Haar verven. Ja of nee?

??????????

Hi Girls! Ik heb jullie mening nodig. Ik zit in een dilemma! Ik wil mijn haar verven, op een andere manier dan dat ik altijd deed.. Normaal verfde ik altijd mijn haar in donkere plukjes (coupe soleil), dit deed ik expres zodat uitgroei niet zo op zou vallen, omdat ik niet heel mijn haar had geverfd.. Nu wil ik even iets heel anders. En daarbij heb ik jullie nodig!

Doordat ik mijn haar in plukjes bruin verfde, is de onderkant van mijn haar donkerder dan de bovenkant van mijn haar. Ik heb namelijk hele blonde plukjes aan de bovenkant en dit komt door de zon van afgelopen zomer. Er zit nu dus een soort ‘naturel ombre’ effect in mijn haar. Ik zou eigenlijk wel weer één kleur willen hebben. Maar dan helemaal blond of bruin? Helemaal blond heb ik afgestreept, want dat zou betekenen dat ik heel mijn haar zou moeten blonderen en dat is één niet goed voor je haar en twee heel onnatuurlijk bij mij. Ik heb van mezelf donkerblond haar.

 

??????????

Hier zie je de overgang in mijn haar. Wat wil ik nu dus? De kleur van de onderkant van mijn haar door heel mijn haar krijgen. Ik zou dus helemaal donkerblond/lichtbruin worden. Omdat dit nét niet mijn eigen haarkleur is zal ik dus wel wat uitgroei krijgen, maar niet veel. Hierdoor twijfel ik dus heel erg. Ik ben namelijk wel erg benieuwd hoe mijn haar eruit ziet als ik alles dezelfde kleur heb, maar ik wil er niet onnatuurlijk bijlopen. Ook gaan mijn kleine blonde plukjes weg en dat is toch weer even iets totaal anders..

 

??????????

Sooo, what do you think? Moet ik het zo laten of toch mijn hele haar in één kleur verven. Ik kom er zelf echt niet uit dus ik hoor heel graag jullie mening! Laat het achter bij de comments <3.

XXX,

Kim

 

 

17 thoughts on “Haar verven. Ja of nee?

  1. ik vind het een lastige vraag want ik vind blond je wel mooi staan en ik verf al jaaaaaren mijn haar blond anders heb ik peper en zout kleur… MEH!! ik heb het ook wel eens bruin gehad en dan voelde ik mij niet mezelf!! blondy at heart!! als je je haar bij kapper laat blonderen hebben ze verf die niet zo aggressief is voor je haar en ook bij het kruidvat zeg maar hebben tegenwoordig verfen verzorgende olieen erin. ik heb nu mijn vriendin die kapster is en thuis komt knippen en verfen en koop syoss oill nogwattes… in iedergeval met olie erin!! ben nu niet thuis dus kan niet voor je kijken hoe het heet!!

  2. Wat een moeilijk dilemma zeg! Ik vind je haar zoals het nu is eigenlijk ook wel heel mooi, maar ik denk dat als je het geheel in dezelfde kleur als de onderste plukken verft het ook wel mooi wordt. Denk dat het ook niet onnatuurlijk zal lijken omdat de kleur vrij dicht bij je eigen kleur ligt 🙂

  3. Hmm, ik moet eerlijk zeggen dat ik hoe het nu is het heel leuk vind. Maar als de hele donkere kleur door je haar gaat, dan wordt het wat normaal. Dit overloop effect is juist heel erg tof. Ik ben een beetje allergisch voor blonde uitgroei, welk effect je dus wel krijgt als je het helemaal verft. Je hebt echt een mooie blonde kleur van jezelf. Ik zou dus zeggen: niet doen en laten zo 🙂

  4. Ik vind je haar al prachtig zo als het is, maarja daar heb je natuurlijk niet zo veel aan. Uiteindelijk moet je zelf beslissen want het is jouw haar natuurlijk. Veel succes met je keuze. Liefs, Svenja

  5. Ik zou het gewoon verven. Nadien kan je nog altijd terug eh, als je uiteindelijk toch liever dit weer hebt. Maar uitgroei is inderdaad wel vervelend. Na amper twee weken zie je het alweer…

  6. Dit is altijd lastig.. Ik vind het er erg leuk uitzien zo! Als je echt twijfelt zou ik het gewoon aan de kapper vragen, maar mij lijkt donkerblond ook erg mooi bij jou 🙂

  7. Ik ben ook zo als het gaat om haar verven dat ik het zo natuurlijk mogelijk wil hebben hmmm.. miss een idee om het niet te donkerbruin te doen maar een beetje lichtbruin, miss dat dat een idee is?

  8. Ik zou je haar zo laten, ik vind de kleur van je haar heel mooi. Als je iets anders wilt met je haar kun je het ook anders dragen of andere dingen in je haar doen.

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat!

