Review: be a… bombshell eyelinerpen

??????????

Ik gebruik eigenlijk altijd vloeibare eyeliner. Dat ben ik gewend en daardoor gebruik ik eigenlijk niks anders. Ik vond dat het tijd voor verandering was! Er zijn zoveel mensen die eyelinerpens zo fijn vinden, dat ik dat ook wel eens wilde proberen. Is het echt zo fijn? Ik testte de Onyx be a… bombshell pen uit!

Van het merk Onyx had ik eigenlijk nog nooit gehoord. Hij zat afgelopen maand in de Glossybox. Ik heb geen abonnement op de Glossybox, maar een collega van mij wel. Zo geeft zij mij af en toe producten die zij niet wilt of zelfs een keer dubbel heeft gekregen. Hmm, glossybox.. dubbel? Wel superlief!

 

??????????

De punt van de pen is vrij dik, dus ik werd al een beetje bang. Ik vind het fijn om een dun lijntje te hebben en met zo’n dikke punt gaat dat wat lastig. Ik ging maar gewoon proberen en kijken wat ik eruit zou kunnen toveren. Ik heb de zwarte variant en er zijn nog meer kleuren verkrijgbaar.

 

??????????

Swatches op mijn hand! Dit is gezet met één veeg. Dus het pigment is wel goed! Gewoon goed zwart en dat is wat ik wil zien in een eyeliner. Ik wreef ook met mijn vingers over de swatches heen en ik veegde niks uit. De eyeliner trekt dus supersnel in en zo knoei je niet. Dat vond ik wel heel fijn. Misschien ken je wel die natte vloeibare eyeliners, die gaan vlekken als je je oog een keer knippert.. Hier heb je die vlekken dus niet bij.

 

??????????

De swatch op het oog. Hmm, ik vond het lijntje zetten wat moeilijk door de dikte van de pen, maar op zich is dat nog wel redelijk gegaan. De eyeliner pakt een stuk slechter op mijn oog dan op mijn hand. Dat kan je ook wel zien aan de binnenkant van mijn oog. Wat ik ook zie is dat als ik een tweede laag wil aanbrengen, ik de eerste laag een soort ‘wegveeg’. Ik kan het niet zo goed uitleggen, maar misschien herken je het wel en weet je wat ik bedoel. Je kan dus moeilijk opbouwen, omdat de eyeliner dan een soort loslaat.

De eyeliner bleef overigens wel goed zitten! Ik had zondagmiddag nog gedanst terwijl ik deze eyeliner ophad en na die dag zat het er nog gewoon goed op. Dat is dus wel een pluspuntje.

 

??????????

Al met al, de eyeliner heeft zowel voor- als nadelen. Hij brengt wat slecht aan door de dikke punt, maar misschien zijn andere mensen daar handiger in. Ook kan je de eyeliner niet opbouwen, aangezien de eyeliner de eerste laag weghaalt en opbouwen zou wel fijn zijn want de pigmentatie is wat slechter op het oog dan wanneer je het aanbrengt op je hand. Wel vlekt de eyeliner niet en blijft hij goed zitten! Ik had de swatches ook nog op mijn hand zitten toen ik ’s avonds naar mijn vriendje ging. Wat heb jij nou op je hand? zei hij, haha! Helemaal vergeten dat het er nog opzat..

De eyelinerpen kost $14,00 en dat is omgerekend zo’n €10,00. Onyx Be A Bombshell cosmetics is te koop op de webshop: www.beabombshellcosmetics.com

Wat vind jij van eyelinerpens?

XXX,

Kim

 

16 thoughts on “Review: be a… bombshell eyelinerpen

  1. Het is echt wel een dikke vette eyeliner eh. Als je graag van opvallende heavy eyeliner houdt is dit waarschijnlijk wel ideaal, maar zelf hou ik meer van een subtiel fijn lijntje, dus dan is deze niet zo geschikt voor mij denk ik.

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat!

