Plog 19 maart – Den Haag

gekkeccol

Woensdag 19 maart ging ik naar Den Haag om een bezoekje te brengen aan de Tweede Kamer. Dit was voor een projectdag voor school. Meh. Ik hoopte nog tijd over te hebben om te winkelen in geliefd Den Haag. Hello Afrowinkel! Helaas moesten we meteen terug naar huis.. De hele dag door maakte ik foto’s en deze deel ik vandaag! Er was overigens een probleem met mijn computer waardoor ik dit artikel niet gister (dus één dag na de dag van de foto’s) kon uploaden. Nu doet hij het weer, yes!

 

qgg

Mijn ontbijtje! Een banaan met muesli, rozijnen en yoghurt. Volgens veel mensen zijn bananen ongezond, maar ze zijn veel minder slecht dan je denkt!

 

qq

Mijn make-up voor die dag! Ik had een dag daarvoor een tutorial gezien op YouTube met een blauw lijntje. Ik vind dit altijd wat ‘tricky’ bij mij. Ik heb blauwe ogen en blond haar.. Dan vind ik zo’n knalblauwe kleur al snel te barbie. Toch vond ik dit wel leuk!

 

q22

Het blauwe lijntje! Ik maakte er ook nog een wing aan.

 

qdggdfg

Op het station in mijn dorp. Op naar Alphen a/d Rijn om naar school te gaan.

 

qgfh

In het treintje. Ik kijk altijd lekker naar buiten, dat vind ik wel rustgevend zo in de ochtend.

 

qgdfh

Je zag mijn highlighter goed zo in de zon! Ik droeg Soft and Gentle van MAC. Pretty stuff <3.

 

qajar

Ook had ik nog voordat ik weg ging mijn pony gestijld. Hier zaten rare slagen in omdat ik met een knotje had geslapen.

 

qaul

Een lege aula. Wachtende op een verhaal van mevrouw Spies, die in de politiek heeft gezeten en medeburger is van Alphen.

 

qff

In de bus onderweg naar Den Haag!

 

qdffd

Overview van de bus.

 

foto (6) - kopie

Ik geloof dat dit het appartement is waar Mascha van Beautygloss woont. Vond ik wel leuk om te zien!

 

foto (5) - kopie

Een onderdeel van het gebouw waar Nederland vanuit bestuurd wordt. Hier zagen we Mark Rutte ook nog lopen, haha!

 

qdfsg

Ik het gebouw ProDemos (= voor het volk) kregen we informatie over de Tweede Kamer en deden we een quizz.

 

qmdf

Luisteren naar naar de info. Ik heb niet zoveel met Politiek eigenlijk, dus ik had liever een dagje naar de dierentuin gegaan zoals ik vorig jaar deed in 4 havo, haha. In de Tweede Kamer mochten geen foto’s gemaakt worden, dus dat heb ik niet helaas. Wij moesten onze tas dan ook afgeven. Wel mochten er foto’s gemaakt worden in de Ridderzaal, maar ja.. onze tas lag ergens anders met mobiel erin.

 

mapp

Weer onderweg naar huis, kijkende naar de supermooie fietsappel in Alphen.

 

qndb

Nog even mijn tijd benutten met het eten van rijstwafels. Healthy!

 

qdfd

Engels leren. Wel voor de laatste keer! Aanstaande maandag heb ik een hele grote toets waar ik wel honderden woorden voor moet leren.. Gelukkig is het de laatste keer in mijn leven.

 

qsdsd

Danskleding aan! Op woensdag train ik altijd een uurtje in de dansstudio.

 

foto (7)

Toen ik thuis kwam ging ik lekker mijn bed in en terwijl ik nog wat leerde keek ik ook Awkward tussendoor. De laatste tijd kijk ik dat zo vaak! De nieuwe afleveringen zijn dan ook op tv en dat maakt het leuk.

Dat was mijn dagje! Ik vind het wel jammer dat ik geen foto’s mocht maken in de Tweede Kamer, maar ach.. dat was dan maar zo. Ondanks dat politiek mij totaal niet interesseert was het wel een gezellig dagje!

Hoe ziet jouw dag er vandaag uit?

XXX,

Kim

19 thoughts on “Plog 19 maart – Den Haag

  1. Leuke plog! De higlighter van MAC staat je echt fantastisch. Jammer dat je geen tijd meer had om even te shoppen. Maar ondanks dat wel een leuke dag gehad zo te zien. Liefs Svenja.

  2. Leuke plog! Ik zou het ook liever naar de dierentuin gaan dan naar de tweede kamer haha, ik heb ook niet zoveel met politiek πŸ˜‰ Je make-up zit trouwens wel heel mooi πŸ™‚

  3. Leuk dat je naar Den Haag bent geweest! Ook leuk om door de foto’s een overzichtje te krijgen πŸ™‚ . Ik vind je ontbijtje er echt heerlijk uitzien! Ik vind muesli met yoghurt en rozijnen ook heel lekker en dan nog met een stuk fruit: heerlijk πŸ˜€ ! De lijntjes bij je ogen zien er ook heel mooi uit, vind ik.

    Xjes Femke

  4. Pingback: A blue line | Het Beauty Archief

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat!

