Lipstick vraagjes

lipsss

I absolutely adoooore lipstick! ‘Vroeger’ (paar jaar terug) dacht ik dat lipstick echt hoorde bij de oudere generatie. Totdat ik toen ter tijd alle beautyblogs ontdekte en zag dat er ook gewoon supermooie lipsticks zijn voor ons! Ik begon bij de budgetmerken en ik vind dat Essence en Catrice zich enorm hebben ontwikkelt met hun lipsticks. Mijn verslaving begon eigenlijk al snel.. Inmiddels ben ik nu wel een lipstick liefhebber en kenner en daarom ga ik vandaag de lipstick tag doen! Have fun reading.

 

1. Hoeveel lipsticks heb jij in je collectie?

*haalt tas en etui leeg* Hmm, 39 om precies te zijn! Toch wel een aardige collectie denk ik zo, maar ik hou van afwisselen.. en ik hou gewoon van mooie lipsticks! 🙂

2. Hoe berg je jouw lipsticks op?

Al mijn make-up berg ik op in een grote ladekast waar bakjes in staan. Niet alles past daar in, dus toen ik aan het inrichten was besloot ik om mijn oude kleine ladebakjes/kastjes (?) te gebruiken voor lipbalsem en lipstick. En daar zat een paar jaar geleden al mijn make-up in, aaah!

??????????

Kleine stash-flash!

3. Wat was je allereerste lipstick en hoe oud was je toen?

Ik denk dat dat een hele oude Essence lipstick was die in een zilveren verpakking zat. De kleur was roze, maar met hele metallic glans. En nu hou ik daar totaal niet van! Zo experimenteer je lekker als je net begint, haha :). Ik was toen denk ik 12 of 13 jaar.

4. Heb je wel eens een lipstick opgemaakt en zo ja welke?

Nee, eigenlijk nog nooit! Dat komt omdat ik zoveel afwissel en ook aardig wat lipsticks heb. Wel zijn er ontzettend vaak lipsticks afgebroken, ai. Dan nam ik ze mee op vakantie naar Spanje en ja.. dan worden ze ‘slap’ en breken ze snel af door de warmte. Lipstick-recover YouTube video’s, here I come.

5. Wat is je lievelingslipstick en welke heeft het mooiste hulsje?

Mijn lievelingslipstick is Lovelorn van MAC. Deze is (afgebroken, haha) en nude-roze, dat is perfect voor elke dag! Ik ben echt gek op die kleur. Ik vind de hulsen van MAC niet heel spannend.. en eigenlijk heb ik ook nog niet echt mooie huls-lipsticks. Als ik dan toch zou moeten kiezen ga ik voor de Revlon Lipbutter. Een mooie felle huls in de kleur van de lipstick met een structuur ook in de huls!

??????????

6. Wat is je lievelings budgetlipstick?

Dat is absoluut NYX! Die lipsticks zijn romig, gepigmenteerd en blijven goed zitten. Helaas zijn deze niet meer te krijgen via het internet, maar ik geloof nog wel in een aantal Douglas filialen (op Utrecht CS geloof ik wel). Al zou ik een wel-bereikbaar merk moeten kiezen ga ik voor Essence. Die nieuwe lipsticks zijn zo mooi en fijn!

7. Welke lipstick draag je het meest in het dagelijks leven?

Mijn lievelingslipstick is ook meteen de meeste die ik in het dagelijks leven draag. Lovelorn van MAC dus! Al pak ik ook vaak Natural Beauty van Essence erbij! Een mooie nude kleur.

8. Voor welke lipstick heb je de meeste moeite gedaan om hem te krijgen?

Eigenlijk.. nog geen één haha. Het verst gezocht is dan reizen naar Utrecht met de trein om naar MAC te gaan. Maar ik woon dicht bij het station, reis gratis met de trein.. Dus echt moeite is het niet.

??????????

9. Wat is je grootste lipstick miskoop en waarom?

Dat was het uitproberen van rode lipsticks. Ik kocht kleuren met ondertonen die totaal niet bij mij pasten. Dat zijn rode lipsticks met een roze en paarse ondertoon. Door al dat experimenteren kocht ik geloof ik twee keer de verkeerde kleur.. Dat waren mijn miskopen! Oh, en om mijn eerste metallic roze lipstick niet te vergeten..

10. Welke lipstick staat er nog zeker op jouw verlanglijstje?

Een lipstick van YSL. De verpakking is om u tegen te zeggen en de kleuren zijn ook gewoon zo mooi! Ik vind die lipsticks echt prachtig. Al zou ik er aan beginnen, moet ik wel eerst heel lang gaan nadenken over welke kleur dan mijn eerste wordt…

Dat was de tag alweer! Ik hoop dat jullie het leuk vonden om te lezen. Ik tag iedereen die ook deze vragen zouden willen beantwoorden :).

Heb jij een leuke lipstick-fail verhaal? Let me know!

XXX,

Kim

12 thoughts on “Lipstick vraagjes

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat!

