Review: Nails Inc. Nagellak – flammable

??????????

Het merk Nails Inc. heb ik wel eens voorbij horen komen, maar nog nooit had ik er een nagellakje van gehad. Ik koop sowieso niet zo vaak nagellak, omdat ik hele zwakke nagels heb en daardoor snel denk van ‘ah, laat maar.’ Toen kreeg ik dit lakje en die wilde ik toch wel graag uitproberen! Vandaag horen jullie mijn mening hierover.

Ik zal alvast ‘waarschuwen’, de nagelswatches zijn niet de mooiste die je ooit hebt gezien. Mijn nagels zijn kort en dus zijn de swatches veel minder mooi dan wanneer iemand super lange nagels heeft. Maar ach, ik wilde ook eens een nagellak review doen :D.

 

??????????

De kleur die ik heb is: Flammable. Een typische, roze kleur. Ik vind zo’n kleur niet heel speciaal, aangezien je dit bij elk merk wel kan krijgen. Maar dat neemt natuurlijk niet weg dat het alsnog een mooie kleur is! Er zit 4 ml in dit potje en dat is niet zoveel. Ik vind dat eigenlijk helemaal niet erg, want ik gebruik toch niet zo vaak een nagellak waardoor hij snel op zou kunnen gaan. Zo’n klein potje vind ik wel handig! Als hij na een tijd uitdroogt is het niet zo heel zonde. Nails Inc. is verkrijgbaar in 10 ml, maar deze komt uit de Glossybox en daarin zat dus een miniversie.

 

??????????

Het kwastje is erg klein en dit vind ik wel vervelend. Hierdoor kan ik mijn dikkere nagels zoals mijn duimen moeilijker mooi lakken. Catrice heeft bijvoorbeeld nu dikke kwastjes en de punten zijn rond afgesneden. Dit had ik veel fijner gevonden. Misschien ligt het ook aan jou als persoon, want misschien kan jij hier prima mee werken. Voor mij werkt dit dus een beetje nadelig.

 

??????????

??????????

De swatches! De kleur dekt goed. Ik draag hier twee laagjes en dat vind ik een goed aantal. Één laagje is net onvoldoende, twee is prima! De kleur is zoals ik al zei niet heel bijzonder, maar wel mooi. Lekker roze en girly! De nagellak droogt niet bijzonder snel en ook niet traag. Gewoon normaal. Zolang je niet een te dikke laag aanbrengt gaat het goed! Ook zit er nog een glansje aan de lak, zoals bijna elk lakje heeft.

De nagellak van Nails Inc. vind ik over het algemeen erg fijn! Het kwastje had wat groter gemogen, maar de dekking is goed, de kleur is mooi en het lakje droogt niet traag. Ik ben wel tevreden! Dit kleurtje is mooi voor de komende zomer, yay! Ik zal deze zeker vaker erbij pakken :).

Nails Inc. lakjes zijn te koop op http://www.nailsinc.com en nog op andere websites zoals nelly.com. Dit lakje kost fullsize £11,00 voor 10 ml en dat is omgerekend zo’n €13,00 . Ik heb een miniversie van 4 ml, dus dan kom je op minder dan €6,50 uit.

Heb jij een lakje van Nails Inc.?

XXX,

Kim

15 thoughts on “Review: Nails Inc. Nagellak – flammable

  1. Ik kende dit merk nog niet, maar alleen het kleurtje al ziet er super leuk en vrolijk uit! Inderdaad super geschikt voor de zomer 😀 . Kleine kwastjes vind ik meestal ook vervelend, vooral inderdaad bij je duimnagel omdat die wat groter is en het daarom een eeuw duurt om die dan helemaal te lakken, haha 😀 . Verder ziet het eruit als een fijn lakje!

    Xjes Femke

  2. Wat een leuk lakje voor de lente! Felle kleuren vind ik daar altijd geschikt voor! 🙂 En uiteraard hou ik van roze! Jammer dat het borsteltje niet zo fijn is, maar het resultaat ziet er goed uit!

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat!

