zij is en doet. Een betrouwbaar, lief, goed en respectvol persoon, dat vind ik fijn! Een uiterlijk-mooi persoon maakt niet meer uit als hij/zij echt een kwal is..

12779

De Kleine Zeemeermin: Welk offer zou jij opbrengen voor liefde?

Om iemand te krijgen/behouden.. Nou alles, haha! Ik wil alles doen om mijn vriend en familie te houden <3. Zeg het maar en ik doe het! Als zij maar niet weg gaan.

De Kikkerkoning: Wat vind jij walgelijk?

Zoiets als hele onverzorgde mensen.. Mensen die zich nooit wassen, nooit deo opdoen.. Gelukkig zie ik dat niet héél vaak, want ik vind dat ontzettend vies!

Sjaak en de Bonenstaak: Welke planten staan in jouw huis?

Ik geloof dat er op het moment geen planten staan in mijn huis! Wel staan er af en toe bloemetjes <3.

De Gelaarsde Kat: Heb jij huisdieren?

Op een paar centimeter afstand staat mijn hamstertje, haha. Ik heb mijn eigen diertje <3. Ook hebben wij papagaaien, kooikarpers… We hadden ook nog een hondje, maar die leeft nu niet meer.

Blauwbaard: Noem een zwakte in je karakter.

Snel onzeker worden. Ja, zeker weten. Ik denk al snel dat ik bijvoorbeeld toetsen niet goed heb gemaakt, terwijl ik dat dan wel heb. Ik heb een soort van faalangst. Hier zijn ook trainingen voor, maar dat is denk ik niet nodig. Ik kan beter mijn tijd steken in mijn examens. Ook wordt ik al snel onzeker door andere meisjes wat betreft mijn vriendje. Niet dat ik jaloers wordt, maar ik denk al snel ‘ben ik wel leuk genoeg? Maar zij is toch veel knapper..’ Dat moet ik helemaal niet denken natuurlijk, hij heeft niet voor niets mij gekozen! ❤

Pinokkio: Wat is je grootste wens?

Dat uiteindelijk alles goedkomt. De crisis is over, iedereen werkt weer, ik haal mijn opleiding.. We kunnen weer huizen kopen.. Dat de meeste doelen die ik voor ogen heb uitkomen! De wereld mag er weer mooi uitzien <3. Ook zou het ontzettend fijn zijn als alle oorlogen en hongersnoden ook eens een keer voorbij zijn. We live in 2014, come on world!

20090407-pinokkio

Peter Pan: Wat is je mentale leeftijd?

Op sommige gebieden is mijn mentale leeftijd wat hoger dan ik zelf ben en soms wat lager, ahum. Met dingen ‘oplossen’ en omgang met mensen denk ik dat ik wat volwassener ben.. Maar hé, ik kijk nog steeds Disney, andere schattige filmpjes en ik loop nog steeds wel eens door de Intertoys!

De Sterrendaalder: Wat is je meest waardevolle bezit?

Ik denk de liefde, hehe. Ik woon in een goed, liefdevol gezin.. Terwijl het tegenwoordig veel fout gaat. Daar ben ik heel trots op, dat alles met mijn gezin en familie goed zit! Ook is de liefde van mij en mijn vriendje me heel veel waard <3!

Vrouwe Holle: Ben je lui of een harde werker?

Ik werk wel hard. Ik doe best wel veel en zit niet vaak stil. Ik sport 3,5 uur in de week, ga naar school, heb een bijbaantje bij de Appie en heb mijn blog ook natuurlijk.. Ik maak mijn huiswerk en aangezien de Albert Heijn superstreng is wat betreft tijden.. (160 colli binnen anderhalf uur…)

De Stukgedanste Schoentjes: Vind je het leuk om naar feestjes te gaan?

Ja! Ik vind feestjes hartstikke leuk! Maar het verschilt natuurlijk ook wel wat voor feestjes het zijn. Ik ging toen ik in de 2e/3e klas zat naar City Life, een discotheek in Reeuwijk. Misschien ken je het wel, die jongeren feestjes.. Dat heb ik nu wel gezien. Maar ‘random’ feestjes die mensen geven of andere gezelligheid.. dat vind ik wel erg leuk!

De Nieuwe Kleren van de Keizer: Geef je veel om kleding?

De laatste tijd wel iets meer. Niet in de zin van ‘jij draagt geen merkkleding, dus jij hoort er niet bij’, maar meer dat ik steeds meer naar mijn eigen stijl kijk. Ik probeer meer dingen uit en probeer af te wijken van mijn eigen stijl. Ik vind fashion steeds leuker worden!

De Prinses op de Erwt: Ben je gevoelig?

Soms wel. Op gebieden waar ik onzeker over ben ben ik dus ook wel gevoelig voor.. Maar ik kan soms ook hard zijn in dingen en dan ben ik dat totaal niet. Als iemand mij niet zo leuk vind, vindt ik dat niet ‘erg’. Niet iedereen ligt je nou eenmaal.

Dat waren de vragen! Ik hoop dat jullie het leuk vonden om te lezen <3.

Ik tag iedereen die deze tag ook wilt doen :D.

XXX,

Kim

8 thoughts on “Disney vraagjes.

  1. Wat heb je deze tag leuk ingevuld zeg! 🙂 Wat mooi dat je zo’n liefdevol gezin hebt en zo’n lieve vriend, dat is echt heel waardevol! Ik denk dat je over die onzekerheid trouwens wel heen kunt groeien; ik was toen ik jonger was ook een stuk onzekerder, maar daar heb ik nu geen last meer van 🙂

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat!

