Review: de Babylips van Maybelline

??????????

Oh wat is dit product gehypet in beautyland, de babylips van Maybelline. Eigenlijk trok het me niet zo. Het is toch maar gewoon een lipbalsem? dacht ik.. Toen ik van alles in mijn mandje aan het gooien was tijdens mijn vakantie in Oostenrijk kwam ik voor de zoveelste keer deze balsem tegen.. Ik besloot me er toch maar aan te wagen en ik nam hem mee.

De babylips zijn er in vijf geurtjes te koop. Ook zijn er varianten die een subtiel kleurtje achterlaten. Hier heb ik er geen van. De blauwe variant is de hydraterende variant, heeft een subtiel geurtje en geeft geen kleur.

Blauw: hydrateert en heeft een lichte citroengeur.

Geel: herstelt en heeft een kersengeurtje.

Groen: is verfrissend en heeft een mintgeur.

Oranje: heeft een kersengeur en geeft een zachte, rode kleur af.

Roze: ruikt naar passievrucht en geeft een zachte, roze kleur af.

Ik wilde er wel meer, vooral de roze of oranje, maar deze waren niet te koop in Oostenrijk. Ach, ik denk dat de kwaliteit wel ongeveer gelijk is!

 

??????????

Ik vind de verpakking wel leuk. De grote letters geven de verpakking een extra twist. De kleurcombinatie maakt ook dat het er vrolijk uitziet. Wat ik wel vind is dat als je de balsem omhoog draait dat het heel losjes gaat. Dit vind ik wat vervelender dan wanneer dat ‘stroever’ gaat. De goedkope balsems hebben dit meestal, dat het draaisysteem heel losjes is.

 

??????????

De werking? Ik vind de balsem als boter over mijn lippen glijden! Het maakt mijn lippen heerlijk zacht, tijdens het dragen van de balsem, maar ook erna. Dat heb ik wel eens met andere balsems.. Dan zijn je lippen wel zacht als je de balsem ophebt, maar zodra het er weer af is zijn je lippen niet gevoedt. Bij deze heb ik dat wel! Dat maakt voor mij dat ik deze lipbalsem net wat vaker pak dan de andere die ik heb.. Deze heeft ook een fijn na-effect.

Ook heeft deze balsem, net als alle andere balsems, SPF 20. Zo zijn je lippen altijd beschermd tegen de kwaadaardige stralen van de zon! Een fijne extra eigenschap. Verbrande lippen willen we natuurlijk niet!

 

??????????

Ik vind de lipbalsem zeker fijn! De echte hype eromheen snap ik alleen niet helemaal. Echt een wonderproduct is het ook niet. De werking is prima, het maakt mijn lippen lekker zacht. Ook is de verpakking erg leuk en geeft het een extra kleurtwist aan je stash! De babylips kosten €3,49. Helemaal niet duur!

Wat vind jij van de babylips?

XXX,

Kim

 

 

20 thoughts on “Review: de Babylips van Maybelline

  1. Ik denk dat ik hem misschien ga halen (maar misschien de herstellende) tegen de zomer! De SPF is handig voor wanneer ik festivals rondloop πŸ™‚

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat!

