Mijn meest favoriete haarproducten!

??????????

Heel lang was ik niet zo met haarverzorging bezig. Ik waste mijn haar met shampoo en conditioner, wat crème als het droog was en dat was het. Ongeveer de laatste 1,5 jaar ben ik er wel veel meer mee bezig en in die tijd heb ik mijn meest favoriete haarproducten ontdekt! Het zijn er niet heel veel, maar ik ben ook niet van mening dat een vrouw duizenden producten nódig heeft. Vandaag deel ik mijn favorieten met jullie en misschien halen jullie er ook wat uit.

 

??????????

Als eerste, dé ontdekking voor mij.. kokosvet/olie. Dit trucje heb ik heel lang geleden van Beautygloss gehaald en ik ben er eigenlijk nooit mee gestopt. Naast dat het gezond is om je eten in te koken is het ook supervoedend voor je haar! En doordat het ook 100% natuurlijk is, doet het ook niks raars met je haar. Eens per week smeer ik dit in mijn haar voor het douchen, was dan mijn haren en na het wassen is mijn haar heerlijk zacht en glad. Als je dit trucje nog niet kende, ik zou het zeker proberen! Vooral als je pluizig haar hebt. Ik kocht deze pot bij De Tuinen, helemaal niet duur en zeker zuinig ik gebruik want dit is nog steeds mijn eerste  pot.

 

??????????

Als ik wat volume wil gebruik ik dit goedje van Andrélon. Deze volumepoeder komt uit de Pink Collection van dit haarmerk. Ook heb ik de mousse, maar die vind ik niet zo denderend. Dit vind ik wel heel fijn! Deze poeder maakt je haar wat stroever en daardoor kan je makkelijk volume creëren in je haar. Je doet wat op je hoofdhuid in een strookje, wrijft met je vingers erdoorheen en je haren staan nog net niet rechtop! Dit is voor mij ook heel handig bij optredens, want dan moet ik nog wel eens een kuif maken op mijn hoofd. Dan is dit geweldig!

 

??????????

Als een soort van conditioner gebruik ik een haarspray van Gliss Kur, een lijn van Schwarzkopf. Als mijn haar handdoek droog is spray ik dit door heel mijn haar en ik merk echt verschil wanneer ik dit wel en niet doe. Mijn haar is veel zachter als ik dit heb gebruikt! Dat het echt je gespleten punten naar elkaar brengt.. nee, maar mijn haren voelen wel heerlijk zacht en daar gebruik ik hem graag voor.

 

??????????

Als laatste, het serum van Balea, het merk van de DM in Duitsland. Ik smeer dit in de puntjes van mijn haar als het nog nat en/of al droog is. Mijn puntjes worden dan lekker zacht. De rest dat op mijn hand zit verdeel ik door heel mijn haar, zodat het pluizige wat minder erg wordt. Ook ruikt dit haarserum heerlijk! Ik vind het jammer als deze op is, want de DM zit niet echt om de hoek.. Wel heb ik veel gehoord over de Action haarserum. Die schijnt super te zijn en is spotgoedkoop!

Dat zijn al mijn producten die ik tot nu toe als favoriet heb! Niet echt dure producten, want in dat circuitje zit ik nog niet. Ik hoef geen John Frieda, want ik heb het gevoel dat mijn haar dat niet nodig heeft..

Wat is jouw favoriete haarproduct?

XXX,

Kim

14 thoughts on “Mijn meest favoriete haarproducten!

  1. Wat een fijn artikel! 🙂 De volumepoeder spreekt mij wel aan. Ik wil namelijk meer volume in mijn haar, want mijn haar is helemaal stijl haha! En het serum lijkt me ook handig!

  2. Die spray heb ik ook, ideaal! Ook heel fijn als je statisch haar bent om er even heel licht overheen te gaan met gesprayde handen

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat!

