Mijn all-time favourites!

??????????

Ik heb niet elke maand nieuwe favorieten. Ik krijg niks opgestuurd (logisch, mijn blog is klein en dat is ook helemaal niet erg) en zoveel koop ik ook niet elke maand. Daarom kan ik niet elke maand aankomen met nieuwe favorieten. Wel heb ik een groepje producten die altijd favoriet bij mij zijn, al maanden lang. In plaats van favorieten van de afgelopen maand laat ik jullie vandaag zijn wat mijn all-time favorieten zijn!

 

??????????

Met dit product ben ik ongelooflijk blij. Dit is een BB cream van Skin79 die ontzettend goed dekt! Ik vind de aziatische BB creams over het algemeen wat beter dan de westerse BB creams (Garnier, etc). Ik ben ook heel bleek, vooral in de winter, en deze BB cream is ook erg licht. De kleur en dekking is perfect voor mij. Ook doe je hier ongelooflijk lang mee. Ik kreeg deze voor kerst, niet afgelopen jaar maar dat jaar daarvoor. Deze is dus al dik 15 maanden in gebruik en nog lang niet op.. Toch gebruik ik deze bijna elke dag.

 

??????????

Van het Naked 2 palet van Urban Decay krijg ik ook maar geen genoeg. Ik gebruik hem elke week wel een paar keer. Er zitten prachtige kleuren in dit palet en de pigmentatie vind ik ook super! Hier zit alles in, van mooie highlighters tot donkere smokey kleuren.. Je kan alle kanten op met dit palet. Superfavoriet!

 

??????????

De pan in dit product zegt het al.. Ik heb serieus nog geen enkele blogger gezien met pan in een MAC highlighter. Dit is Soft and Gentle en bij mij is het al zover. Ik gebruik deze al zo’n twee jaar bijna elke dag. En ja, dan gaat het hard. Ik ben ook gek op mijn NARS Albatross, maar omdat ik deze nog niet zo lang heb kan ik die nog geen all-time favoriet noemen. Soft and Gentle geeft een prachtige gouden glans. Het geeft je een prachtige glow in de zon.

 

??????????

Mijn favoriete blush is Sleek Rose Gold. De kleur is mooi roze en geeft een prachtige gouden glans. Hierbij heb je geen extra highlighter nodig. Superhandig als je niet thuis slaapt en 1 product hebt waar je er eigenlijk twee voor mee zou moeten nemen. Ik ben gek op deze blush. ❤

 

??????????

Nog een oogschaduw die favoriet is, MAC Expensive Pink. Deze kleur is erg bijzonder en ik heb hier ook nog nooit een dupe van gezien. De kleur is een beetje zalmroze en heeft ook een gouden glans. Ik dacht dat deze kleur erg fel zou zijn bij mijn blonde haren, maar hij staat hartstikke mooi bij blondines! Ook voor brunettes is deze kleur uitermate geschikt.. Een hele mooie, bijzondere kleur!

 

??????????

Een lipstick waar ik enorm fan van ben is de Glossybox lipstick die een aantal maanden geleden in de box zat. De kleur is een beetje roze, maar dan nude-roze. Een super subtiel kleurtje die perfect is voor elke dag! Ik pak deze erg graag als ik even niets weet voor die dag.

 

??????????

Het laatste make-up product, de liquid ink eyeliner van Essence. Deze gebruik ik al zo’n 1,5 jaar elke dag. Deze is zo fijn! De kwast bestaat uit haartjes en dat vind ik fijn bij een eyeliner. Ook is het kwastje heel dun, zodat je een dun lijntje kan zetten. Ook is de kleur goed zwart en het blijft de hele dag zitten (zolang je niet wrijft in je ogen, haha). En dat voor maar €1,99!

 

??????????

Op naar de verzorging! Deze bodybutter van TBS vind ik heel erg lekker. Dit is de shea butter. Deze is lekker dik en voedt mijn huid goed. Ik gebruik dit graag voor mijn onderbenen, want die zijn altijd wat droger. Toen ik deze kocht vond ik de geur niet eens zo heel spectaculair (hij was toen in de actie voor €9,00.. een beetje een ‘kopen voor de heb’ dingetje waar ik hier een artikel over heb geschreven). Maar nu vind ik de geur ongelooflijk lekker! Ruikt lekker naar nootjes.

 

??????????

De Gliss Kur lijn van Schwarzkopf is een lijn die ik ‘vroeger’ eigenlijk altijd gebruikte. Ik had er een haarmasker van en zo’n fles als deze. Ik vind de lijn nog steeds fijne producten hebben. Dit vind ik echt een topper! Het is een spray die je sprayt over handdoek droog haar. Het is een soort conditioner-achtig product, maar dan in sprayvorm. Mijn haar is super zacht als mijn haar eenmaal droog is.

Dat waren al mijn all-time favorieten!

Wat is jouw all-time favoriete product?

XXX,

Kim

19 thoughts on “Mijn all-time favourites!

  1. Fijne favorieten! Ik vind Sleek Rose Gold ook een hele fijne blush 🙂 Naked 2 heb ik niet maar mijn Naked 3 palette gebruik ik ook minstens een paar keer per week 🙂

  2. Mooie producten! Gliss kür heb ik ook en die vind ik super fijn, maakt je haar lekker doorkambaar. en Naked 2, dit is gewoon een top product, kan er niets anders van maken.

  3. Ik heb laatst mijn eerste MAC product aangeschaft en dat is Soft & Gentle! Heb ‘m nog niet gebruikt omdat ik er nog foto’s van moet maken maar hij lijkt me zoooo fijn en hij is super mooi!

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat!

