Bella Swan Inspired Make-up!

DSCN1666

Ik ben een hele lange tijd geobsedeerd geweest door Twilight. De films, maar vooral de boeken. You hate or love it, is het eigenlijk een beetje bij de serie. Naast dat ik het verhaal erg romantisch en mooi vind, vind ik de make-up van Bella Swan ook erg mooi. Vooral in het laatste deel, want dan is ze vampier. Ze draagt geen typische ‘vampieren rode lippen’, maar wel een andere intense look. Hierop maakte ik een geïnspireerde look.

 

Bella-Swan-image-bella-swan-36052741-470-747

Bella Swan is de welbekende vrouw van Edward Cullen uit de Twilight serie. In de eerste films is ze heel ‘simpel’ en doet ze niet zoveel qua uiterlijk met zichzelf. In het laatste deel wordt ze herboren als vampier en die zijn uiteraard ‘perfect’. Ik vond de look erg mooi, omdat het zo een intense blik had. Ik ging met de bruintinten aan de slag voor op de ogen. Dit doe ik wel vaker, maar dit keer zat het hem vooral ook in oogschaduw aanbrengen ónder het oog. Dit doe ik normaal gesproken nooit, want dit vind ik eigenlijk te heftig. Het maakt je ogen wel heel intens en laat ze poppen.

 

??????????

Op het bewegen ooglid bracht ik een taupekleurtje aan en in de crease een donkerbruin die ik tot hoog vervaagde. Die donkere kleur bracht ik ook aan onder het oog. Dat geeft het net wat extra’s. Ik voegde highlighter toe onder de wenkbrauw en in mijn binnenste ooghoek, om de boel wat op te lichten. Zo wordt het allemaal niet zo donker en grauw. Ik nam voor de verandering geen eyeliner, maar zwarte oogschaduw. Hiermee bracht ik een lijntje boven de bovenste wimperrand.

 

??????????

Dus, geen harde lijnen. Een donkere, maar zachte look krijg je uiteindelijk! Ik vind het wel wat hebben.

 

??????????

Bella heeft natuurlijk geen dik gezicht en haar contouren zijn duidelijk te zien. Daarom ging ik met een shapekleur aan de slag! Ik bracht bronzer aan onder mijn jukbeenderen. Geen blush, want dat heeft zij ook niet. Highlighter was ook niet nodig, want een mooie glowy gezicht is bij haar ook niet te zien. Mijn lippen hield ik rustig. Op de cover staat ze wel met donkere lippen, maar dit is eigenlijk de gehele film niet terug gezien. Gewoon nude!

Alle gebruikte producten:

Gezicht:

Skin 79 BB cream

Catrice camouflage cream concealer in 010 Ivory.

Catrice Welcome To Las Vegas Poeder

MAC blush in Harmony

Ogen: 

Essence I Love Stage Oogschaduwbasis

Look By Bipa oogschaduw in 6 brownish (de taupe kleur)

Sleek Storm palet (voor de donkere kleur in de crease)

Urban Decay Naked 2 (Bootycall als highlighter en Blackout als donkere lijn)

Kiko Luxurious lashes mascara

Catrice wenkbrauwkitje

Lippen:

NYX lipstick in Summerlove

 

??????????

Ik lijk totaal niet op haar, het enige wat we gemeen hebben is de bleke huid, haha. Toch vind ik het leuk inspired looks te maken, ook al lijk ik niet op die persoon! Zo kan je weer nieuwe looks maken, door inspiratie te halen uit andere mensen. Me like!

 

Maken jullie wel eens inspired looks?

XXX,

Kim

 

23 thoughts on “Bella Swan Inspired Make-up!

  1. Ik vind je look heel mooi! Je lijkt inderdaad niet echt op haar, maar ik vind stiekem jouw look veel mooier dan hoe Bella eruit ziet op de foto; misschien vind ik die rode ogen ook gewoon eng haha.

  2. Wauw het staat je prachtig, knap nagemaakt zeg! Je blauwe ogen komen ook heel mooi naar voren :). Eerder dacht ik altijd dat ik Twilight belachelijk zou vinden maar nu heb ik onderhand alle films gezien en vind ik het echt gaaf hihi ;p zo zie je maar weer!

    liefs van Rosie

  3. Wauw……dat is super mooi! Ik vind jou look ook iets mooier dan die van Bella! Die van jou is natuurlijker en de look laat je ogen ook mooi uitkomen. En eigenlijk? Je bent toch knapper……!
    XXX
    Roxy

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat!

