Ode aan zwitsal

33852 (1)

De geur van baby’s die lekker ingesmeerd zijn met zwitsal.. Ik vind dat zo’n lieve en een zachte, cutie geur! Je kan dit natuurlijk ook nog gebruiken als je gewoon volwassen bent. Omdat dit speciaal voor baby’s is gemaakt zitten er natuurlijk geen ‘harde’ ingrediënten in, omdat hun huidje nog hartstikke gevoelig is. Ik heb ook zwitsal producten, gewoon omdat ik gek ben op de geur!

 

??????????

Als eerst heb ik het parfum. Iedereen kent wel de welbekende ‘zwitsal’ geur natuurlijk. Sinds een paar jaar is dit gewoon in parfumvorm te koop! Zoals je kan zien heb ik hem al vaak gebruikt. Ik vind hem superlekker <3. Als deze op is zou ik hem ook zeker opnieuw kopen. Ruik er maar eens aan als je in de Kruidvat bent, of in een andere drogist, want hij is heel erg lekker!

 

??????????

Kijk wel uit dat je parfum niet in de zon zet… wat bij mij is gebeurd. Ik had deze een keer thuis gelaten toen ik op vakantie was (in de zomer) en mijn gordijnen stonden gewoon open. Het licht scheen op het parfum en toen verzuurde hij een beetje.. aah! Ondanks dat ruikt hij nog wel erg lekker, maar een nieuwe ruikt wel net iets anders.. Ik moet hem even opmaken denk ik.

 

??????????

Als tweede en ook meteen als laatste heb ik een crème. Dit is gewoon een simpele crème die je op je gezicht kan gebruiken. Er zit hier wel een beetje parfum is, maar dat is denk ik ook logisch met zo’n typische geur. Het parfum staat niet hoog in de ingrediënten lijst wat betekend dat er geen hoge concentratie van in zit. Dat is fijn! Ik vind deze crème lekker om te gebruiken voor in de avond, niet als basis voor make-up in de ochtend. Heerlijk na een maskertje ofzo! Ook kan je dit natuurlijk op andere plekken op je lichaam smeren. Op je armen en decolleté misschien.. Dan ruik je er ook lekker naar, zonder dat het heel overheersend is zoals bij een parfum.

 

??????????

Ik vind zwitsal gewoon erg lekker! Ik zou dit ook zeker weten in de toekomst gebruiken al zou ik kinderen krijgen. Supercute <3.

Vind jij de zwitsal geur lekker?

XXX,

Kim

12 thoughts on “Ode aan zwitsal

  1. Ik vind de geur van Zwitsal ook heel lekker! Zelf koop ik nooit het echte merk, maar haal ik vaak babyshampoo van het goedkoopste merk bij de Kruidvat, die ruikt bijna precies hetzelfde 🙂

  2. Ik vind zwitsal ook echt HEERLIJK! Voor het wassen van mijn kwasten gebruikte ik altijd een klein flesje van zwitsal, maar ik heb nu een grotere fles gevonden bij de action die ook naar zwitsal ruikt (en goedkoper is) :). Zullen we elkaar volgen op bloglovin?

  3. De geur van Zwitsal vind ik wel lekker ruiken maar zelf heb ik ze niet voor mijn eigen kids gebruikt. Om eerlijk te zijn trok het me gewoon niet aan om voor de kids te gebruiken. Aan het geurtje heb ik nog niet aan geroken,

  4. Ik houd van Zwitsal! Die geur doet me meteen aan baby’s denken en het liefst duik ik dan meteen mijn bed in met een goed boek en deze heerlijke creme op. Haha, wat een geur al wel niet met je kan doen he?! Leuke blog heb je!

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat!

