Mijn mooiste/leukste beautyverpakkingen.

??????????

Ik heb inmiddels een aardige make-up collectie opgebouwd. Meestal heb je in grote collecties wel de leukste producten eruit springen. En dan bedoel ik niet qua kwaliteit, maar qua verpakking. Nee, ik heb nog geen mooie YSL lipstick of gekke mascaraverpakking. Wel heb ik de wat ‘simpelere’ leuke verpakkingen, die mijn stash wat leuker maken!

 

??????????

Als eerst deze blush van MAC. Er zit een mooie swirl door deze blush heen en dat maakt deze blush net wat specialer! Ik heb ook twee ombre blushes, maar zo’n swirl vind ik toch wat mooier en bijzonderder. Mooi roze met een gouden glans erdoorheen. Nu bevat de roze kleur geen glitters (wel een glans) en de gouden kleur wel. Mooie afwisseling, pretty!

 

??????????

Dit oogschaduwdoosje van Catrice is al heel oud. Er waren toen verschillende soorten ‘steden’ van doosjes. Ik heb het ‘The New York’ doosje. Hij sluit met een magneetje en dat hebben mijn andere oogschaduwdoosjes niet! In het palet zitten twee blushes, meerdere kleuren oogschaduw, een oogpotloodje en een kwastje. Een heel setje dus! En kijk de namen, helemaal afgestemd op New York. Superleuk! Hij doet me een beetje denken aan het Natural Eye palet van Too Faced. Misschien is hij wel daar op geïnspireerd..

 

??????????

Een Disney lipbalsem! Welk meisje wil dat nou niet?! Ik kocht deze een keer bij de Kruidvat en je kon kiezen uit verschillende disneyprinsessen. Mijn favoriet is Ariël, ik keek die films vroeger zóó vaak. Betoverende films.. Nougoed, de balsem is bagger, want er zitten hele grove glitters in wat de lipbalsem stroef laat aanvoelen op je lippen. Toch vind ik dit een mooi extraatje voor mijn collectie! Lekker fleurig :).

 

??????????

Mijn mooiste mono-oogschaduw. Lekker kleurrijk en een wat aparte verpakking! Ook kan je door het rondje precies zien welke kleur het is. Nou heb ik maar één oogschaduw van dit merk, maar al zou ik meerdere hebben is dit heel handig natuurlijk. Ik vind ‘m leuk!

 

??????????

Als laatste, mijn allergrootste oogschaduwpalet die ik heb. Deze komt uit Spanje van een markt geloof ik. De oogschaduws zitten niet in simpele ronde figuurtjes, maar in verschillende vormpjes! Piramides en vierhoeken. Super grappig! Ook zitten alle kleuren door elkaar heen, wat aan de ene kant wat vervelender werkt, maar aan de andere kant maakt het het doosje weer wat vrolijker! Ik gebruik dit palet te weinig, moet ik meer doen.. Ik vind hem eigenlijk hartstikke pretty!

Dat waren al mijn leukste/mooiste verpakkingen. Ik hoop in de toekomst nog meer producten met leuke verpakkingen te scoren! Want ik wil ook nog steeds zo’n mooie YSL lipstick…

Welk product heeft voor jouw de leukste/mooiste verpakking?

XXX,

Kim

15 thoughts on “Mijn mooiste/leukste beautyverpakkingen.

  1. Wauw, de MAC is echt zo mooi. Dat is denk ik mijn favoriet van jouw lijstje. Maar de andere zijn ook erg mooi! Vooral het laatste palet uit Spanje vind ik heel mooi en speels in elkaar gezet! Leuk artikel!

  2. Gave verpakkingen! Leuk ook dat je vooral producten laat zien die ik nog niet kende! 🙂 Ik denk dat de mooiste verpakkingen uit mijn stash mijn oogschaduwpaletten vooral hele mooie verpakkingen hebben; ik ben echt een sucker voor mooie verpakkingen en moet het dan ook echt hebben hihi 🙂

  3. Hahaha ik heb precies het selfde met de Belle variant van deze disney balsem, hij staat supper schattig voor alle andere lipbalsem hulzen maar ik gebruik hem nooit vanwege die vervloekte glitters.

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat!

