Review: Crème Fresh Gradation Blush

??????????

Catrice komt met een nieuwe collectie in maart. De Crème Fresh collectie bestaat uit pastelkleuren die helemaal aansluiten op de komende lente! Toen ik in Oostenrijk was kon ik deze prachtige blush uit die collectie al bemachtigen, omdat die daar al te koop was. Ik geef jullie alvast een review over dit pareltje, want ik ben enthousiast!

De blush is te koop in maar één kleur, namelijk C01 Waterloo Sunrise. Dit is bijna in elke collectie zo, dat er maar één blush is. Toen ik deze zag liggen moest ik hem gewoon meenemen. De kleur leek me prachtig voor de komende tijd! De opkomende zon als de lente net is begonnen.. wauw! En het ombre effect is ook erg leuk. ❤

 

??????????

Het onderste gedeelte van de blush is heel lichtroze en de bovenkant is wat donkerder roze. Je kan deze kleuren apart gebruiken. Heb je zin in een lichtere blos? Dan gebruik je het onderste gedeelte. Wil je wat feller gaan die dag? Dan gebruik je het bovenste gedeelte. Ook kan je nog een ‘shape-effect’ maken. Dan gebruik je het bovenste gedeelte als blush, die je iéts lager aanbrengt dan normaal en het lichte gedeelte breng je daarboven aan. Zo heb je wat meer vorm in je gezicht, met alleen blush! Ik draag deze blush meestal gemixt, ik doe mijn kwast door de hele poeder. Dan krijg je een mooie mix.

 

??????????

De swatches! Links zie je het bovenste gedeelte, in het midden de onderste en het meest rechts zit de combinatie. De poeder is heel ‘zacht poederig’, als ik het zo duidelijk zeg. Als je met je kwast door de poeder gaat zie je heel veel zachte ‘korreltjes’ op de blush liggen. Dit is natuurlijk erg zonde! Dit effect zie ik vaker bij wat goedkopere blushes, dat de poeder snel loslaat. Maar over het pigment valt niet te klagen! Er komt een prachtige kleur van af <3.

 

??????????

Mijn gezicht zonder blush.

 

??????????

Mijn gezicht met de blush. Ik heb het hier wel iets feller aangebracht dan dat ik normaal zou doen. Zoals je ziet kan je er een felle look mee maken, maar je kan het ook nog vervagen en dan wordt het een zachte, lieve look. Ik heb hier de twee kleuren samen gebruikt als één blush. Er komen geen glittertjes van af, het is een mooie, matte blush. Ik vind hem prachtig!

 

??????????

Zoals je merkt ben ik om! Ik vind de blush ontzettend mooi en je kan hem ook nog eens op verschillende manieren gebruiken. De kleur is erg mooi voor in de winter vooral, maar ook voor in het begin van de lente! Alles bloeit op, de wereld wordt kleurrijk en mooi.. en een mooie, lieve blos voor op de wangen!

De Catrice Crème Fresh collectie ligt in maart in de winkels en de blush gaat waarschijnlijk 3,99 kosten. Ik betaalde er in Duitsland 3,95 voor. Een budgettopper als je het mij vraagt!

Ga jij deze blush halen?

XXX,

Kim

 
 
21 thoughts on “Review: Crème Fresh Gradation Blush

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat!

