Mijn bodybutters

??????????

In de winter zijn mijn onderbenen wat droger dan normaal. Dan gebruik ik graag een lekkere bodybutter! Dit product voedt net wat beter dan een gewone bodylotion. Vaak ruiken ze ook heel erg lekker.. Ik ben er zo gek op dat ik in een paar jaar tijd superveel bodybutters opgespaard heb. Kijk mee naar mijn collectie bodybutters!

Mijn collectie bestaat het meeste uit butters van The Body Shop. Ik vind dat TBS de lekkerste geuren heeft.. Ik ben echt gek op die winkel! Eigenlijk gebruik ik bodybutters te weinig, want ik gebruik het alleen voor mijn onderbenen en ik vergeet het heel vaak..  Ik moet het wat vaker gaan gebruiken dus.. het is ook een hartstikke fijn product bovendien!

 

??????????

Dit zijn mijn ‘winter’ bodybutters. Deze zijn wat dikker en voeden heel goed. De mango bodybutter is de eerste die ik ooit kocht, dit is ook een extra grote pot. Hier zit 400 ml in, twee keer zoveel als een normale pot! De mango butter laat een olie-achtig laagje achter op de huid. Dit is heel erg lekker voor ’s nachts, dan trekt het lekker in. De shea, kokos en chocola (hmm) butters zijn heel dik. Dit vind ik echt heerlijk, van die boter-boters. De kleine chocola pot is superhandig voor op reis! Deze had ik ook afgelopen week mee op vakantie.

 

??????????

Dit zijn mijn wat meer ‘zomer’ butters. Ze zijn alle drie erg romig en ruiken heerlijk <3. Passievrucht, bloem, aardbei en citroen zijn heerlijke zomergeuren. Deze gebruik ik dan het liefst. In de zomer vergeet ik dit vaak te gebruiken. Ik pak ook vaker bodylotion omdat het dan zo warm is.. Eigenlijk is dit perfect op de wat koudere zomerdagen. Ik moet mezelf er aan houden om ze vaker te gebruiken.. Anders kan ik ze zo weg gooien en dat is natuurlijk zonde!

 

??????????

Bodybutter van Victoria’s Secret! Deze is zóóó lekker! Dit is Pure Seduction. Deze butter is heel luchtig en voelt ook een soort van zacht.. Alsof het dikke opgeklopte slagroom is, haha. Ik ruik meloen en aardbei in deze bodybutter, ook heel lekker voor in de zomer! Een hele fruitige geur.. Ik begin steeds meer geuren te ontdekken van Victoria’s Secret, ik heb ook al een heerlijke bodysplash hiervan. Victoria’s Secret, you stole my heart!

 

??????????

De laatste boter die ik heb is deze cocoa butter van Queen Helene en deze kocht ik in de afro winkel in Den Haag. Deze is heel romig, maar toch ook weer heel dik. Dit is voor de echt súperdroge huidjes. Ik vind deze niet zo fijn. Er blijft wel een hele vette laag achter op mijn huid en echt cacao ruik ik er niet in terug. Ik vind de geur helemaal niet lekker eigenlijk, hij ruikt een beetje kruidig naar mijn idee. Soms gebruik ik dit alleen op mijn ellebogen, die zijn af en toe wel heel droog en dan is dit wel perfect.

Dat waren al mijn butters, het zijn er best veel, he? Eigenlijk teveel, want zoveel heb ik helemaal niet nodig.. Maar ik vind de geuren gewoon zo lekker, haha!

Heb jij veel bodybutters?

XXX,

Kim

13 thoughts on “Mijn bodybutters

  1. Ik gebruik bijna helemaal geen bodybutters eigenlijk, wist ook niet dat ze hiervoor bedoelt zijn. Voor de droge plekken gebruik ik normaal vitamine E olie van de tuinen.

  2. Haha, dit zijn er veel! Ik gebruik bodybutter niet zo erg graag omdat ik vind dat het té vet is en te lang duurt soms voor het intrekt. Ik heb de grapefruit van de body shop!

  3. Ik heb zelf ook teveel body butters van TBS, die zijn gewoon zo lekker en heerlijk! Vooral sommige geuren zijn zo goddelijk. Laatst heb ik er ook eentje bij de hema gekocht die ook heel fijn werkt! Van Victoria Secret zou ik nog wel een body splash willen hebben hihi

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat!

