Beautyhypes waar ik niet aan mee doe.

beautyhypes

Er zijn inmiddels al ontzettend veel hypes. Van de gelnagels tot de donutknot, van de matte make-up tot de caviar nails. Veel hypes vind ik leuk, zoals de donutknot. Maar er zijn ook hypes waarvan ik denk, hmm, not my cup of tea. Deze hypes heb ik vandaag voor jullie op een rijtje. Hypes die ik aan me voorbij laat gaan.

1. Alles om de BB cream heen.

CC cream en zelfs DD cream is er op de markt. Het begon allemaal als BB cream, een crème die dekt als een foundation, maar werkt als een voedende crème. Ik snap het niet. Wat is het verschil tussen al die creams? Ik vond het leuk dat er naast gewoon foundation een BB cream uitgebracht werd, want ik merk ook wel het verschil met mijn huid. Veel BB creams verstoppen mijn huid minder. Maar CC en DD? Straks gaan we het hele alfabet af.. What’s the difference?

2. Oogschaduw in rare vormen.

Af en toe zie ik wel eens rare oogschaduwvormen voorbij komen. Dan zit er een vierkante hoek aan het uiteinde van je lid. Waarom? Ik vind het niet eens mooi. Dan bedoel ik niet de strakke lijn bij je oogschaduw, wat je hier kon zien, maar echt de speciaal gevormde oogschaduw creaties. Het komt wel eens voor op de catwalk, strepen die zo’n beetje doorlopen tot aan je slaap. Yuk. Spelen met oogschaduw is leuk, maar hou het netjes.

3. Oranje lippenstift.

Oranje wordt weer helemaal hot komende zomer. Nou, mij niet gezien hoor. Oranje lippenstift staat mij totaal niet! Ik vind het ook niet echt een mooie kleur voor op de lippen, altans, bij mij. Peachy kleuren vind ik wel prachtig, maar echt feloranje.. nou, liever niet. Komende zomer ga ik lekker voor knalroze!

4. Spinnenpoten.

Niet echt een hype, maar toch iets wat je vaak ziet op straat. De eeuwige spinnenpoten. Met een beetje dikke wimpers en volume is niks mis, maar wimpers die aan elkaar vastgeklonterd zitten is echt geen potje. Soms lijkt het net alsof iemand maar 4 wimpers heeft. Ieek! Misschien is het gewoon moeilijk om tegenwoordig een goede mascara te vinden?

5. Opspuit bodylotion. 

Ik vind het eigenlijk wel goed bedacht, een bodylotion in deo vorm. Denk maar eens aan de Vaseline bodylotions die snel intrekken. Ik vind deze toch minder hydrateren dan een lekkere bodybutter. Daarnaast douche ik eigenlijk altijd in de avond en mezelf dan lekker insmeren met een lekkere boter/lotion is toch even een genietmomentje door de geur. Doordat ik daarna ga slapen hoeft het dus niet ‘hophop’ gehydrateerd te worden.. Overigens is het wel handig voor mensen die altijd haast hebben en douchen in de ochtend. Maar ik hou het lekker bij mijn bodybutters!

Dat was mijn lijstje. Er zullen vast nog wel meer dingetjes zijn, maar voor nu zijn dit de meeste en opvallende voor mij!

Aan welke beautyhype doe jij niet mee?

XXX,

Kim

16 thoughts on “Beautyhypes waar ik niet aan mee doe.

  1. Spinnenpoten vind ik ook vreselijk! Het erge is dat als je een slechte mascara hebt je er zelfs als je het niet wilt er snel last van hebt, daar kan ik echt niet tegen dan wil ik mijn hele oogmake-up er meteen afhalen en weer opnieuw doen haha.

  2. Leuk artikel! Bleh, spinnenpoten zijn echt vreselijk ja. Ook oogschaduw in rare vormen zal ik niet snel dragen. Oranje lippenstift vind ik dan wel weer leuk in de lente/zomer, mits die niet al te fel is.

  3. Ah wat een leuk artikel haha! Die spinnenpoten ieeek, kreeg er meteen kippenvel van 😉 Ook BB/CC/DD-creams gebruik ik niet, gewoon een goede dagcreme vind ik voldoende en af en toe foundation maar liefst lekker naturel.

  4. die oranje lippenstift snap ik ook niet helemaal, bij sommige mensen staat het top! Maar bij veel mensen ook totaal niet.
    En ook de CC & DD cream, ja hoe lang gaat deze hype nog duren? voor mij gevoel zijn het gewoon allemaal BBcreams/foundations.
    x

  5. Ik vind die Vaseline sprays echt geweldig joh! Zo snel en handig, en het trekt echt razendsnel in. En ik heb vandaag net een oranje lipstick gepost, oops 😉 Maar ik ben er ook niet zo dol op hoor.

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat!

